Tredjemann er her

Bare bra, takk som spør❤️ Er 30+0 uker på vei idag, og skal ha PKS den 14.november❄️ Så lillebror kommer snart✨️ Gleder meg veldig til å se han på 3D/4Dultralyd igjen imorgen:love017

Håper du snart kan starte på en PP igjen, og at spiren sitter fort igjen❤️ Og da en liten terminspire denne gangen:smiley-angelic001:Heartred
Oioi, så gøy! Herlighet, tida flyr...

Kan jeg spørre hvorfor det blir PKS? Det har vært så mye aktivitet her inne at jeg ikke har klart å lese alle dagbøkene til folk jeg har fulgt med på. Og din dagbok er jo skravletråden 2.0. :hilarious:

Oioi, så gøy! Herlighet, tida flyr...

Kan jeg spørre hvorfor det blir PKS? Det har vært så mye aktivitet her inne at jeg ikke har klart å lese alle dagbøkene til folk jeg har fulgt med på. Og din dagbok er jo skravletråden 2.0. :hilarious:

Hahah, ja, har nok vært bra aktiv:smiley-angelic006 Tiden flyr, det er sikkert og visst! Går spesielt fort som gravid etter uke 12+0, synes jeg!

Ja, seff kan du det❤️ Dette blir mitt fjerde PKS. Hatt to vaginale fødsler før det, men hadde en veldig traumatisk nr2 fødsel der jenta holdt på å dø og revnet mye, for de måtte få henne ut fort når det sto mellom liv og død! Så etter den opplevelsen, så orket jeg ikke en vaginal fødsel igjen! Jeg har vært skikkelig heldig etter mine PKS og vært i fin form, oppe å gått og dusjet etter bare noen timer:happy119 Så veldig takknemlig for det❤️

Hahah, ja, har nok vært bra aktiv:smiley-angelic006 Tiden flyr, det er sikkert og visst! Går spesielt fort som gravid etter uke 12+0, synes jeg!

Ja, seff kan du det❤️ Dette blir mitt fjerde PKS. Hatt to vaginale fødsler før det, men hadde en veldig traumatisk nr2 fødsel der jenta holdt på å dø og revnet mye, for de måtte få henne ut fort når det sto mellom liv og død! Så etter den opplevelsen, så orket jeg ikke en vaginal fødsel igjen! Jeg har vært skikkelig heldig etter mine PKS og vært i fin form, oppe å gått og dusjet etter bare noen timer:happy119 Så veldig takknemlig for det❤️
Aah, skjønner! Herregud, det må ha vært grusomt når det stod på... Så da føles det nok atskillig tryggere med PKS, ja, i hvert fall når kroppen takler det så bra.

Jeg gjenopplevde ungdomsskolen i dag. Fikk bekreftet at første mens etter SA er KRAFTIG. Blødde nemlig gjennom på JOBB...! Glad både buksa og kontorstolen var svart i dag, for å si det sånn. Kjørte rett hjem med et håndkle i bilsetet. Glad jeg ikke tok kollektivt i dag. Trekker tilbake alt om normal CD 2. På den lyse siden er kroppen i det minste i gang. Herregud.

ENDELIG begynner blødningen å avta. Det har vært tilløp til blodbad her. Kommer til å være overrasket om det i det hele tatt er igjen noe blod i denne kroppen mot slutten av uka. Seks ukers blødning tar på. Eter jern for harde livet og satser på at det tar seg opp. Fordelen er at vampyrene ikke vil være interessert i meg i hvert fall...

Må komme meg på en butikk som har Make Sure inne og bunkre opp med EL-tester. Har ikke pleid å teste etter EL, men sist jeg ble gravid, så gjorde jeg det. Så kanskje jeg skal prøve igjen.

Hmm... Oppdaget lyserødt blod på papiret da jeg tørket meg i sted. Hva kan det være? Er et sted mellom CD 12 og 14. Har testet etter EL i fire dager nå, men jeg har testet på formiddagen og verdiene er veldig lave (om enn stigende). I dag sa Premom-appen at jeg også burde teste i kveld. Bruker appen for første gang og har bare satt inn standard sykluslengde siden jeg ikke vet hvordan syklus blir.

Redigert: Kom på at det kanskje bare er sopp igjen... Har jo gått med bind i seks uker, så ikke rart at det blør, klør og svir litt.

Redigert 2: Oi, når jeg ser i notatene mine fra denne prøverunden, så har jeg faktisk spottet bittelitt i minst to av syklusene. Forrige gang ca. fem dager før EL. Får følge litt med, da.

Vis vedlegget 416119

Last edited:
Hmm... Oppdaget lyserødt blod på papiret da jeg tørket meg i sted. Hva kan det være? Er et sted mellom CD 12 og 14. Har testet etter EL i fire dager nå, men jeg har testet på formiddagen og verdiene er veldig lave (om enn stigende). I dag sa Premom-appen at jeg også burde teste i kveld. Bruker appen for første gang og har bare satt inn standard sykluslengde siden jeg ikke vet hvordan syklus blir.

Redigert: Kom på at det kanskje bare er sopp igjen... Har jo gått med bind i seks uker, så ikke rart at det blør, klør og svir litt.
Jeg har i perioder hatt sykluser der det har kommet en liten blødning rundt perioden for eggløsning. Da gjerne i sammenheng med lette magesmerter. Snakket med gynekolog om det da det en periode var tilbakevendende men det var visst noen som kunne ha blødning i forbindelse med eggløsning. Så kan jo kanskje være at det er eggløsning på gang.

Jeg har i perioder hatt sykluser der det har kommet en liten blødning rundt perioden for eggløsning. Da gjerne i sammenheng med lette magesmerter. Snakket med gynekolog om det da det en periode var tilbakevendende men det var visst noen som kunne ha blødning i forbindelse med eggløsning. Så kan jo kanskje være at det er eggløsning på gang.
Aha! Har du pleid å blø før eller omtrent under EL? Leste gjennom notatene mine fra de forrige PP-ene, og sist hadde jeg en liten blødning ca. fem dager før EL. Får krysse fingrene og håpe at det er det, og ikke sopp (eller at det eventuelt er begge deler, da, men sopp er kjipt).

Aha! Har du pleid å blø før eller omtrent under EL? Leste gjennom notatene mine fra de forrige PP-ene, og sist hadde jeg en liten blødning ca. fem dager før EL. Får krysse fingrene og håpe at det er det, og ikke sopp (eller at det eventuelt er begge deler, da, men sopp er kjipt).
Aldri testet nøyaktig med el-tester i de periodene da vi ikke var prøvene, men jeg har ganske tydelige symptomer på eggløsning og mener blødningen vanligvis kom ca.2 dager før.

Håper det betyr eggløsning for deg også og ikke sopp. Sopp er noe herk!

Har oppdatert hovedinnlegget med veien til barn 1 og barn 2 også, se her.

Ut fra empirien kan det se ut som en "normalsyklus" for meg er rundt 30-34 dager lang. Litt vanskelig å vite på grunn av få PP-er uten hormonpåvirkning fra p-piller eller amming, men... Er det da håp for at denne runden også holder seg under 35 dager? Jeg dauer.

CD 19
I dag har jeg store mengder EL-slim med blodspor. Likevel viser ikke EL-testene noen LH-stigning. Fikk forholdstallene 0,07 og 0,11 nå i sted, og sånn har det vært siden CD 9... Skal de være så lave hvis EL nærmer seg, da? Er det bare kroppen som prøver og prøver, men ikke får det til?

Jeg fokuserte aldri så mye på tallene Premom la til, husker jeg fikk råd om å gi litt f i tallene, heller se strekene. Kunne ha tester som var sterke og så ikke så sterke, men når de liknet nesten positive var det gjerne ikke tvil om at el var på vei :happy:
Kunne og skje at den var positiv, men ingen el dessverre, men nå hadde jo jeg skikkelig uregelmessig syklus da. Temping er veldig kjekt! :Heartred

Jeg fokuserte aldri så mye på tallene Premom la til, husker jeg fikk råd om å gi litt f i tallene, heller se strekene. Kunne ha tester som var sterke og så ikke så sterke, men når de liknet nesten positive var det gjerne ikke tvil om at el var på vei :happy:
Kunne og skje at den var positiv, men ingen el dessverre, men nå hadde jo jeg skikkelig uregelmessig syklus da. Temping er veldig kjekt! :Heartred
Takk! <3

Jeg har jo gitt faen i all testing frem til nå, men kjente det ble ekstra viktig å vite alt HELT sikkert etter MA-en. Før lente jeg meg på symptomer, og det var nok. Men nå tror jeg til og med jeg skal ta tidlig UL i tilfelle neste embryo også dør, bare for å ikke kaste bort tid...

(Testene har så vidt synlige streker, så vil si at tallene er ganske korrekte sånn sett. :hilarious:)

Takk! <3

Jeg har jo gitt faen i all testing frem til nå, men kjente det ble ekstra viktig å vite alt HELT sikkert etter MA-en. Før lente jeg meg på symptomer, og det var nok. Men nå tror jeg til og med jeg skal ta tidlig UL i tilfelle neste embryo også dør, bare for å ikke kaste bort tid...

(Testene har så vidt synlige streker, så vil si at tallene er ganske korrekte sånn sett. :hilarious:)
Skjønner deg godt, jeg liker selv å ha kontroll! Sluttet å teste etter el når jeg tok ovitrelle, for da ble tidspunktet for når den skulle settes uansett bestemt ut ifra strl på follikel på ultralyd :happy:

Synes det var fint med tidlig ul, jeg ville heller visst før enn siden om det går bra eller ikke. Hadde nok vært forferdelig å oppleve uansett, men for min del bedre tidlig enn sent..:Heartred følger stadig med deg, gleder meg til du «er i omstendigheter» igjen:shy::Heartred

Back
Topp