Jeg hadde masse med førstemann, men aldri noen rare greier.Det er det! Vi får se, jeg ønsker så sykt å få rare cravings.
Denne gangen er det mye mindre cravings altså. Bare reker så langt. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde masse med førstemann, men aldri noen rare greier.Det er det! Vi får se, jeg ønsker så sykt å få rare cravings.
Denne gangen er det mye mindre cravings altså. Bare reker så langt. 
Blir nok hjemmebakte til jul tror jeg. 
Samboer og svigermor lager verdens beste kransekake til jul, gleder meg alleredeKjøpte kransekake stenger i dag, bare på grunn av deg @CanisBebisBlir nok hjemmebakte til jul tror jeg.
![]()

Høres himmelsk ut!Samboer og svigermor lager verdens beste kransekake til jul, gleder meg allerede![]()
![]()

Oh yes!Kindersjokolade er bare HIMMELSK godt for tiden!!
Skulle på en måte ønske man kunne kjøpe kindersjokolade i langplate, men på en annen måte ikke! HahaOh yes!![]()
18pk kinderbarer er litt for ofte rimelig på rusta…Skulle på en måte ønske man kunne kjøpe kindersjokolade i langplate, men på en annen måte ikke! Haha
Kjenner jeg er litt glad vi ikke har rusta i umiddelbar nærhet18pk kinderbarer er litt for ofte rimelig på rusta…

Åååh! Det hørtes sykt godt ut. Det MÅ jeg kjøpeEndelig noe som smaker godt igjen. Klementiner![]()
Åååå det har jeg venta på- gode klementiner og appelsiner!!Endelig noe som smaker godt igjen. Klementiner![]()
Da er det bare å kose seg. Cevita klementinene er sykt gode nåÅååå det har jeg venta på- gode klementiner og appelsiner!!
Det burde du. Cevita sine er kjempe godeÅååh! Det hørtes sykt godt ut. Det MÅ jeg kjøpe![]()

De jeg har kjøpt var ikke så veldig gode enda, men vi kan ha vært litt tidlig ute og litt uheldig. Kjøpte også en av de siste kurvene med jordbær. De var ikke gode nå.Det burde du. Cevita sine er kjempe gode![]()

Det var synd. De jeg fikk tak i var så gode.De jeg har kjøpt var ikke så veldig gode enda, men vi kan ha vært litt tidlig ute og litt uheldig. Kjøpte også en av de siste kurvene med jordbær. De var ikke gode nå.![]()
Ååå! Sjokomelk hadde jeg sinnsykt craving på i de to forrige svangerskapene. Sååå godtHar cravings på sjokolademelk.Blir kvalm av å drikke vann, men sjokomelk!!