Stemmer, takk, det er så lenge siden sist for megJa, det sies at egget slipper 12-48 timer etter positiv test![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer, takk, det er så lenge siden sist for megJa, det sies at egget slipper 12-48 timer etter positiv test![]()

Det er jo kjekt om den toppen kan stabilisere seg litt. Jeg har også lang topp, 2-3 dager. Har MYE el-smerter, og ubehag generelt fra el-tr. Men toppet seg nå etter SA. Veldig spent på veien videre etter dette. En førstegang for alt. Så slt jeg kjenner på nå stoler jeg liksom ikke påJaa, håper ihvertfall at den stemmernå er jeg bekymret over kort LH-topp
neste test var negativ, og jeg pleier å ha lang lh topp. Men kanskje kroppen jobber med å stabilisere seg enda? Jeg merker bedring hver syklus mtp el smerter ihvertfall
![]()

Det hadde vært litt gøy med en mer stabil og kortere syklus. De 4 andre pp'ene så har jeg også hatt veeldig merkbar el, øm og vond. Så dette var nytt! Ble el verre etter SA? Håper den sitter denne gang, en terminspireDet er jo kjekt om den toppen kan stabilisere seg litt. Jeg har også lang topp, 2-3 dager. Har MYE el-smerter, og ubehag generelt fra el-tr. Men toppet seg nå etter SA. Veldig spent på veien videre etter dette. En førstegang for alt. Så slt jeg kjenner på nå stoler jeg liksom ikke på![]()
Mye værreDet hadde vært litt gøy med en mer stabil og kortere syklus. De 4 andre pp'ene så har jeg også hatt veeldig merkbar el, øm og vond. Så dette var nytt! Ble el verre etter SA? Håper den sitter denne gang, en terminspire![]()

Ser noe på den til høyre, men er det farge på den?Jeg har hatt en syyykt lang syklus denne runden og har tatt noen tester de siste dagene som alle er blanke. I går var jeg helt sikker på at mensen kom, men nei. Så jeg tok en ny test i dag, ser dere det samme som meg her?
Sitter her nå med masse murringer hvert fall!
Jeg vil gjerne kjøpe den!Noen her som vil kjøpe en pent å lite brukt clearblue fertilitetsmonitor? Esken og instruksjonsbok er borte så er kun monitoren. 500kr inkl frakter den nye typen
Dere som tester med MakeSure, og tester negativt, ser dere en linje der den positive streken skulle ha kommet? Den første er før den tørket, og den siste er når den er tørr.
Ser jo selv at det ikke er noe farge på de på bildene, men bare lurer på om andre ser linjen der teststreken ville vært synlig.
Men var bare forje syklus jeg har testet med diss så har ikke mye erfaring med disse testene. Men ser flere her inne har gode erfaringer og viser mest pålitelig.Nei det er nok ingen strek der, bare en solid dose ønsketenkingJeg fikk en del skygger / veldig svak strek og rosa strek når den hadde tørket. Så vet ikke om jeg gikk igjennom kjemisk eller eiMen var bare forje syklus jeg har testet med diss så har ikke mye erfaring med disse testene. Men ser flere her inne har gode erfaringer og viser mest pålitelig.
Ser ikke stort av strek på testen din. Temper du i tillegg?
Nei, dessverre har jeg ikke tempet. Skulle ha gjort det, men fikk ikke tak i termometer.Nei det er nok ingen strek der, bare en solid dose ønsketenkingNei, dessverre har jeg ikke tempet. Skulle ha gjort det, men fikk ikke tak i termometer.
Tenkte ihvertfall å tipse om den da jeg selv har god erfaring med denAlltid håp så lenge TR ikke dukker oppVenter mensen på søndag/mandag, tok en test i dag som var negativ. Er det fortsatt håp?
Hadde såå trua på denne mnd!
noen tester sent og har treg hcg økning, så er absolutt håp ennå tenker jeg…Den ser positiv ut for megPS! GAMMEL TEST!
men hva ville dere tolket denne som? Dette er vel omtrent 2 år siden. En kompis som er lege mente denne var negativ, og vi hadde en heftig diskusjon
Vis vedlegget 411241
Jeg hadde sagt positiv jaPS! GAMMEL TEST!
men hva ville dere tolket denne som? Dette er vel omtrent 2 år siden. En kompis som er lege mente denne var negativ, og vi hadde en heftig diskusjon
Vis vedlegget 411241
Den ser positiv ut for meg
Jeg hadde sagt positiv ja![]()
Sleng meg i veggen og kall meg forvirra, men jeg bruker Premom til å logge og tolke testene mine og oppdaget idag at det er flere steder å logge tester i appen?? Og de viser ulike tolkninger? Den første heter easy@home og viser low idag, som forventet. Den andre er Premom og viser high idag på samme testen?? Hva er dette? Jeg stiler på den jeg har brukt mest, jeg, og det er nok lurt å forholde seg til én, kanskje? Men det var veldig stor forskjell.Vis vedlegget 411252Vis vedlegget 411253