IKM uke 26 ☀️

Ny pp på meg også. Skal du bruke letrozol igjen nå?
Nei hopper over det denne pp siden vi reiser på ferie neste helg og dermed ikke får sjekket eggene mine rundt eggløsning. Så vi tar denne pp litt sånn det som skjer skjer. Og så begynner jeg på letrozol igjen neste mensen, om den da kommer.
Hadde vært veldig kjekt om det hadde gått no når vi egentlig ikke super aktivt prøver.

Skal du på Letrozol? ❤️

Dere som har testet Letrozol, har antall dager med TR endret seg? Jeg er på 2. runde med Letrozol nå, og fortsetter mest sannsynlig neste PP siden testene er blenda, men synes jeg blør veldig lite hver syklus. Noen andre som har merker det samme?
Dette er min andre gang på letrozol. Fikk mensen i går så vet ikke med denne runden, men merket ikke så mye forskjell forrige runde hvertfall. Men nå blør jeg som oftest bare 3 dager til vanlig også.

Nei hopper over det denne pp siden vi reiser på ferie neste helg og dermed ikke får sjekket eggene mine rundt eggløsning. Så vi tar denne pp litt sånn det som skjer skjer. Og så begynner jeg på letrozol igjen neste mensen, om den da kommer.
Hadde vært veldig kjekt om det hadde gått no når vi egentlig ikke super aktivt prøver.

Skal du på Letrozol? ❤️
Vet ikke helt. Tok dobbel dose sist syklus, uten å lykkes. Og bare ett egg modnet, så hadde tydeligvis ikke så stor effekt på meg. I tillegg var slimhinnen i livmor litt tynn på ultralyden. Har lest at det kan skje med letrozol. Så kanskje jeg prøver uten denne gangen, prøve vitex istedet kanskje.

Last edited:
Hei dere :Heartred Tok akkurat disse testene.
nå er jeg mer eller mindre i sjokk. 14DPO. Den nederste er tidligtest. Hva tenker dere? Klarer ikke helt å stole på det jeg ser, og må teste litt framover.
A2659078-3FF7-4C14-A2A1-CD72E2F1B07E.jpeg

Jeg spør fordi jeg ikke har så mye kunnskap :smiley-ashamed004 Jeg har foruten to digitale fra clear blue bare brukt babyplan sine tidligtestene. Hvorfor er tidligtestene dårlige?:) Hvilke burde man bruke?:D
Babyplan tidligtester gir ofte skygge, så jeg ville heller brukt vanlig babyplan eller Make sure :)

Hei dere :Heartred Tok akkurat disse testene.
nå er jeg mer eller mindre i sjokk. 14DPO. Den nederste er tidligtest. Hva tenker dere? Klarer ikke helt å stole på det jeg ser, og må teste litt framover.
Vis vedlegget 408988
Herlighet så gøy!!! Du som gruet deg til å teste, for egn fantastisk overraskelse :D
Gratulerer sååå mye!! ❤️

Vil du jeg skal sette deg på gravid? :love017

Hei hei! Jeg hiver meg på denne tråden.
Prøverpåensolsikke2024 -32 - B3 - PP1 - EL 14.juni - IKM 28.juni

Har testet svakt positivt på clearblue 27/6. testet på nytt i dag 29/6. fortsatt veldig svak test.

Er redd jeg må bli med i ny tråd nest mnd pga svake tester på 4+1… Men så lenge menstruasjonen ikke kommer får jeg håpe på det beste

Hei hei! Jeg hiver meg på denne tråden.
Prøverpåensolsikke2024 -32 - B3 - PP1 - EL 14.juni - IKM 28.juni

Har testet svakt positivt på clearblue 27/6. testet på nytt i dag 29/6. fortsatt veldig svak test.

Er redd jeg må bli med i ny tråd nest mnd pga svake tester på 4+1… Men så lenge menstruasjonen ikke kommer får jeg håpe på det beste
Velkommen! :D håper testene dine øker i styke og at spiren sitter godt ❤️

Velkommen! :D håper testene dine øker i styke og at spiren sitter godt ❤️
Tusen takk! Jeg får ta ny test om to dager. Enten kommer perioden eller så må jo testene øke i styrke… Har noen andre opplevd såå svake tester på dagen for IKM?

Vedlegg

• 15677982-5EC8-4898-9050-57D34AE87276.jpeg
    15677982-5EC8-4898-9050-57D34AE87276.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 112
Dere som har testet Letrozol, har antall dager med TR endret seg? Jeg er på 2. runde med Letrozol nå, og fortsetter mest sannsynlig neste PP siden testene er blenda, men synes jeg blør veldig lite hver syklus. Noen andre som har merker det samme?
Lurer litt på det samme. Brukte letrozol nå, og fikk mens i går. Men kom kun litt brun spotting i går (pleier å begynne å blø normalt første dag), og også i dag er det lite blod sammenlignet med mens før letrozol. Usikker på antall dager ennå.

Herlighet så gøy!!! Du som gruet deg til å teste, for egn fantastisk overraskelse :D
Gratulerer sååå mye!! ❤️

Vil du jeg skal sette deg på gravid? :love017
Nei men se! Gratulerer!! Du som ikke hadde troen :Heartred Dette var fint å se!
Gratulerer så mye :Heartred
Blir ikke mer klar postiv test enn det der! Gratulerer sååå mye :Heartred

Tusen takk snillinger :Heartred :Heartred Jeg er helt overveldet. Klarer ikke helt å forstå det enda. Er selvføgelig veldig glad, og ikke minst overrasket over at jeg faktisk kan bli gravid. Såå takknmlig:smiley-ashamed004 hååper spiren holder helt til termin.

Cowgirl: Jeg vil vente liiitt med å settes på gravid. Tenker jeg vil ta en CB digital først og la det synke inn et døgn og to:hilarious:

Back
Topp