Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, hcgen min var på 58.. så lavere enn de hadde forventet. Må ta ny prøve på onsdag
Jaa det har du rett i. Kjente meg skikkelig pessimistisk :/Krysser fingrene for stigningdet er det som har noe å si, ikke hva den er idag!
Vil jeg bare minne om dem tabellen du la ut tidligereJaa det har du rett i. Kjente meg skikkelig pessimistisk :/
Ja takkVil jeg bare minne om dem tabellen du la ut tidligere![]()
den påminnelsen trengte jeg. Blir to lange dager..Når streken kommer før kontrollstreken.. jeg burte slutte teste nå..Vis vedlegget 415600
Ja, man blir avhengigMen det er jo såååå tilfredsstillende med fine tester![]()

Så herlig, samme som meg da(157)Hcg test på 156 i dag er jeg 4+1 det er da 15 dpo![]()
Vis vedlegget 415627
Fikk denne i går! Men kjenner meg stressa, siden jeg ikke har murringer eller ømme bryster![]()
Det er veldig sant!testen indikerer hvert fall at hcg stiger!!
Jeg skal få tatt en hcg test veldig snart og se hvordan det står til
Jeg har ikke testet etter EL fordi dette ikke var planlagt, men ifølge Flo appen så hadde jeg eggløsning 12. September. Da vil jeg vel være 14 dpo i dag? Forrige graviditet så visste jeg når EL hadde vært og tok Hcg på 13 dpo. Den var da på 182. Håper på en dobling til torsdag,så jeg kan slappe av litt (i en dag, jeg kjenner meg selv
)Fått svar på hcg blodprøven og den var på 514! Det er kjempebra og jeg er så glad!Jeg har ikke testet etter EL fordi dette ikke var planlagt, men ifølge Flo appen så hadde jeg eggløsning 12. September. Da vil jeg vel være 14 dpo i dag? Forrige graviditet så visste jeg når EL hadde vært og tok Hcg på 13 dpo. Den var da på 182. Håper på en dobling til torsdag,så jeg kan slappe av litt (i en dag, jeg kjenner meg selv
)