Tias dagbok ⏳️ Gravid med andremann ☀️

Prøving = Mental trening :hilarious: Faktisk litt fysisk trening innblandet og! Alt i en pakke :laughing001

Skjønner at dere fortalte det når dere hadde kommet så langt. Det er jo vanskelig å holde det skjult lenge og, men veldig leit at det ble som det ble :Heartred Er ikke så kjent med spansk kultur, så visste ikke at det var slik der. Det er utrolig vondt da, og skjønner at det er sårt for deg når de gir deg den følelsen... Godt de prøver å være støttende, men veldig forståelig at det hadde føltes bedre om de ikke visste og dermed ikke engasjerte seg i det.. Og så utrolig leit at familien din ikke er støttende. Syns det er inspirerende hvordan du håndterer dette, det høres ut som det er flere ting i denne situasjonen som enhver ville opplevd som tøft. Inspirerende åssen du håndterer alt og klarer å se framover :Heartred

Jeg og er ganske åpen ovenfor venner, deler ikke nødvendigvis alt, men ja, ganske åpen og klarer ikke å lyve. Og det jobber imot meg, fort har jeg sagt mer enn hva jeg senere trives med, eller fått et spørsmål som gjør at jeg svarer ærlig og gir bort mer informasjon enn hva jeg hadde tenkt. Så det er en vanskelig balansegang. Og det er virkelig en gave å kunne legge fra seg det som er vondt og virkelig føle at det vonde ikke er en del av de andres tanker, da syns jeg ofte det blir lettere å legge det bort selv og glemme det bort litt.

Hihi, jaa, de blir litt lange disse meldingene. Veldig hyggelig da! Koselig å kunne være en støtte for hverandre :love7
Hahaha jaaa! :hilarious: :hilarious: kan bli ganske mye fysisk trening også hvis det drar ut! Er nesten atlet-nivå-pakke det her altså :laughing001

Ja hadde jo begynt å få litt mage allerede osv så var vanskelig å skjule etterhvert. Åh du aner ikke hvor mye det betyr for meg at du sier det, nå ble jeg rørt ❤️ har vært mye å stå i dette året i grunn. Men ja, liker ikke å dvele ved det, bedre å se fremover og finne de lyspunktene man kan ☺️

Jeg kjenner meg så vilt igjen i det! Klarer ikke å lyve og plopp, der hadde jeg visst fortalt mer enn jeg ville :hilarious: litt irriterende for en selv innimellom, men tror også det gjør oss til veldig ærlige og gode mennesker da. Eller det liker jeg ihvertfall å tro hihi. Ja helt enig, innimellom så trenger man å legge bort det vonde litt og bare eksistere, leve i nuet. Tror det er viktig for å ha det bra mentalt selv. Ingen er jo laget for å stå i stress/vanskelige situasjoner 24/7. ❤️

Jeg synes det er veldig hyggelig!! :love017 koselig å skravle litt og støtte hverandre ❤️

Hvordan går det med deg i dag?

Rett fra tom sirkel til fast smilefjes! Da var kroppen tilbake igjen allikavell da! :hello2 Nå lurte den meg godt :smiley-ashamed004
20231023_140229.jpg

20231023_140506.jpg

Hahaha jaaa! :hilarious: :hilarious: kan bli ganske mye fysisk trening også hvis det drar ut! Er nesten atlet-nivå-pakke det her altså :laughing001

Ja hadde jo begynt å få litt mage allerede osv så var vanskelig å skjule etterhvert. Åh du aner ikke hvor mye det betyr for meg at du sier det, nå ble jeg rørt ❤️ har vært mye å stå i dette året i grunn. Men ja, liker ikke å dvele ved det, bedre å se fremover og finne de lyspunktene man kan ☺️

Jeg kjenner meg så vilt igjen i det! Klarer ikke å lyve og plopp, der hadde jeg visst fortalt mer enn jeg ville :hilarious: litt irriterende for en selv innimellom, men tror også det gjør oss til veldig ærlige og gode mennesker da. Eller det liker jeg ihvertfall å tro hihi. Ja helt enig, innimellom så trenger man å legge bort det vonde litt og bare eksistere, leve i nuet. Tror det er viktig for å ha det bra mentalt selv. Ingen er jo laget for å stå i stress/vanskelige situasjoner 24/7. ❤️

Jeg synes det er veldig hyggelig!! :love017 koselig å skravle litt og støtte hverandre ❤️

Hvordan går det med deg i dag?
Måtte kjapt innom og oppdatere. Nå, for her var brått testene superpositive og fastsmilefjes og full pakke! Veldig hyggelig overraskelse. Jeg som var forberedt på at det ville gå lang tid. De clearbluetestene lurte meg godt :smiley-ashamed004

Hihi, jeg trives godt med å være ærlig. Tross av at det går utover meg selv i blant. Helt klart verdt det!

Måtte kjapt innom og oppdatere. Nå, for her var brått testene superpositive og fastsmilefjes og full pakke! Veldig hyggelig overraskelse. Jeg som var forberedt på at det ville gå lang tid. De clearbluetestene lurte meg godt :smiley-ashamed004

Hihi, jeg trives godt med å være ærlig. Tross av at det går utover meg selv i blant. Helt klart verdt det!
Rett i kjelleren i går og rett opp i himmelen i dag si :playful::p ja, de var virkelig sneaky de cb-testene, litt skummelt. Glad det ikke gikk lang tid! Da er det bare å finne noe høy å hoppe i da hihi xsmile6

Jeg også! Helt klart verdt det ja☺️☺️❤️

Rett i kjelleren i går og rett opp i himmelen i dag si :playful::p ja, de var virkelig sneaky de cb-testene, litt skummelt. Glad det ikke gikk lang tid! Da er det bare å finne noe høy å hoppe i da hihi xsmile6

Jeg også! Helt klart verdt det ja☺️☺️❤️
Litt av en berg og dalbane dette :happy8 Men,heldigvis en veldig positiv overraskelse! Og da er jeg forberedt på atjeg ikke får flere dager med høy på de testene :)

Ikke sant! :excited001 :smiley-angelic001

Takk, tar imot alt håp vi kan få :smiley-angelic001

Jaa! Må jo være et godt tegn! Den er så sykt postiv og den der :happy093
Jeg tror vekttapet har hatt god effekt hos oss begge, så sterke tester lissom?! Må være et godt tegn! :smiley-bounce022

Det murer godt i magen nå, føler meg egentlig skikkelig støl. Mest på venstre side. Kjente det i går og. Jeg har ikke elsmerter hver ayklus, men innimellom får jeg sånn som dette. Syns det egentlig er ganske kjekt å få noen tegn på at kroppen jobber med eggløsning :D
Ellers er testene på tur ned igjen, så nå må jeg bare vente på økende temp, så er jeg helt sikker på at el har vært :hilarious:

Screenshot_20231024_170835_Premom.jpg

Det murer godt i magen nå, føler meg egentlig skikkelig støl. Mest på venstre side. Kjente det i går og. Jeg har ikke elsmerter hver ayklus, men innimellom får jeg sånn som dette. Syns det egentlig er ganske kjekt å få noen tegn på at kroppen jobber med eggløsning :D
Ellers er testene på tur ned igjen, så nå må jeg bare vente på økende temp, så er jeg helt sikker på at el har vært :hilarious:

Vis vedlegget 417717
Da satser vi på at temp skyter i været nå! :happy:

Ferdig med testing etter el for denne gang. Tempen gjorde og et hopp i dag, men våknet og med veldig sår hals. Så da er det ikke så godt å si om det er el eller sykdom som er grunnen til temphoppet. Jeg pleier jo egentlig å ha klatretemper, så kan være sykdommen bidrar litt. Men, jeg er uansett ganske sikker på at eggløsning har vært! :D Og det til ca vanlig tid og greier, så det er jeg strålende fornøyd med :)
Screenshot_20231025_215929_Premom.jpg

Hurra for el!! Så fine tester :DHåper spiren sitter, og klamrer seg fast ❤️ god bedring, håper det er noe kortvarig :angelic:

Hurra for el!! Så fine tester :DHåper spiren sitter, og klamrer seg fast ❤️ god bedring, håper det er noe kortvarig :angelic:
Tusen takk! Håper det bare er en kortvarig forkjølelse, det hadde vært fint. Hihi, ja, nå er jobben gjort. Så blir spennende å se hva resultatet blir denne måneden :Heartred

Jubler for at kroppen er i rute!! Hurra!! Krysser fingrene for gullegg :Heartpink :Heartblue :dance008
Jaa! Hurra for kroppen. Selv om den lurte meg litt bra før eggløsning der, så er jeg så fornøyd med at den henta seg inn igjen og er tilbake i rytmen sin :happy093
Takk for kryssing! Blir spennende å se hva resultatet er om en-to uker :D

Back
Topp