Her kom brev fra St.Olavs. Så da har de iallefall ikke ombestemt seg på forsøk i neste syklusen i November. Jeg bare håååper kroppen samarbeider. Jeg kjennes normal ut nå og har ikke noe problemer etter aborten. Så vil jo tro at dette ordner seg. Men er jo alltid en liten usikkerhet når det er kroppen som styrer selv. Resept på Cyclogest ligger klar også ser jeg. Så da er det bare å vente.
Trippe og tråkke rundt i ring og livet står på vent. Veldig blandede følelser for innsett. Det er jo håp om å lykkes, men håpet er mye mindre enn det var til å begynne med. Jeg burde nok kanskje bare ta pause fra hele forumet. Men er jo så spennende å følge med her også. Jeg er nok ikke helt på plass psykisk. Men jeg står oppreist og jeg nekter å gi meg.
Trippe og tråkke rundt i ring og livet står på vent. Veldig blandede følelser for innsett. Det er jo håp om å lykkes, men håpet er mye mindre enn det var til å begynne med. Jeg burde nok kanskje bare ta pause fra hele forumet. Men er jo så spennende å følge med her også. Jeg er nok ikke helt på plass psykisk. Men jeg står oppreist og jeg nekter å gi meg.