Helt det samme her!! Er 5+35+2 i dag, ganske kvalm, men heldigvis ikke noe oppkast enda. Puppene er også ømme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt det samme her!! Er 5+35+2 i dag, ganske kvalm, men heldigvis ikke noe oppkast enda. Puppene er også ømme
Huff da… Hvor langt er du kommet?Kvalmen kom som et teppe over meg i helgen.. kastet opp 3 ganger i dag... håper jeg slipper det hver dag.
Det hadde jeg også de to første ukene (3-5 ca), men har roet seg nå..3+4 og som i tidligere graviditeter begynner det med ville drømmer. Noe som var årsaken til at jeg tok test
3+4 og som i tidligere graviditeter begynner det med ville drømmer. Noe som var årsaken til at jeg tok test
Godt å høre det er flere som har det, jeg har hatt det hver natt i ca. en uke nå.Det hadde jeg også de to første ukene (3-5 ca), men har roet seg nå..![]()

Det hadde jeg også de to første ukene (3-5 ca), men har roet seg nå..![]()
Ille her enda, jeg har blant annet drept nazister og jaktet på Hitler, klaget på sølevegger hos en kompis og mye annen galskapGodt å høre det er flere som har det, jeg har hatt det hver natt i ca. en uke nå.![]()

4+6. 1x oppkast i går og ingenting i dag heldigvis. Jammen klart å spise litt sjokolade ogsåHuff da… Hvor langt er du kommet?
Jeg har det om jeg løfter mye/tungt. Men er veldig vanlig symptom4+1. Er ganske trøtt, litt av og på! Men det «merkeligste» er en sånn rar stølhet nederst i magen.. føles litt som om jeg har hatt en mage-økter det vanlig?
Godt å viteJeg har det om jeg løfter mye/tungt. Men er veldig vanlig symptom![]()
blir så nervøs for «dårlige» tegn. Vil bare så at alt skal gå bra!
vi har ordna og styra som gærninger med flytting, så kanskje det det kommer avDet har nok en innvirkning, blir nok bedre når du får roe nedGodt å viteblir så nervøs for «dårlige» tegn. Vil bare så at alt skal gå bra!
vi har ordna og styra som gærninger med flytting, så kanskje det det kommer av