Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Syr, hekler og broderer. Har ikke begynt på noe enda, men har sydd mye til venner og familie som venter barn nå snart.
Har kikket litt på garnstudio og houseofyarn sine sider, mye fint.
Synes det er mye lettere å finne oppskrifter til fin jentebabystrikk enn til guttebaby, så spørs jo litt på hva som venter..Så koselig at de strikker hver sin del til hentesett!Har ikke strikket, sydd eller heklet på noen år, men jeg også tenker at det hadde vært kjekt å starte igjen nå, for kosens skyld mens vi venterHar kikket litt på garnstudio og houseofyarn sine sider, mye fint.
Min mor og min svigermor har begynt å strikke hver sine deler av et hentesett, veldig gøy at de gjør det sammen![]()

Har ikke strikket, sydd eller heklet på noen år, men jeg også tenker at det hadde vært kjekt å starte igjen nå, for kosens skyld mens vi venterHar kikket litt på garnstudio og houseofyarn sine sider, mye fint.
Min mor og min svigermor har begynt å strikke hver sine deler av et hentesett, veldig gøy at de gjør det sammen![]()
Vil si jeg er på et middels strikkenivå

Hadde Louise hentesett fra Havrebarna til forrige barn, synes det er helt nydeligJeg tar gjeerne imot tips til hentesett og vogntepper jeg kan strikke til jenteVil si jeg er på et middels strikkenivå
Det blir første gang jeg strikker så smått, har til nå foretrukket å strikke i pinnestørrelse 5-8![]()
Oij ja, det var nyydeligHadde Louise hentesett fra Havrebarna til forrige barn, synes det er helt nydelig

Årh det hørtes kjekt ut! Jeg har hatt tidenes sytørke og nå kjente jeg faktisk på at jeg fikk lyst å sy litt!Jeg har begynt å titte litt på stoffer for å sy matchende sett til alle barna. Burde egentlig velge blant noe av det jeg har, for har alt for mye liggende, men er mye fint jeg ikke har også.. o![]()