Er det ikke noe her da? Føler jeg ser noe svaktKveldstesten 8 dpo. Ikke mye å skryte avmen var kanskje ikke så konsentrert urin heller. Ble litt overivrig etter å ha hentet testene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke noe her da? Føler jeg ser noe svaktKveldstesten 8 dpo. Ikke mye å skryte avmen var kanskje ikke så konsentrert urin heller. Ble litt overivrig etter å ha hentet testene
Jeg også, men så er det disse dumme skyggestrekene da… tar en ny i morgen tidligEr det ikke noe her da? Føler jeg ser noe svakt

Jeg ser en strekKveldstesten 8 dpo. Ikke mye å skryte avmen var kanskje ikke så konsentrert urin heller. Ble litt overivrig etter å ha hentet testene
HåperJeg ser en strek

Den er så rar denne kvalmen ! Var selvfølgelig to som ble gravide på jobb rett etter meg sist, begge de var så si symptomfri hele første semesterHuff, den kvalmen!! Med nr 1 var jeg kvalm på kvelden og natten, og nr 2 var morgen/ettermiddag.
Håper den ikke blir for galen for deg
Hadde vært gøy med tvillinger, da
Håper virkelig det er en spire inni der denne gang, og at den sitter der til termin![]()

Føler med degTusen takk snille deg, og dere andre som heier! <3
Jeg synes det er litt vanskelig å håndtere, nå har jeg jo både fått skyllt ut eggstokkene og fått hjelp med for kort lutealfase, og jeg er sikker på at vi traff bra på timingen både denne og forrige syklusen. Så jeg begynner å tenke på om det kan være noe annet galt, siden det ikke går nå heller. Men alle blodprøvene mine var fine og jeg hadde mange friske egg som både modnes og slippes, så jeg vet jammen ikke. Jeg er 29, så det burde vel heller ikke være en altfor stor hindring. Gynekologen sa også at sjansen for graviditet var større de tre syklusene etter skyllingen, og nå er jo to av de «brukt opp». Så jeg må innrømme at jeg tar det litt tungt, selvom jeg vet det ikke er noe selvfølge at det skulle klaffe selvom jeg har fått hjelp. Da hjelper det å ha dere her inne og «blåse ut» litt til!
Jeg skal fortsette å følge med her, det er jo en veldig spennende uke! Håper vi får se enda flere fiiiine streker, også din Cowgirl! :-D
Håper det blir en spire neste pp!Ligner litt på slik min så ut tidlig altså! Fått testet idag? Krysser fingreneJeg er 9 dpo i dag, og greide ikke la være å testeHadde bare babyplan vanlig. Pleier ofte å få skygge på disse. Men syntes denne «skyggen» var tydeligere enn før, og kan ikke huske å ha fått skygge på en vanlig test så tidlig… Noen som ser noe eller har erfaringer?
UffLitt deppa i dag... føler ikke det har klaffet denne gang heller, har omtrent de samme symptomene så forrige pp. Og nå ser det ut som jeg skal på ferie uten mannen rundt neste el, så da blir det ikke april-baby.
Baby i mai-september blir ikke så populært hos mannen pga jobbingen hans... også begynner tankene å spinne: de 2 andre satt med en gang, kanskje jeg er for gammel? Kanskje vi bare burde gi opp??
Blææ, måtte bare lufte det ut![]()
Jeg har hatt murringer så si hver dag iallfall4/5 dpo her, og merker murringer i magen.. vet ikke om det er vanlig?
Spennende!Jeg også, men så er det disse dumme skyggestrekene da… tar en ny i morgen tidlig![]()
Ser noe, men med disse testene så er det ikke lett å vite. Håpet det utvikler segKjenner i dag at jeg har mister litt troen, selv om jeg er overbevist om at det er noe på gang![]()
Er rundt 9/10 DPO i dag. Føler jeg kan skimte noe, men har følt det de siste dagene. Nå er jeg tom for tester, har bestilt, men tar alltid litt tid før de kommer. Vurderer å få tak i digitaltest, men lange arbeidsdager og med 30 min kjøretur til nærmeste apotek vet jeg ikke om jeg gidder.
Sist jeg var gravid hadde jeg litt tydeligere strek 10 DPO.
Første er fra morgenen i går og de to andre er fra i dag.
Hmm, ser det samme som i går. Krysser fingrene for at den blir sterkere senere i dag9 DPO, ser ut som blendet, eller skygge eller skyggestrek![]()
Håper det er positiv! Husker forrige som ble til positiv test var masse murringerJeg har hatt murringer så si hver dag iallfall![]()

på samme tid.Krysser fingrene, lykke til13dpo. I morgen skal jeg teste på morgenurin. Altså, jeg ER så spent!