Våre tester ❤️

Æsj, hcgen min var på 58.. så lavere enn de hadde forventet. Må ta ny prøve på onsdag

Krysser fingrene for stigning ❤️ det er det som har noe å si, ikke hva den er idag!

Sniker meg stille inn her❤️
Testet positiv på ferie, så aner ikke så mye om testen , trudde ikke det skulle gå på første pp så tok med tamponger på ferie og ikke tester, så ble litt stress med å få tak i folsyre når testen viste gravid ❤️ trur jeg må kjøpe noen vitaminer også, men redd å få noe feil når dem snakker så dårlig engelsk her . Bilde er tatt før det hadde gått et min ( testen er fra lørdag )

Vedlegg

• 8D98BAF9-16A2-477C-8DAE-78B33AAB6854.jpeg
    8D98BAF9-16A2-477C-8DAE-78B33AAB6854.jpeg
    840,9 KB · Visninger: 54
20230925_222447 (1).jpg
Fikk denne i går! Men kjenner meg stressa, siden jeg ikke har murringer eller ømme bryster :arghh:

Fått svar på hcg blodprøven og den var på 514! Det er kjempebra og jeg er så glad!:smiley-bounce022Jeg har ikke testet etter EL fordi dette ikke var planlagt, men ifølge Flo appen så hadde jeg eggløsning 12. September. Da vil jeg vel være 14 dpo i dag? Forrige graviditet så visste jeg når EL hadde vært og tok Hcg på 13 dpo. Den var da på 182. Håper på en dobling til torsdag,så jeg kan slappe av litt (i en dag, jeg kjenner meg selv:dead:)

Fått svar på hcg blodprøven og den var på 514! Det er kjempebra og jeg er så glad!:smiley-bounce022Jeg har ikke testet etter EL fordi dette ikke var planlagt, men ifølge Flo appen så hadde jeg eggløsning 12. September. Da vil jeg vel være 14 dpo i dag? Forrige graviditet så visste jeg når EL hadde vært og tok Hcg på 13 dpo. Den var da på 182. Håper på en dobling til torsdag,så jeg kan slappe av litt (i en dag, jeg kjenner meg selv:dead:)

Dette er jo kjempe bra! Du er nok mer enn 14 dpo ❤️

Back
Topp