Oss testetøser imellom

Tror det er 14dpo i dag, så ser jo ikke bra ut. Tok bilde av dagens sammen med onsdagens og tirsdagens. Da ser den sterkere ut, men det er vel bare fordi onsdagens har tørket og derfor ser svakere ut….
Jeg synes jo dette ser ut som fine streker jeg?!? Mine var ikke sterkere sist!
Tør du å prøve deg på en digital i kveld?

Tror det er 14dpo i dag, så ser jo ikke bra ut. Tok bilde av dagens sammen med onsdagens og tirsdagens. Da ser den sterkere ut, men det er vel bare fordi onsdagens har tørket og derfor ser svakere ut….
Synes de er fine jeg :) at den er svak kan være fordi at du kanskje ikke produserer så mye hcg i starten. Ville prøvd meg på en digital ila helga jeg :D

8/9 dpo .
Jeg synes jeg skimter en svak skygge , håper den utvikler seg :Heartred
Det svarte er plastikk fra pakken eller en løs tråd :hilarious:

Vedlegg

• IMG_1859.jpeg
    IMG_1859.jpeg
    672 KB · Visninger: 89
Hvordan går det? Har du tatt en ny test?
Nei. Har igjen bare en test, tror jeg tar den søndag eller mandag. Nå har testen fra i går virkelig tørket, og jeg klarer ikke bestemme meg for om den siste (nederste) virkelig er sterkere enn den fra onsdag.

Vedlegg

• 1F95459F-8B0E-43AB-83C5-9B195D5919A2.jpeg
    1F95459F-8B0E-43AB-83C5-9B195D5919A2.jpeg
    472,4 KB · Visninger: 109
Nei. Har igjen bare en test, tror jeg tar den søndag eller mandag. Nå har testen fra i går virkelig tørket, og jeg klarer ikke bestemme meg for om den siste (nederste) virkelig er sterkere enn den fra onsdag.
Jo, den er sterkere. Fin økning ❤️ gleder meg til å se neste test :D

Den ser sterkere ut :love2 Og du vet jo ikke om urinkonsentrasjonen var heelt lik heller. Du kan ikke sammenlikne dine med andres tester, ditt egg kan ha festet seg flere dager senere, eller du produserer hcg langsommere. Jeg kunne så vidt se streken på ikm med mitt første barn :)

Den ser sterkere ut :love2 Og du vet jo ikke om urinkonsentrasjonen var heelt lik heller. Du kan ikke sammenlikne dine med andres tester, ditt egg kan ha festet seg flere dager senere, eller du produserer hcg langsommere. Jeg kunne så vidt se streken på ikm med mitt første barn :)
Håper virkelig du har rett. :)

Prøver å overbevise meg selv om det, men de er så svake. Ligner veldig på testene jeg fikk da jeg hadde kjemisk i april/mai.
Skjønner det ❤️ men kan hende egget festet seg sent? Eller at du produserer lite hcg i starten før den skyter fart?
Håper for deg ❤️

Synes den ser sterkere ut :D

Tok en ny test, forrige var fredag. Dessverre ser jeg ikke noen betydelig økning. Nå er den ikke tørket helt, så derfor ser den sterkere ut ved siden av tidligere test. Dette er vel nok en kjemisk? :confused:

Vedlegg

• 315CCAF6-E7B3-484D-A392-603A81E3CE58.jpeg
    315CCAF6-E7B3-484D-A392-603A81E3CE58.jpeg
    534,1 KB · Visninger: 128
  • B2B2A27C-327B-4632-BA3B-407EE0C31CCD.jpeg
    B2B2A27C-327B-4632-BA3B-407EE0C31CCD.jpeg
    962,3 KB · Visninger: 127
  • BE110812-3827-4135-BD0C-4D1B1ED1A91D.jpeg
    BE110812-3827-4135-BD0C-4D1B1ED1A91D.jpeg
    981,2 KB · Visninger: 130
Tok en ny test, forrige var fredag. Dessverre ser jeg ikke noen betydelig økning. Nå er den ikke tørket helt, så derfor ser den sterkere ut ved siden av tidligere test. Dette er vel nok en kjemisk? :confused:
Den siste er nok ganske mye sterkere uansett om den ikke har tørket helt! HCG stiger jo litt saktere i begynnelsen:D Dette er det kjipe med å begynne å teste veldig tidlig:joyful:

Den siste er nok ganske mye sterkere uansett om den ikke har tørket helt! HCG stiger jo litt saktere i begynnelsen:D Dette er det kjipe med å begynne å teste veldig tidlig:joyful:
Kanskje det, hadde det ikke vært for at jeg er ca 16dpo nå. :confused: Men klamrer meg jo fast til håpet likevel.

Kanskje det, hadde det ikke vært for at jeg er ca 16dpo nå. :confused: Men klamrer meg jo fast til håpet likevel.
Dette var min test ca 21 DPO som resulterte i min nå 2 år gamle datter :Heartred Ser også stigning på dine, så krysser fingrene for deg :Heartred

Vedlegg

• 20200824_193430.jpg
    20200824_193430.jpg
    859,1 KB · Visninger: 89
Back
Topp