Hvis man har råd til det så absoluttAha skjønner! 600 var ganske drøyt ja! Men igjen, funker det såå er det bedre enn full sykmelding og mørkt rom for min del.. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis man har råd til det så absoluttAha skjønner! 600 var ganske drøyt ja! Men igjen, funker det såå er det bedre enn full sykmelding og mørkt rom for min del.. :/

Ikm 11/7 håper jeg. Kan ha fått for lite urin ved å dyppe kun 5 sek. Grensen for 2-3 går ved hcg ca 153. Konsentrasjonen av hcg i urin er også avhengig av hvor konsentrert urin du har. Det viktigste er at du definitivt er gravid. Ta en ny om en dag eller to, så er du nok godt innafor 2-3.Med IKM 11/8, er dette riktig? Må legge til at jeg duppet pinnen i et beger med urin i fem sekunder i stedet for 20ser nå at jeg la den i feil tråd, men ikke til å slette?
![]()
Haha, ja, såklart 11/7Ikm 11/7 håper jeg. Kan ha fått for lite urin ved å dyppe kun 5 sek. Grensen for 2-3 går ved hcg ca 153. Konsentrasjonen av hcg i urin er også avhengig av hvor konsentrert urin du har. Det viktigste er at du definitivt er gravid. Ta en ny om en dag eller to, så er du nok godt innafor 2-3.
takk for svar! Ble litt nervøs nå da jeg ikke føler meg spesielt gravid, men så er det jo fortsatt tidlig. Hadde ikke særlig med symptomer med første barnet heller. Er trøtt da, og myyye luft i magen. Sånn unormalt mye, med unormal lukt
Kjenner at det er noe «nedi» der som holder på, men kan jo være så mangt.

I alle dager.. så tidlig. Har tenkt mye på at det er noe jeg gruer meg til om det skjer. Har noen rundt meg som har fortalt om det. Var faktisk innom tanken selv i natt. Huff. Skremmende, men gikk kjapt over heldigvis. Takk for litt infoHøres ut som et blodtrykksfall eller en vasovagal reaksjon på kvalme. Ikke farlig, men forferdelig ubehagelig. Håper du slipper flere sånne opplevelser…
Er så kjekt å ha en som er så rutinert på kalme som deg , for oss andreHøres ut som et blodtrykksfall eller en vasovagal reaksjon på kvalme. Ikke farlig, men forferdelig ubehagelig. Håper du slipper flere sånne opplevelser…

Haha ja, her kommer det som bestilt tydeligvis. Bare jeg som ikke var helt klar over bestillingenEr så kjekt å ha en som er så rutinert på kalme som deg , for oss andre![]()
Skjønner du kunne tenkt deg å vært foruten erfaringene da
![]()

Haha ja, her kommer det som bestilt tydeligvis. Bare jeg som ikke var helt klar over bestillingen![]()
sist va det vell fra uke 6 det tok sef opp til meg iallefall!Seg**sist va det vell fra uke 6 det tok sef opp til meg iallefall!
Hvordan er du i formen i dag da?sist va det vell fra uke 6 det tok sef opp til meg iallefall!

Kvalmen har økt betraktelig til meg og! Men iforhold til sist har jeg matlystHvordan er du i formen i dag da?![]()

Enn din, bedre etter inatt?Kvalmen har økt betraktelig til meg og! Men iforhold til sist har jeg matlystså nå ligger jeg og vurderer om det er lurt å lage seg mat eller ikke
![]()
Det går litt dårlig atm. Ble ikke jobb på meg i dag. Kom meg opp av senga i tolv-tiden og har fått i meg en brødskrive og mangoisEnn din, bedre etter inatt?
denne uka kom liksom aldri i gang. Lite jobb første uken etter ferien og nada trening. Håper det er kortvarig
Fint du ikke dro på jobb, ikke nå poeng å presse seg når formen er sånn! Rakk å ha litt ferie uten kvalme da iallfallDet går litt dårlig atm. Ble ikke jobb på meg i dag. Kom meg opp av senga i tolv-tiden og har fått i meg en brødskrive og mangoisdenne uka kom liksom aldri i gang. Lite jobb første uken etter ferien og nada trening. Håper det er kortvarig
![]()
er lov til å håpe, men spørs da 
Høres ut som blodtrykksfall ja. Jeg hadde slike hver dag mitt første svangerskap. Jeg måtte ha noe juice eller saft ellernoe på nattbordet så jeg rakk å komme meg på kjøkkenet etter mat før jeg nesten deisa i bakken. Og av og til var det bare å gå rett på badet å nesten bare vente til det gikk over.. Var skikkelig ibehagelig.. håper du slipper noe mer av detI natt på klokkeslettet ved 6+0 skylte kvalmen over hele meg. Jeg våkna av at jeg ble tatt av stormen med kvalme. Reiste meg for å finne toalettet, for det føltes som om alt skulle komme opp. Men rakk ikke mer enn halvveis før jeg måtte legge meg ned på gulvet. Heele kroppen ble søkkvåt av svette og jeg begynte å hakke tenner. Det var så skremmende. Lurer på hva som skjeddedet gikk fort over. Føler meg stiv og støl nederst i magen dag og kvalm enda. Har ikke hatt oppkast, men holder meg liggende i senga. Tanken på mat gjør meg kvalm.
Hadde så rolig start med lite symptomer. Var så sikker på at jeg kanskje slapp kvalme på dette nivået![]()

Whoah, dette har jeg opplevd også uten å være gravid, men aldri visst hva det var. Må lese meg opp, forstår jeg.I alle dager.. så tidlig. Har tenkt mye på at det er noe jeg gruer meg til om det skjer. Har noen rundt meg som har fortalt om det. Var faktisk innom tanken selv i natt. Huff. Skremmende, men gikk kjapt over heldigvis. Takk for litt info![]()