IKM uke 34

Tror muligens jeg hører til her :). Spørs litt med syklus etter MA .
Fikk positiv EL test i formiddag så har nok EL i morgen :).

Venterpåsistemann - 33 - B4(5) - pp 1 etter MA - EL 10/8 - IKM 24/8

Åå nå tror jeg at det skjer noe her.. slim er observert :p så kanskje jeg skal prøve holde meg lenge nok til å ta en el test og se om det har skjedd noe på den.. gadd nemlig ikke ta en test i dag tidlig, "for den er bare negativ læll" :wacky:
Har hatt litt murring som har kommet og gått litt i hele dag, plutselig litt løs mage (sorry tmi) og det pleier jeg ikke ha .. hvordan opplever dere symptomer på el ?
Samme her! Skulle hatt el i dag men tror det blir om en dag eller to. Har slim og kjenner litt murring ved eggstokkene:woot: Bare til å legge inn aksjer hyppigere de neste dagene!!

Slenger meg inn her da jeg har fått positiv el test idag etter flere dager med el slim :D

Luna94 - 29 - PP1 etter BO - El 10/8 - 24/8

Åå nå tror jeg at det skjer noe her.. slim er observert :p så kanskje jeg skal prøve holde meg lenge nok til å ta en el test og se om det har skjedd noe på den.. gadd nemlig ikke ta en test i dag tidlig, "for den er bare negativ læll" :wacky:
Har hatt litt murring som har kommet og gått litt i hele dag, plutselig litt løs mage (sorry tmi) og det pleier jeg ikke ha .. hvordan opplever dere symptomer på el ?

Her er det ingen symptomer, hadde det ikke vært for at testene sier noe annet så hadde jeg ikke forventa at EL er på tur i morgen :happy090

1000005371.jpg

Var sikker på at jeg hadde 3x10 pk el tester .. hadde visst bare hatt 2 , så de er begge tomme og jeg har ingen tester .. men får bare fortsette jevnlig sex aå man kanskje treffer , om det ikke har vært :)

En ting er i allfall sikkert, sitter spiren denne pp er den veldig ønsket... Når samboeren sniker seg hjem i lunsjen for å legge inn aksjer når vi begge er opptatte i kveld :love2

Nå har jeg kjøpt el tester for å se og er ganske sikker på at det må ha vært peak i går mtp symptomer for i dag er den negativ (veldig negativ) Hvor fort blir den negativ hos dere?
Betyr det eggløsning i dag evt eller kanskje det var i går?
Skulle kjøpt tester tidligere :wacky:
1691666784670.jpeg

Nå har jeg kjøpt el tester for å se og er ganske sikker på at det må ha vært peak i går mtp symptomer for i dag er den negativ (veldig negativ) Hvor fort blir den negativ hos dere?
Betyr det eggløsning i dag evt eller kanskje det var i går?
Skulle kjøpt tester tidligere :wacky:
Vis vedlegget 412166

Hos meg går det ned igjen bare etter noen timer, om du hadde peak i går vil det si at du har EL 12 til 36 timer etter (husker ikke helt eksakt, men...) Så du kan regne EL i dag, og 1dpo i morgen :) samme som meg

Hos meg går det ned igjen bare etter noen timer, om du hadde peak i går vil det si at du har EL 12 til 36 timer etter (husker ikke helt eksakt, men...) Så du kan regne EL i dag, og 1dpo i morgen :) samme som meg
Skal bli litt godt å komme seg til dpo-land i morgen da selv om jeg vet de dagene kan gå ganske sakte o_O

Jeg har hatt blinkende smiley på CB dobbelt hormonindikator nå i 5 dager.. noen som har fått fast etter flere dager med blink?

Aner jo ikke når el har vært eller om det har vært, men jeg kjørte på med en g.test i dag jeg, blank :p fordi i går kveld kjente jeg flere stikk "inni tissen" og har i natt hatt sånn støl følelse nederst i magen og murringer.. var nesten sikker på at jeg skulle våkne til tr.. men ikke sett noe til det enda :)
Såå om jeg er ca 5dpo, og tar utgangspunkt i det, så er det jo alt for tidlig så klart, men hva skal man med tester om man ikke skal bruke dem si :p samme test, med og uten blitz .. jeg ser noe, men det er nok fordi jeg vet hvor den skal være. Får vente noen dager før neste test nå :)

Vedlegg

• 20230811_054105.jpg
    20230811_054105.jpg
    1,4 MB · Visninger: 72
  • 20230811_054115.jpg
    20230811_054115.jpg
    1,4 MB · Visninger: 66
  • Screenshot_20230811_061428_Gallery.jpg
    Screenshot_20230811_061428_Gallery.jpg
    1,1 MB · Visninger: 65
Aner jo ikke når el har vært eller om det har vært, men jeg kjørte på med en g.test i dag jeg, blank :p fordi i går kveld kjente jeg flere stikk "inni tissen" og har i natt hatt sånn støl følelse nederst i magen og murringer.. var nesten sikker på at jeg skulle våkne til tr.. men ikke sett noe til det enda :)
Såå om jeg er ca 5dpo, og tar utgangspunkt i det, så er det jo alt for tidlig så klart, men hva skal man med tester om man ikke skal bruke dem si :p samme test, med og uten blitz .. jeg ser noe, men det er nok fordi jeg vet hvor den skal være. Får vente noen dager før neste test nå :)
Blir spennende å se videre! Krysser fingrene :Heartred

Back
Topp