IKM uke 26 ☀️

9/10 dpo.. følte kaanskje jeg så noe på test i dag, men jeg er VELDIg god til å overbevise meg selv :laughing002
Og nå er jeg tom for tester :dead: Har jo tatt 3 hver dag, så burde vel skjønt at jeg burde bestilt mange.. såå hvilke tester anbefaler dere som man kan kjøpe i butikk? Orker ikke vente på levering fra babyplan. Har sett mange anbefale make sure, men min meny har ikke..

Vedlegg

• IMG_1471.jpeg
    IMG_1471.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 171
12 DPO og fortsatt blenda test og med masse murringer siden EL …
Skikkelig frustrert da jeg ikke har helt kontroll på syklusen enda, men fikk positiv EL test onsdag 14/6 så begynner å bli redd for at egget ikke ble slept
pleieren som regel å spotte et par dager før så blir bare skikkelig frustrert over alle de miksa signalene ‍

Kjenner i dag at jeg har mister litt troen, selv om jeg er overbevist om at det er noe på gang o_O :(:facepalm::whacky011

Er rundt 9/10 DPO i dag. Føler jeg kan skimte noe, men har følt det de siste dagene. Nå er jeg tom for tester, har bestilt, men tar alltid litt tid før de kommer. Vurderer å få tak i digitaltest, men lange arbeidsdager og med 30 min kjøretur til nærmeste apotek vet jeg ikke om jeg gidder.

Sist jeg var gravid hadde jeg litt tydeligere strek 10 DPO.

Første er fra morgenen i går og de to andre er fra i dag.
Hold motet oppe :smiley-ashamed004 fortsatt tidlig. Jeg er dårlig på å se streker, så kan ikke hjelpe deg der. Masse lykke til videre:Heartred

Dere som har testet Letrozol, har antall dager med TR endret seg? Jeg er på 2. runde med Letrozol nå, og fortsetter mest sannsynlig neste PP siden testene er blenda, men synes jeg blør veldig lite hver syklus. Noen andre som har merker det samme?

Håper virkelig det går din vei snart:Heartred Mulig kroppen trenger å slappe av. Det tenker jeg ofte selv. Har en tendens til å stresse ove alt mulig. Har enda ingen anelse om jeg kan bli gravid, fordi jeg har aldri opplevd det. Men hører jo støtt om folk som «gir opp»/tar en pause og blir gravide. Jeg har holdt på i snart syv mnd nå og begynner å kjenne litt på det selv. Har IKM på torsdag, men absolutt ingen tro på at det går fordi jeg ikke har de typisk symptomene. Selv om alt egentlig ser fint ut og gynekolog tenker at det «går seg til».

Krysser fingrene for deg og din kjære :Heartred Du er som du sier, fortsatt ung og fjong:happy:

Tusen takk snille deg :Heartred Det kan godt være..Jeg har tenkt flere ganger at jeg vil legge fra meg tester og termometer, men fordi jeg nå går på progesterontilskudd etter eggløsning så må jeg nesten. Jeg har veldig lite eggløsningssymptomer, så jeg er avhengig av tester og termometer for å identifisere når den er, fordi jeg begynner å ta tilskuddet tre dager etter eggløsning. Hvis jeg tar det for tidlig, kan det nemlig hindre eggløsningen og det må vi jo unngå :) Men det er ikke til å stikke under en stol at jeg blir nok litt mer på tuppa av å holde på med det.

Da er vi ganske jevn på antall prøveperioder vi to :) Krysser virkelig fingrene for testen din idag! Vi må jo på et tidspunkt bare stole på gynekologene. Mange kjenner jo ikke symptomer så tidlig, så håpet er der likevel. Heia dere! :Heartred

:HeartredDet skjønner jeg veldig godt! Fult lov å ta det tungt og sørge litt. En får jo litt ekstra forhåpninger etter en skylling og gynekologen sier slik. Krysser fingrene for 3/3 er tingen, neste pp må den sitte ❤️

Tusen takk❤️ håper på mange positive tester her inne denne uken :love017
Takk for forståelsen :Heartred

Ja, det begynner jo jammen å bli noen streker her! Så utrolig kjekt, heia dere alle sammen! :happy093

Back
Topp