Tredjemann er her

Neggu om jeg veit... Gikk på dass, og der var EL-slimet og blodsporene på plass igjen! Jaja, da kan jeg ikke utelukke at jeg fortsatt er utenfor DPO-land. Blir gal!
Jeg slima masse litt etter egget ble befrukta. Kanskje det er noe slikt med deg også? Sjekket om du kan ha sopp eller noe? Med tanke på blødninger også?

Jeg slima masse litt etter egget ble befrukta. Kanskje det er noe slikt med deg også? Sjekket om du kan ha sopp eller noe? Med tanke på blødninger også?
Har ikke sjekket, nei. Klødde litt for 1,5 uker siden, smurte meg og det gikk vekk. Har foreløpig slått meg til ro med at det er irritasjon etter aborten. Det er jo ikke mye blod, bare liiitt lyserødt og slimhinneaktig. Kanskje noen smårester etter graviditeten fortsatt. Mulig jeg også bare har blitt sånn etter graviditetene. Men om jeg plages mer, så sjekker jeg så klart!

Okei, NÅ da!? Den siste leste jeg av etter 4,5 minutter. Det er det sterkeste jeg har fått innen fristen hele denne syklusen. Det kjipe er at vi ikke får hatt oss i dag... Skal teste flere ganger i løpet av dagen og se om det nå omsider skjer noe. Hadde menssmerter i går, og slimet har egentlig bare fortsatt å komme (dog uten blod de siste dagene), så... Ja? KOM IGJEN.
1000010303.jpg

Okei, NÅ da!? Den siste leste jeg av etter 4,5 minutter. Det er det sterkeste jeg har fått innen fristen hele denne syklusen. Det kjipe er at vi ikke får hatt oss i dag... Skal teste flere ganger i løpet av dagen og se om det nå omsider skjer noe. Hadde menssmerter i går, og slimet har egentlig bare fortsatt å komme (dog uten blod de siste dagene), så... Ja? KOM IGJEN.
Vis vedlegget 417059
Nå skjer det ting! Går vel fint å ha sex i morgen? Eggløsningen kommer vel tidligst i da. Og dere hadde sex i går? Hvor konsentrert var urinen på den siste testen da? Heier på egget!

De her var ikke så lette å tyde heller da.. Hadde det ikke vært for premom sin tolkning hadde jeg sikkert tenkt at flere av dem har vært positive. Kanskje den i ettermiddag vil bli tydeligere? :smiley-angelic001 Skjønner st du er drittlei ventingen altså. Sikkert ikke dumt å ta en prat med gynekologen., greit å få hjelp tidlig om det trengs.

De her var ikke så lette å tyde heller da.. Hadde det ikke vært for premom sin tolkning hadde jeg sikkert tenkt at flere av dem har vært positive. Kanskje den i ettermiddag vil bli tydeligere? :smiley-angelic001 Skjønner st du er drittlei ventingen altså. Sikkert ikke dumt å ta en prat med gynekologen., greit å få hjelp tidlig om det trengs.
Nei, jeg tror også jeg ville tenkt ca. positiv uten PreMom, så jeg vet ikke om jeg helt liker verken app eller testing. Det blir jo bare ekstra stress. Hvordan går det der?

Nei, jeg tror også jeg ville tenkt ca. positiv uten PreMom, så jeg vet ikke om jeg helt liker verken app eller testing. Det blir jo bare ekstra stress. Hvordan går det der?
Neei.. Jeg er enig. Ser på testingen som et nødvendig onde i blant.. Men det er til å bli sprø av, utrolig hvor mye fokus i hverdagen prøvingen stjeler i blant..
Jeg lever lykkelig uvitende om åssen det vil gå denne syklusen. Forventer ikke at noe skal skje før om noen dager uansett, så det er litt godt med pause fra venting og tanker. Eller, venter jo litt uansett altså, men blir en helt annen venting når man er oppi dagene man skulle forventa el.. Føler veldig med dere som står i den ventingen nå :Heartred

Her går det fremdeles bare opp og ned oh opp og ned :hilarious::arghh:
Hadde virkelig håpet på noe utslag i dag siden «vanlig» eldag er CD20, altså i morgen…. men det ser dårlig ut. Ikke hatt noe slim heller. Har hatt en litt stressende periode de siste ukene, så kan jo være det påvirker syklus. Men håper det kommer nå snart :think005 Forrige syklus fanget jeg aldri toppen, men målte 0.52 dagen før tempstigning og veldig lave målinger etter det…

Vedlegg

• IMG_2533.jpeg
    IMG_2533.jpeg
    922,7 KB · Visninger: 67
Jeg har hatt en helvetesuke med program hver dag nå. Det var stort sett lystbetonte greier, men det ble altfor lite søvn. Er helt død. Har ikke tatt EL-tester siden onsdag, og jeg har heller ikke hatt tid til å tenke på prøving eller symptomer. Det har i grunnen vært befriende.

Nå er tankekjøret og googlingen imidlertid i gang igjen. Er jeg 5 eller 12 DPO? Har EL i det hele tatt vært? Burde jeg ta flere tester? Hvorfor har jeg så mye utflod i dag? Er jeg fortsatt trøtt fordi jeg er tidlig gravid? Må jeg drite fordi jeg er tidlig gravid? Var det ikke sånn sist også? Og så videre... Er på CD 33 nå i hvert fall.

Back
Topp