Oss testetøser imellom

Tom for gtester, så tok en eltest. Den ble i det minste positiv. Nå har testen fra i dag tidlig tørket og ser urovekkende svak ut, ser ikke forskjell på den og den fra fredag faktisk.

Vedlegg

• C4EEE535-47A8-4039-B1BE-FF1856DC78A5.jpeg
    C4EEE535-47A8-4039-B1BE-FF1856DC78A5.jpeg
    707,2 KB · Visninger: 161
Tok en ny test, forrige var fredag. Dessverre ser jeg ikke noen betydelig økning. Nå er den ikke tørket helt, så derfor ser den sterkere ut ved siden av tidligere test. Dette er vel nok en kjemisk? :confused:

Synes det der ut som økning jeg ❤️

Takk for at du er så optimistisk. :) Men testen ble mye svakere når den tørket. Er det vanlig ?
Skal prøve en digital i morgen etter jobb, om jeg ikke begynner å blø før det.
Man skal ikke vurdere tester når de har tørket. Så det ville jeg ikke gjort :joyful: se heller på bilder fra når de var "ferske" og sammenlign til hverandre da :love7

Man skal ikke vurdere tester når de har tørket. Så det ville jeg ikke gjort :joyful: se heller på bilder fra når de var "ferske" og sammenlign til hverandre da :love7
Det var oppmuntrende å lese, gjelder dette for tester generelt? Trodde de ikke skulle bli svakere når de tørket, om de var ordentlig positive. At det kan forekomme falske positive til og med, fordi de kan bli sterkere når de tørker i motsetning til svakere som mine?

Det var oppmuntrende å lese, gjelder dette for tester generelt? Trodde de ikke skulle bli svakere når de tørket, om de var ordentlig positive. At det kan forekomme falske positive til og med, fordi de kan bli sterkere når de tørker i motsetning til svakere som mine?
Tester er bare "godkjente" innen en viss tid, dette står på de fleste pakker. Eller det står at man skal lese av testen innen eksakt minutter. Det er fordi de kan endre seg som du skriver, og dette i begge retninger.

Shit, er du sikker? :oops: Har lest om kjemisk og skyggestreker så blir jo litt forvirra når strekene er så svake. For en rar følelse, må kjøpe digital test og sjekke om et par dager tenker jeg?
Skjønner det, men disse strekene var fine❤️ en digital vil slå ut nå :D

Takk for at du er så optimistisk. :) Men testen ble mye svakere når den tørket. Er det vanlig ?
Skal prøve en digital i morgen etter jobb, om jeg ikke begynner å blø før det.
Krysser fingrene for deg! Så spennende! Du har fine streker :love017

Takk dere! Jeg sprang til apoteket og kjøpte to clearblue tester i lunsjpausa mi, den ene tidligtesten viste suupersvak strek, nesten så det ikke var strek men der var noe, og den andre vanlige testen viste «ikke gravid». Kanskje litt tidlig enda? Men jeg sitter på kontoret og der verker altså i korsryggen og rundt det området, lurer på om det er et graviditets-symptom Og kjenner en slags metallsmak i munnen, men nå føler jeg meg bare rar og at jeg sikkert innbiller meg dette

Takk dere! Jeg sprang til apoteket og kjøpte to clearblue tester i lunsjpausa mi, den ene tidligtesten viste suupersvak strek, nesten så det ikke var strek men der var noe, og den andre vanlige testen viste «ikke gravid». Kanskje litt tidlig enda? Men jeg sitter på kontoret og der verker altså i korsryggen og rundt det området, lurer på om det er et graviditets-symptom Og kjenner en slags metallsmak i munnen, men nå føler jeg meg bare rar og at jeg sikkert innbiller meg dette
Kan hende det har noe med konsentrasjonen på urinen å gjøre også? De testene du la ut tidligere så veldig fine ut, så jeg ville tatt nye tester på skikkelig konsentrert urin:joyful:

Back
Topp