IKM uke 40

Hermine84, B4, PP1, EL 24? IKM 8?
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal være, for jeg slutta på pilla 19 august, trodde jeg fikk el 6/7 sep for da lyste lilla cb. Men ingen andre strimmeltester men hadde ikke så mye annet å få utifra så valgte tenke IKM 21.sep..
Men ingen mens og ikke gravid… så tok jeg tilfeldigvis el test og Ping rett på smil søndag morgen.. var tom for andre tester, kjøpte rfsu og tok den nå, den er bare svak ‍♀️ så nå aner jeg ikke IGJEN.. mannen har vært på jobb så rakk bare en aksjelevering den 22.sep… blir sprøøøø av å ikke ane når el er

Tjoho!

1000010349.jpg

Mali3 - B3 - PP1 etter MA - EL? - IKM 5-9.okt

Har meldt meg inn i IKM uke 41, men er mulig jeg egentlig hører til her likevel. Har ikke fått utslag på EL tester, men ut fra temperatur, slim osv kan tyde på at EL likevel har vært rundt 21/9. Eller er det helt umulig når man ikke har fått positiv EL test? :think005
La deg inn, så ser vi :cool14

Hermine84, B4, PP1, EL 24? IKM 8?
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal være, for jeg slutta på pilla 19 august, trodde jeg fikk el 6/7 sep for da lyste lilla cb. Men ingen andre strimmeltester men hadde ikke så mye annet å få utifra så valgte tenke IKM 21.sep..
Men ingen mens og ikke gravid… så tok jeg tilfeldigvis el test og Ping rett på smil søndag morgen.. var tom for andre tester, kjøpte rfsu og tok den nå, den er bare svak ‍♀️ så nå aner jeg ikke IGJEN.. mannen har vært på jobb så rakk bare en aksjelevering den 22.sep… blir sprøøøø av å ikke ane når el er
Spennende, da! Vi får bare se!

Jeg burde virkelig vente med å melde meg inn i ikm -gruppe, like skuffende hver gang å melde seg ut :(
Jeg lar deg stå litt til, så ser vi hva som skjer i morgen :Heartred Testene har jo vært positive!

5 dpo og symptomjakten kan herved starte :hilarious: Her kjennes det ut som TR er på vei, men har vært stabil på 14 dagers lutealfase hele veien, så tror ikke den kommer. Men er så tung og stinn i livmora. Veldig oppblåst og mye luft i magen. Spennende dager i vente!

Har dere noen symptomer?

Melder meg inn her :)

FruHåpefull82 – 40 – B2 – PP1 etter MA – EL 20/9 - IKM ca 5/10

5 dpo og symptomjakten kan herved starte :hilarious: Her kjennes det ut som TR er på vei, men har vært stabil på 14 dagers lutealfase hele veien, så tror ikke den kommer. Men er så tung og stinn i livmora. Veldig oppblåst og mye luft i magen. Spennende dager i vente!

Har dere noen symptomer?
Også 5 dpo og veldig luftfull. Hadde en del mensmurringer gjennom gårdagen.

Back
Topp