Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkRosa streker! Gratulerer![]()
fortsatt litt skummelt, siden det er tidligSynes den ser ganske positiv ut, kan ha ha mye lengre syklus?Er denne positiv? Jeg trodde jeg var 11 dpo, tok g-test som var negativ. Begynte å lure hvorfor jeg er øm i livmor, oppblåst og sexlyst, så jeg tok el test. Kan den bli så sterk så nær mensen? Uten det er el, liksom?
Vis vedlegget 411674
Er dette tidlig tester, eller vanlige?10 dpo![]()
VanligeEr dette tidlig tester, eller vanlige?
Fikk denne i går så den over var baby strekEt spørsmål til dere erfarne testere, er denne positiv?
Eller er det skyggestrek.
kan egentlig ikke få barn uten hjelp.
Vis vedlegget 411459
har hørt om flere som får strek på CB uten å være gravid, jeg har også fått det.Singelbilde fra i dag, det andre har gårsdagens test øverst og dagens nederst. Hvorfor får jeg strek på cb men ikke bp?
Gratulerer !Fikk denne i går så den over var baby strekVis vedlegget 411738

Vi prøvde ikke på denne, tenkte ikke andet var muligGratulerer !
Må spørre , kan egt ikke bli gravid uten hjelp ? Har dere prøvd lenge på denne?![]()
![]()

Synes jeg så noe der tidligere, men nå har jeg sett på den så mange ganger at jeg aner ikke. Ønsketenkning?Hadde IKM på mandag og TR viser ingen tegn til å melde sin ankomst foreløpig.Vis vedlegget 411778 Vis vedlegget 411778
Jeg ser noe, men er usikker på om det er skygge eller babystrekSynes jeg så noe der tidligere, men nå har jeg sett på den så mange ganger at jeg aner ikke. Ønsketenkning?Hadde IKM på mandag og TR viser ingen tegn til å melde sin ankomst foreløpig.Vis vedlegget 411778 Vis vedlegget 411778

I teorien ja, men så kan du jo ha hatt el senere enn antatt ogsåTakk for svar
Tok ny test i dag som ikke er noe bedre. Burde være tydeligere så mange dager etter IKM vel?