Symptom tråden ❤️

3+4 og som i tidligere graviditeter begynner det med ville drømmer. Noe som var årsaken til at jeg tok test:knegg:

3+4 og som i tidligere graviditeter begynner det med ville drømmer. Noe som var årsaken til at jeg tok test:knegg:
Det hadde jeg også de to første ukene (3-5 ca), men har roet seg nå.. :)

Andre symptomer er menssmerter, som blir værre når jeg tar progrestron.
Litt mere emosjonell, ellers merker jeg ikke noe spesielt.

I dag er jeg bare bittelitt kvalm, mye mindre enn tidligere, og puppene er heller ikke så ømme lengre.. håper ikke det er negativt

5+4, litt ømme pupper, småkvalm av og på, murringer, trøtt!!

4+1. Er ganske trøtt, litt av og på! Men det «merkeligste» er en sånn rar stølhet nederst i magen.. føles litt som om jeg har hatt en mage-økt :D er det vanlig?

Jeg har det om jeg løfter mye/tungt. Men er veldig vanlig symptom:)
Godt å vite :Heartred blir så nervøs for «dårlige» tegn. Vil bare så at alt skal gå bra!:angelic: vi har ordna og styra som gærninger med flytting, så kanskje det det kommer av

Jeg skal innrømme at jeg for første gang er litt redd for at spiren ikke sitter! Har positiv digitaltest og fortsatt streker på strimlene, men de har ikke blitt særlig mye sterkere. Bare 11dpo i dag da. skimtet noe på testene allerede 8dpo, derfor tok jeg digital 10dpo.
Har noen tester igjen, så skal teste dagene fremover! Men her er foreløpige symptom som jeg kjenner jeg er glad for at jeg har;
Ømme pupper!
Trøtt
Murringer i livmor
Oppblåst

5+6 idag kom de ømme brystene for fuuullt :hilarious:

5+6, hatt både småkvalme og murringer i uke 4, men lite kvalme her nå, lite murringer også… Har fått ømme pupper da og er ganske trøtt, håper det er gode tegn :)

Back
Topp