August 2023

Her blir det uttak på mandag! Så da kunne jeg reise hjem over helgen, gleder meg til å nesten være hjemme nå. Hadde en skikkelig stress dag der jeg ble glemt på akupunkturbordet så lenge at jeg ble en time forsinket til timen min på sykehuset :banghead: :hilarious: Er nesten bare å le av det nå. Det var helt kaos, men ordnet seg. Der er 9 eggposer som ligger an til å bli klare til uttak. Fikk ut 11 egg sist så nå håper jeg virkelig at dette er kvalitet over kvantitet. Gleder med til å bli ferdig med menopur imorgen og håper at pulsen roer seg ner da. Skikkelig ubehagelig, og ikke er det en kjent bivirkning heller... Gøy å være spesiell :wtf:

Vil dere si nederste testen er positiv?

Skulle ta eggløsningssprøyte kl 12 i dag hvis ikke positiv test.
Sendte bildet til klinikken i dag kl 8, men ikke fått svar, og de svarer meg ikke når jeg ringer og ringer ikke opp igjen :banghead:

Har ikke satt Ovitrelle enda og vet ikle helt hva jeg skal gjøre :sad010
Enig med de andre at den ser så godt som positiv ut. Hva endte du opp med å gjøre? ❤️

Den testen er positiv. Jeg fikk testa det der selv denne gangen. Tok bilde av strimmeltest og skal prøve å legge det til her så du kan sammenligne. Digital test var positiv.

Vedlegg

• 20230823_080641.jpg
    20230823_080641.jpg
    800,7 KB · Visninger: 75
Her blir det uttak på mandag! Så da kunne jeg reise hjem over helgen, gleder meg til å nesten være hjemme nå. Hadde en skikkelig stress dag der jeg ble glemt på akupunkturbordet så lenge at jeg ble en time forsinket til timen min på sykehuset :banghead: :hilarious: Er nesten bare å le av det nå. Det var helt kaos, men ordnet seg. Der er 9 eggposer som ligger an til å bli klare til uttak. Fikk ut 11 egg sist så nå håper jeg virkelig at dette er kvalitet over kvantitet. Gleder med til å bli ferdig med menopur imorgen og håper at pulsen roer seg ner da. Skikkelig ubehagelig, og ikke er det en kjent bivirkning heller... Gøy å være spesiell :wtf:
Haha, huff for en dag for deg! Glemt på akupunkturbordet :knegg:
9 eggposer er jo en fin fangst! Blir spennende og se :Heartpink

Skjønner det skal bli godt å bli ferdig med stimuleringen når du har fått sånne bivirkninger. Som om det ikke er ille nok liksom :meh:

Den testen er positiv. Jeg fikk testa det der selv denne gangen. Tok bilde av strimmeltest og skal prøve å legge det til her så du kan sammenligne. Digital test var positiv.
Jøss, denne ville ikke jeg regnet som positiv. Vært borti det før, derfor stoler jeg ikke lengre på de digitale heller :knegg: Ikke lett med disse testene!

Jøss, denne ville ikke jeg regnet som positiv. Vært borti det før, derfor stoler jeg ikke lengre på de digitale heller :knegg: Ikke lett med disse testene!
Ja sant. Jeg hadde heller ikke tatt denne som positiv. Men den digitale var helt klart positiv og det stemmer med hva jeg kjenner i kroppen. Testen ble tatt i går og i dag har jeg hatt tydelig sånn spesielt slim som jeg alltid har ved eggløsning og smerter i høyre eggstokk. Jeg stoler på den digitale. Den har jo fanget opp en topp i LH. Man har som regel ikke topper i det her og der og over alt. Så om du sammenligner med dagene før så har du greid å finne en brå stigning. Ikke sikkert du traff akkurat helt toppen, men den er da bare få timer unna. :biggrin

Ja sant. Jeg hadde heller ikke tatt denne som positiv. Men den digitale var helt klart positiv og det stemmer med hva jeg kjenner i kroppen. Testen ble tatt i går og i dag har jeg hatt tydelig sånn spesielt slim som jeg alltid har ved eggløsning og smerter i høyre eggstokk. Jeg stoler på den digitale. Den har jo fanget opp en topp i LH. Man har som regel ikke topper i det her og der og over alt. Så om du sammenligner med dagene før så har du greid å finne en brå stigning. Ikke sikkert du traff akkurat helt toppen, men den er da bare få timer unna. :biggrin
Jeg får aldri positiv på strimmel, det kan jeg bare glemme :hilarious:
Ikke på cb med dobbelthormon heller.
Den rosa til cb derimot får jeg positiv på hver gang jeg skal ha el og den stemmer alltid.

Har kontroll om en time. Regner med det er bra nok til innsett neste uke. Så kommer alle forventningene da.. og redselen for enda en møkka-abort. Gravid på 4 av 4 innsett fra det uttaket, men mistet 3 av dem taler liksom ikke vår sak.
Så lenge jeg slipper rester igjen eller å nesten blø ihjel igjen så burde jeg forsåvidt være fornøyd?

Formen er mer og mer søppel for hver dag og jeg har sånne små-klikk ila dagen der jeg ikke klarer å styre hvor sint jeg blir av filleting :rolleyes:

Jeg skulle hatt eggløsning for 2 uker siden, og mensen skulle kommet i dag eller i går. Kjøpte noen eggløsningstester men vet ikke helt hvordan jeg skal tolke de :( den øverste fra i gårkveld, den nederste i dag

Vedlegg

• IMG_20230825_095017.jpg
    IMG_20230825_095017.jpg
    3 MB · Visninger: 62
Back
Topp