Jeg ser noe på smilereader sin på bildet med kontrast, du får ta en til om en dag eller toHva tenker dere om disse? 7dpo
Samme bildet med registrert kontraster på nederste
Vis vedlegget 411296
Vis vedlegget 411297
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe på smilereader sin på bildet med kontrast, du får ta en til om en dag eller toHva tenker dere om disse? 7dpo
Samme bildet med registrert kontraster på nederste
Vis vedlegget 411296
Vis vedlegget 411297
Nesten positivVille dere tolke denne eggløsningstesten som positiv eller bare nesten positiv?
Venter eggløsning 2/8 så det var litt tidligere enn forventet, men har veldig mye murringer så tok en test nå!

Jeg skimter noe. Hvilken dpo er du?Hei! Noen som har noen tanker om denne her?
11 eller 12 dpo, så er nok litt seint for så minimal strek dessverreJeg skimter noe. Hvilken dpo er du?
Vil ikke tro det. Prøv igjen om to dager.11 eller 12 dpo, så er nok litt seint for så minimal strek dessverre
Jeg ser to strekerHei! Noen som har noen tanker om denne her?
Det er noe der , jeg ser strek.
HåperhåperDet er noe der , jeg ser strek.

Jeg ser noe på begge
Babystrek

Ser streken lett på begge bilder. Er testen fra normal? De slår sent utTanker? Bildet der jeg holder testen er tatt rundt 5min etter tatt test, mens på den andre er den begynt å tørke. Føler den tørket mer negativ enn positiv.. Mulig skyggestrek? Tror jeg er 11dpo.
Gjør du? Kanskje det ikke bare er mine øyne som tuller daSer streken lett på begge bilder. Er testen fra normal? De slår sent ut![]()
De er fra normal ja,vurderer å stikke innom å kjøpe metode sine fra apoteket i dag, men usikker på om det er verdt det eller om jeg bare skal vente å ta clear blue om ett par dager.. Er så utolmodigJeg vil si den et positiv! Gratulerer så myeEt spørsmål til dere erfarne testere, er denne positiv?
Eller er det skyggestrek.
kan egentlig ikke få barn uten hjelp.
Vis vedlegget 411459

Et spørsmål til dere erfarne testere, er denne positiv?
Vis vedlegget 411459
Positiv!!! <3 Gratulerer!Et spørsmål til dere erfarne testere, er denne positiv?
Vis vedlegget 411459