Oktober

En dust til man. Jeg går nærmare og nærmare målet at skille meg. Er bare så mye som skal tenkes på før jeg vel tar den avgjørelsen. Og ikke lett når man har 3 felles barn.
Håper du finner ut av det på ene eller andre måten.

Trøtt så trøtt når jeg sto opp istad
Jeg er trøtt det meste av november.

Jeg klarer ikke dette her med å stille klokka og sovner på sofaen støtt og stadig, roter opp natta og får ikke sove når jeg forflytter meg til sengs, for så å våkne sånn i 4-5 tiden og vente på at det skal bli morgen, derved like stup trøtt og sover i 21 tiden på kvelden og sånn går det.....

Jeg er trøtt det meste av november.

Jeg klarer ikke dette her med å stille klokka og sovner på sofaen støtt og stadig, roter opp natta og får ikke sove når jeg forflytter meg til sengs, for så å våkne sånn i 4-5 tiden og vente på at det skal bli morgen, derved like stup trøtt og sover i 21 tiden på kvelden og sånn går det.....
Usj. Håper de snart gir opp dette med stilling av klokka egentlig

Rc
Usj. Håper de snart gir opp dette med stilling av klokka egentlig

Ja, jeg sliter i ukesvis både vår og høst.
Men jeg har ikke den beste søvnhelsen ifølge klokka mi/appen uansett. Pent ord på at jeg ikke sover sånn helt optimalt.

Men ulempen er jo at det er dette som er normaltiden, så kutter vi sommertid så blir det ikke sånne lange lyse kvelder på sommeren. Nå trenger vi ikke den tiden hvor det er lyst til klokka er to før det begynner å lysne igjen klokka fire, liksom, midtsommers, men det er mer sånn at det altså blir en time tidligere mørkt som vil merkes fra aug/sept i alle fall, heller enn nå som det ikke slår inn før det nesten er november og da er det jo mørkt uansett.

Men konsekvensen av denne klokkestillingen er at fotbslltreningene til min eldste datter er avlyst kommende uke for lydanlegget må byttes og derved har de ikke lys. Forrige uke var det for mørkt siste kvarteret til at det egentlig var forsvarlig. Derved er det 1 time og 15 min av den halvannen time lange treningstiden det er for mørkt.

Men trøtt det er jeg, og denne klokkestillingen er jo egentlig mer eller minder besluttet at vi skal slutte med, vi bare venter på at eu skal bestemme seg for at vi skal havne i samme tidssone som de vi er i samme tidssone med nå (om vi skal gå for fast sommertid, ska bytte tidssone egentlig) og det er utsatt pga.... Vel. Putin. Vi kan skylde for Putin for at vi har måttet skru på klokka di siste par gangene.

Glad vi ikke trenger å stå opp med unger lenger, for yngste stod opp kl 5 ny tid:P
Yngste mi er alltid innom oss for litt kos før hun står opp. Jeg er svært dårlig på å sovne til igjen. (Men i dag klarte jeg det )

Våknet nå. Helt utkjørt. Så glad mamma passet lillemor. Må ta korona test nå, føle meg så elendig

Yngste mi er alltid innom oss for litt kos før hun står opp. Jeg er svært dårlig på å sovne til igjen. (Men i dag klarte jeg det )
Han var innom en tur, men han klarer ikke å sove mer. Jeg sovner igjen etter hvert:)

Håper du finner ut av det på ene eller andre måten.
Sko ønske jeg slapp tenke på alt dette her. Men de gjør så vondt langt vondt i meg selv. Jeg er typen som hater utroskap og skilsmisse. Har taklet mye igjenom åren og prøvd like vel men alt i alt når man får den i trynet at det er din feil minste har autisme det gjør så vondt. Så vondt at det går ikke en eneste dag utan at jeg gråter . Vet ikke hvordan jeg skal takle dette her. Det er vel ikke sånn at jeg er grunnen til hvorfor minste har det. Men det er vel jeg så har søkt og gjort alt for at minste har fått mest mulig hjelp og komt så langt med språk og utvikling .

Sko ønske jeg slapp tenke på alt dette her. Men de gjør så vondt langt vondt i meg selv. Jeg er typen som hater utroskap og skilsmisse. Har taklet mye igjenom åren og prøvd like vel men alt i alt når man får den i trynet at det er din feil minste har autisme det gjør så vondt. Så vondt at det går ikke en eneste dag utan at jeg gråter . Vet ikke hvordan jeg skal takle dette her. Det er vel ikke sånn at jeg er grunnen til hvorfor minste har det. Men det er vel jeg så har søkt og gjort alt for at minste har fått mest mulig hjelp og komt så langt med språk og utvikling .
Føler den :shifty: :Heartred

Det er overhodet ikke din feil at minsten har autisme, det er sånt som bare forekommer. Ingen vaksine kan føre til det heller. Det er bare litt typisk at noen av tegnene kommer rundt enkelte vaksiner. Men det er ikke noe holdefast i det

Det er overhodet ikke din feil at minsten har autisme, det er sånt som bare forekommer. Ingen vaksine kan føre til det heller. Det er bare litt typisk at noen av tegnene kommer rundt enkelte vaksiner. Men det er ikke noe holdefast i det
Minste er 7 år. Jeg selv har ikke autisme eller har ikke noen i familien min som har det så han er bare en stor idiot rett og slett som finner på og si noe sånt. Jeg vet innerst inne at jeg er en av grunnen til at gutten har fått så mye hjelp. 90% av de 5 timmer i uken har jeg jobbet med gutten.
I 3 år. De timene vi hadde via bup. Mannen var mange ganger ikke til stede på veiledning med bup bhg.

Last edited:
Ja jeg som kvinne bærer fram et barn og føder det. Men det betyr ikke at det er kvinnen som bærer fram barnet sitt feil visst barnet har en diagnose.

Minste er 7 år. Jeg selv har ikke autisme eller har ikke noen i familien min som har det så han er bare en stor idiot rett og slett som finner på og si noe sånt. Jeg vet innerst inne at jeg er en av grunnen til at gutten har fått så mye hjelp. 90% av de 5 timmer i uken har jeg jobbet med gutten.
I 3 år. De timene vi hadde via bup. Mannen var mange ganger ikke til stede på veiledning med bup bhg.
Du gjør ditt beste. Min mann har også autisme, hans bror og hans far også. Ikke noe tegn til det på frøkna enda, men vi følger med. Og du kjemper for at sønnen din skal få den hjelpen han trenger. Mannen min sitt liv kunne vært annerledes om det ble oppdaget som ung, men han var voksen da han fikk diagnosen.

Back
Topp