Du er så god.Skjønner deg godt, jeg liker selv å ha kontroll! Sluttet å teste etter el når jeg tok ovitrelle, for da ble tidspunktet for når den skulle settes uansett bestemt ut ifra strl på follikel på ultralyd
Synes det var fint med tidlig ul, jeg ville heller visst før enn siden om det går bra eller ikke. Hadde nok vært forferdelig å oppleve uansett, men for min del bedre tidlig enn sent..følger stadig med deg, gleder meg til du «er i omstendigheter» igjen
![]()
Hvordan er formen om dagen?Jeg er redd for å bli så knyttet til babyen når jeg ser den på UL, og at det da skal bli verre, men ja...

følger stadig med deg, gleder meg til du «er i omstendigheter» igjen
bra du har smerter og slim å gå etter, det er god hjelp! Selvom ja, ikke så mye hjelp hvis det kommer selv når kroppen ikke har fått det til... håper det går denne gangen!
og hvis du hadde 0,2 nå på kvelden på mer utvannet urin så har den vel i teorien steget noe har den ikke egentlig det?
har prøvd å holde meg så lenge jeg kan og drikke mye vann men allikevel var den veldig utvannet.
det er bra jobba!! Åh nå kjente jeg at jeg gleder meg sånn til å gå gravid og amme igjen (selvom det ikke var noen dans på roser, men allikevel så fint!)
Var det over streken? Hahahaha!)
jeg skal havne på 7mars sammen med