Hvordan ligger dere an på koffeinfronten, og er det noen som er oppdatert på siste anbefalinger? (Gidder ikke Google).
Jeg og cola zero er gode venner. Drikker sikkert nesten en liter om dagen. Prøvde å begrense det et par dager, men det funker ikke så bra foreløpig. Er det flere som bare MÅ ha litt koffein daglig, eller er dere alle superflinke?
Husker sist, da hadde jeg såååå dårlig samvittighet for at jeg drakk ett glass zero om dagen. Så ble lille født i uke 23 og fikk koffeinsitrat i en dose tilsvarende 60 kopper kaffe om dagen. Sååååeh, jeg gidder ikke ha dårlig samvittighet nå.
Jeg og cola zero er gode venner. Drikker sikkert nesten en liter om dagen. Prøvde å begrense det et par dager, men det funker ikke så bra foreløpig. Er det flere som bare MÅ ha litt koffein daglig, eller er dere alle superflinke?
Husker sist, da hadde jeg såååå dårlig samvittighet for at jeg drakk ett glass zero om dagen. Så ble lille født i uke 23 og fikk koffeinsitrat i en dose tilsvarende 60 kopper kaffe om dagen. Sååååeh, jeg gidder ikke ha dårlig samvittighet nå.

prøver å kutte ned nå. Bytter ut noe med koffeinfri cola.. Men dette er vel det eneste som jeg skeier ut på, resten klarer jeg meg uten. Går egentlig på ritalin pga adhd, men har ikke tatt medisin siden jeg ble gravid i 2020... Har nesten vært gravid eller ammet i hele tiden etter det. Føler at koffein hjelper meg litt for å være roligere. Jeg sluttet også med røyk og snus i 2020, og har drukket betraktelig mer brus etter det.. Ikke kan jeg ta medisiner mot migrene heller, så føler meg "flink" som bare drikker brus 

Men har kuttet drastisk ned og drikker to små kopper på morgenen. Kjøpt meg koffeinfri kaffe også, ikke spesielt godt