IKM uke 26 ☀️

Tusen takk snillinger :Heartred :Heartred Jeg er helt overveldet. Klarer ikke helt å forstå det enda. Er selvføgelig veldig glad, og ikke minst overrasket over at jeg faktisk kan bli gravid. Såå takknmlig:smiley-ashamed004 hååper spiren holder helt til termin.

Cowgirl: Jeg vil vente liiitt med å settes på gravid. Tenker jeg vil ta en CB digital først og la det synke inn et døgn og to:hilarious:
Helt i orden, la det synke inn, du :love017 gleder meg til den digitale!

Begynte i går kveld å bli litt sår i korsryggen, tenkte det kanskje var fordi jeg hadde mye å gjøre i går. Men er enda sliten/sår i korsryggen. Normalt kan jeg få det samme dag som jeg skal ha mensen, men ingen antydning til mens enda, IKM søndag eller mandag :) Håper og tror det er et godt tegn:facepalm:

I dag blir det avsted på apoteket for å kjøpe nye tester :D

Noen som kjenner symptomer? :)

Begynte i går kveld å bli litt sår i korsryggen, tenkte det kanskje var fordi jeg hadde mye å gjøre i går. Men er enda sliten/sår i korsryggen. Normalt kan jeg få det samme dag som jeg skal ha mensen, men ingen antydning til mens enda, IKM søndag eller mandag :) Håper og tror det er et godt tegn:facepalm:

Så spennende! Jeg venter i spenning på test fra deg :D

Jeg fikk et ørlite håp siden jeg har mindre symptomer denne gang:confused005 har kun ømme pupper. Pleier å ha veldig mye murringer, riving og sliting der nede, men jeg har bare kjent ett par stikk, og bittelitt murring ett par ganger..

Jeg har aldri følt meg så lite gravid før :hilarious: jeg opplevde nesten mer symptomer de gangene jeg ikke var gravid. Har bare vært litt rar i magen inn i mellom.

Jeg fikk et ørlite håp siden jeg har mindre symptomer denne gang:confused005 har kun ømme pupper. Pleier å ha veldig mye murringer, riving og sliting der nede, men jeg har bare kjent ett par stikk, og bittelitt murring ett par ganger..
Krysser fingrene for at du får positiv test, gleder meg :) :D

Vet ikke helt. Tok dobbel dose sist syklus, uten å lykkes. Og bare ett egg modnet, så hadde tydeligvis ikke så stor effekt på meg. I tillegg var slimhinnen i livmor litt tynn på ultralyden. Har lest at det kan skje med letrozol. Så kanskje jeg prøver uten denne gangen, prøve vitex istedet kanskje.
Hva er vitex?

Kjenner jeg ikke føler meg like spent på denne syklusen siden vi skal på ferie sammen med masse familie og dermed ikke vil ha like mange muligheter til å legge inn aksjer.

Lurer litt på det samme. Brukte letrozol nå, og fikk mens i går. Men kom kun litt brun spotting i går (pleier å begynne å blø normalt første dag), og også i dag er det lite blod sammenlignet med mens før letrozol. Usikker på antall dager ennå.
Jeg fikk også spotting i flere dager, faktisk hele 4 dager, så jeg lurer på om det fortsatt blir riktig å telle full blødning som CD 1.

Ble skuffet nå :( Men alt håp er kanskje ikke helt ute? Jeg er ca. 10/11 dpo i dag. Tok testen just, 4 timer siden jeg sist tisset. Har en til slik som jeg lurer på om jeg skal ta i morgen tidlig.

Dette er en tidlig digitaltest.

Vedlegg

• IMG_1602.jpeg
    IMG_1602.jpeg
    491,1 KB · Visninger: 58
Ble skuffet nå :( Men alt håp er kanskje ikke helt ute? Jeg er ca. 10/11 dpo i dag. Tok testen just, 4 timer siden jeg sist tisset. Har en til slik som jeg lurer på om jeg skal ta i morgen tidlig.

Dette er en tidlig digitaltest.
Det skjønner jeg, aldri kjekt å få den i fleisen når du håper på en spire ❤️ men håpet er ikke ute enda, egget kan feste seg så sent som 12 dpo, så ikke gi opp ❤️

Å spennende! :Heartred

Back
Topp