Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Koffein pleier å ordne seg selv når kvalmen kommer. Da frister ikke kaffe lenger. Dilemmaet er når jeg samtidig er kvalm og stuptrøtt, men må holde meg våken til jobb f.eks.
Uff, i dag rykter nok grenseverdien for koffein. Kjedet meg så mye i sofaen at jeg lagde meg en stor kopp kaffe til. Og jeg som ikke en gang liker smaken av kaffe når det blir for mye!
Avhengig av 1 energidrikk om dagen, men har kuttet det helt ut nå (dvs. 5 dager uten ). Ordentlig trøtt om dagene men er usikker på om det er grunnet koffeinen eller den lille. Skal innrømme at lysten er stor her også..
Jeg mista smaken på alle lightprodukter i første svangerskap, pleide å drikke 1.5l om dagen med cola zero/Pepsi Max. Kaffe mister jeg lysta på så fort hcg stiger over ca 10, så den er gone allerede, veldig handy! Men drikker koffeinfri for å skjule graviditet.
Drikker ikke kaffe, men elsker pmax og hvit monster går greit med pmax, drikker deg litt nå og då. Men med hvit monster har det vært minst 1 boks daglig før positiv. Overrasket at jeg har klart å kutte ned så mye nå, drikker ikke hver dag, og kan ha en boks hjemme i kjøleskapet som jeg super av i to dager. Men kan også gå en hel boks på jobb, då får jeg ikke åpne ny boks hjemme neste dag osv.
Elsker kaffe , men har trappa ned litt . Bare jeg får mårra kaffen så er det greit . Drikker kanskje en til to kopper . Er ofte igjen en slump også . Så blir sjeldent en hel full kopp .
Jeg forholder meg stort sett til anbefalingen om 1-2 kopper kaffe om dagen, kanskje litt mer! Har vært ganske glad i pepsi max, men har byttet det ut med Villa Champagnebrus (lett) i stedet. Fungerer supert!
Jeg klarer ikkje å drikke kaffe, byr meg fullstendig i mot denne graviditeten. Har ikke vært så ille før. Klarer til nød hjemmelaget iskaffe. Uke 8 nå. Sukkerfri brus styrer jeg unna, skal jeg først ha cola drikker jeg med sukker. Kunstig søtning (aspertam) er ikkje bra for kroppen.