Håndarbeid til baby

Jeg tar gjeerne imot tips til hentesett og vogntepper jeg kan strikke til jente :Heartpink Vil si jeg er på et middels strikkenivå:smiley-ashamed004

Det blir første gang jeg strikker så smått, har til nå foretrukket å strikke i pinnestørrelse 5-8:knegg:
Masse fint, og gratis, på garnstudio https://www.garnstudio.com/search.php?action=browse&c=baby-blankets&lang=no

Eg tenker òg å strikke, men holder foreløpig på med gave til venninne som venter i november :Heartpink Må bli ferdig før eg får veta kjønn, då kommer eg til å klø i fingrane etter å starte på eget:knegg:

Strikker for øyeblikket ullsokker til storebror, blir sokker på pinner til frøet så snart vi vet kjønn, med en prematur fra før så er det ull ull og atter ull så gjelder mye i nyfødt perioden hos oss❤️

Ekstra stas å ha lagd de bitte bitte små plaggene selv

Årh det hørtes kjekt ut! Jeg har hatt tidenes sytørke og nå kjente jeg faktisk på at jeg fikk lyst å sy litt!

Har du et mønster i tankene?

Jeg er veldig glad i høstgenser fra helt spesiell - sy til flokken din og saggebukse fra sy til kids, tweens og queens, så mulig det blir dem til storebrødrene. Evt arkadebukse med hele striper og høstgenser :) Til babyen tenker jeg en omslagsbody og matchende bukse som storebrødrene :)

Jeg har heller ikke sydd på lenge, og gleder meg til å begynne på noe! Er litt mer motiverende å starte opp igjen med nyinnkjøpt stoff, enn med noe av det jeg allerede har, men vi får se :P

Høstgenser og saggebukse jeg sydde til eldstebror for to år siden :)

Jeg er veldig glad i høstgenser fra helt spesiell - sy til flokken din og saggebukse fra sy til kids, tweens og queens, så mulig det blir dem til storebrødrene. Evt arkadebukse med hele striper og høstgenser :) Til babyen tenker jeg en omslagsbody og matchende bukse som storebrødrene :)

Jeg har heller ikke sydd på lenge, og gleder meg til å begynne på noe! Er litt mer motiverende å starte opp igjen med nyinnkjøpt stoff, enn med noe av det jeg allerede har, men vi får se :p

Høstgenser og saggebukse jeg sydde til eldstebror for to år siden :)
Så fint! Buksa har jeg sydd før mener jeg, men genseren har jeg ikke prøvd meg på. Enig i det med stoff. Det har vært litt stram økonomi i det siste så har ikke kjøpt noe nytt. Også er mine barn litt over set «søtt babytøy» stadie så jeg syntes det er så vanskelig å finne noe som passer. Men hvis det skal være til alle så kan det jo være litt søtt :D Jeg lurte litt på Miodress kanskje fra Klær til Mini, jeg syntes den er så fin! Men det blir jo kun hvis ikke de vokser seg ut av 98 innen april:p Har begynt å kjøpe 98 til dem nå så det spørs.

Denne er så nydelig!

Så fint! Buksa har jeg sydd før mener jeg, men genseren har jeg ikke prøvd meg på. Enig i det med stoff. Det har vært litt stram økonomi i det siste så har ikke kjøpt noe nytt. Også er mine barn litt over set «søtt babytøy» stadie så jeg syntes det er så vanskelig å finne noe som passer. Men hvis det skal være til alle så kan det jo være litt søtt :D Jeg lurte litt på Miodress kanskje fra Klær til Mini, jeg syntes den er så fin! Men det blir jo kun hvis ikke de vokser seg ut av 98 innen april:p Har begynt å kjøpe 98 til dem nå så det spørs.

Åå, den var søt! Kanskje jeg må sy en sånn til babyen jeg også :) Jeg fikk den boka av samboeren min for et år siden vel, og begge gutta var da egentlig for store for alle størrelsene, så gleder meg til å prøve ut noen av dem nå :D Begynt å tegne opp til omslagsbody fra den boka nå.

Har også problemer med at mye av det jeg har er litt barnslig for de store :P Men fant noe som jeg tenker kanskje kan funke :) Mønsterstoffet blir mest som detaljer på storeguttenes plagg :)

Åå, den var søt! Kanskje jeg må sy en sånn til babyen jeg også :) Jeg fikk den boka av samboeren min for et år siden vel, og begge gutta var da egentlig for store for alle størrelsene, så gleder meg til å prøve ut noen av dem nå :D Begynt å tegne opp til omslagsbody fra den boka nå.

Har også problemer med at mye av det jeg har er litt barnslig for de store :p Men fant noe som jeg tenker kanskje kan funke :) Mønsterstoffet blir mest som detaljer på storeguttenes plagg :)
Den er veldig kjekk den boka! Har sydd omslagsbodyen fra den, veldig enkle og greie oppskrifter :D Jeg har mye stoff, men det meste kjøpte jeg når de var små så jeg har liksom bare en halvmeter av nesten alt:bag: ikke har jeg så fryktelig mye ensfarga igjen heller så jeg må nok kjøpe noe før jeg kan sy. Fant denne som jeg lurte litt på :https://minnasydd.no/forside/forhandsbestilling/od-foxes-offwhite

Syntes egentlig den var litt busy, men den var så vårlig at jeg tenkte kanskje det passer fint. Tenkte i ribbjersey da også todelt enkelt sett til de eldste også enten body og bukse eller en heldress til minste.

Den er veldig kjekk den boka! Har sydd omslagsbodyen fra den, veldig enkle og greie oppskrifter :D Jeg har mye stoff, men det meste kjøpte jeg når de var små så jeg har liksom bare en halvmeter av nesten alt:bag: ikke har jeg så fryktelig mye ensfarga igjen heller så jeg må nok kjøpe noe før jeg kan sy. Fant denne som jeg lurte litt på :https://minnasydd.no/forside/forhandsbestilling/od-foxes-offwhite

Syntes egentlig den var litt busy, men den var så vårlig at jeg tenkte kanskje det passer fint. Tenkte i ribbjersey da også todelt enkelt sett til de eldste også enten body og bukse eller en heldress til minste.

Revene var fine! Både søtt og ikke for barnslig, synes jeg :) Har ikke vært i den nettbutikken før, men hvis det blir jente her så må jeg bestille noe av den søte ribben med blomstene! Og den med dyr og blomster! Er så skummelt å begynne å se på stoff

Ribbjersey er såå fint! Det må jeg faktisk handle inn litt av ..

Revene var fine! Både søtt og ikke for barnslig, synes jeg :) Har ikke vært i den nettbutikken før, men hvis det blir jente her så må jeg bestille noe av den søte ribben med blomstene! Og den med dyr og blomster! Er så skummelt å begynne å se på stoff

Ribbjersey er såå fint! Det må jeg faktisk handle inn litt av ..
Årh ja jeg elsker Minnasydd, hun har så mye fint! Det er en som heter Vakre stoff og sting også som har mye fint. Det er normalt sett der eller på stofflykke jeg handler stoff.

Årh ja jeg elsker Minnasydd, hun har så mye fint! Det er en som heter Vakre stoff og sting også som har mye fint. Det er normalt sett der eller på stofflykke jeg handler stoff.

Jeg har handla masse fra stofflykke, men lite fra andre plasser, så veldig gøy med nye anbefalinger! Må sjekke ut den vakre stoff og sting også! Takk!

Back
Topp