mammainnlandet
Forelsket i forumet
Her blir jeg gående hjemme 100% til starten av februar. Fra februar og til starten av april skal jeg jobbe 40%(1dag på jobb og 1dag spredt utover) fra april til juli jobber jeg 50%- da blir samboer hjemme 1dag i uka til juli.
Fra juli tar samboer 4uker pappaperm og jeg 3uker ferie.
Før jeg går ut i 50%perm ifra august og ut september.
Samboer blir hjemme 1 dag i uka fra august og ut september. Deretter tar han 3uker sammenhengende ifbm barnehagestart. Også kjører vi en dag hjemme i uka til permisjonen er brukt opp
Jeg har fleksibel jobb, kan ha med barnet på jobb- evt bor vi 5min unna jobb så det er enkelt å komme med barnet for amming osv om det er behov
Vi kommer også til å gå for 80% barnehageplass- de første årene da jeg og samboer har mulighet til det.
Fra juli tar samboer 4uker pappaperm og jeg 3uker ferie.
Før jeg går ut i 50%perm ifra august og ut september.
Samboer blir hjemme 1 dag i uka fra august og ut september. Deretter tar han 3uker sammenhengende ifbm barnehagestart. Også kjører vi en dag hjemme i uka til permisjonen er brukt opp
Jeg har fleksibel jobb, kan ha med barnet på jobb- evt bor vi 5min unna jobb så det er enkelt å komme med barnet for amming osv om det er behov

her fordeler vi det hovedsakelig likt (50/50) siden mannen min også vil være med baby, men vi tar i tillegg litt mer ulønnet. Så blir ca 10 mnd på meg (inkludert ferie), dvs tre mnd mer enn sist
Har noen av dere tenkt på dette og om det vil påvirke når dere kommer tilbake på jobb? For jeg vil gjerne ha permisjon ut den siste uken i juli/starten på august, men ble veldig usikker på om jeg da skal ta flere dager/uker ulønnet, eller bare stokke helt om på slutten av permisjonen og derfor oppstart i jobb osv..