Ikm uke 27

Tror kroppen min tuller litt med meg?
Våknet av sterke el smerter natt lørdag-søndag. Ikke tatt el tester denne mnd da jeg liksom skulle prøve å ikke stresse rundt el. Etter dette fikk jeg hvit utflod, men veldig kjapt etterpå. Søndagen liksom. Utfloden har å vært hvit loation som den pleier å bli etter el. Men i dag kom det masse slim sammen med utfloden. Kunne strekkes kjempelangt! Lurer på om el er forsinka? Men kan el komme 2-3 dager etter el smerter? Sånn skikkelig el smerter. Fikk ikke sove igjen fordi det gjorde så vondt liksom. Skjønner meg ikke på kroppen min nå. Tror jeg må starte med el tester igjen fra neste mnd. Men smertene har alltid stemt med el testene, så rart hvis det ikke skulle stemne denne mnd? Men kom masse strekkbart slim nå. På papiret liksom. Kan dette være en annen type slim? Eller bomma helt
Tenker at det er fullt mulig at kroppen din ikke helt fikk til el og prøver på nytt. Eneste måten å vite at man har hatt el er jo å tempe eller teste progresteron. Så el-tester kan jo også bli positive flere ganger igjennom en syklus dersom kroppen ikke helt får til el på første forsøk.

Tenker at det er fullt mulig at kroppen din ikke helt fikk til el og prøver på nytt. Eneste måten å vite at man har hatt el er jo å tempe eller teste progresteron. Så el-tester kan jo også bli positive flere ganger igjennom en syklus dersom kroppen ikke helt får til el på første forsøk.
Det gikk over like fort som det kom. Var kun det på papiret så aner ikke. Fåe bare regne ut når el var når mensen kommer <3

Idag var det min tur til å plutselig få el-slim igjen :hilarious: Så vi får legge inn aksjer og se hva som skjer fremover, men å rykke tilbake til 1 DPO føles som å tape i stigespillet - du rykker stadig tilbake til start:bag:
Siden gyn så moden follikkel forrige uke så kan jeg ikke helt skjønne det, men tar ikke sjansen på å misse el!

Idag var det min tur til å plutselig få el-slim igjen :hilarious: Så vi får legge inn aksjer og se hva som skjer fremover, men å rykke tilbake til 1 DPO føles som å tape i stigespillet - du rykker stadig tilbake til start:bag:
Siden gyn så moden follikkel forrige uke så kan jeg ikke helt skjønne det, men tar ikke sjansen på å misse el!

Mange dpo er du? El slim i dpo land kam være gravditetstegn for noen :D
Hadde tatt en el test om du bruker det for å sjekke om det er el eller om det hormoner i sving!

Okei. Men hvis det er sen eggløsning, så vil jo ikke kroppen klare å feste egget om det evt skulle bli befruktet. Jeg er også veldig overvektig så begynner å tro at det er noe her som påvirker syklusen. Selvom syklusen min er nesten presis +\- 1-3 dager hver måned
Tror da at du vil få forskjøvet IKM/mens også. At lugealfasen vil bli ca som vanlig. Jeg er også veldig overvektig, men har aldri hatt noe kluss med syklusene mine. Tenker en del på om det kan bli vanskeligere å bli gravid nå som jeg har gått opp enda 5 kg, men er ca samme som da jeg ble gravid med siste barnet.

Hadde tatt en el test om du bruker det for å sjekke om det er el eller om det hormoner i sving!
5-6 dpo. Men jeg har slurvet med tidspunkt for temping, så føler meg ikke helt trygg på kurven. Kroppen har vært litt i ubalanse med plutselig lange sykluser, så det har vært noen runder med positive el-tester denne runden (er på CD83 :banghead: ), så jeg har gitt de opp for denne runden, satser på at temp gir meg et svar innen noen dager:)

5-6 dpo. Men jeg har slurvet med tidspunkt for temping, så føler meg ikke helt trygg på kurven. Kroppen har vært litt i ubalanse med plutselig lange sykluser, så det har vært noen runder med positive el-tester denne runden (er på CD83 :banghead: ), så jeg har gitt de opp for denne runden, satser på at temp gir meg et svar innen noen dager:)

Blir spennende å se om noen dager da :D

8 DPO og jeg gikk på en liten smell.
Jeg ser strek!:nailbiting: Ser dere?

Vedlegg

• Snapchat-751055439.jpg
    Snapchat-751055439.jpg
    807,4 KB · Visninger: 113
Nå forstår jeg ingenting. Så sterke har ikke eggløsningstestene vært denne syklusen og jeg er nå på CD21. Så lang syklus har jeg aldri hatt

Vedlegg

• IMG_6862.jpeg
    IMG_6862.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 83
  • IMG_6864.jpeg
    IMG_6864.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 83
TMI!
Startet dagen med slim & litt friskt blod. Og ja, jeg har allerede googlet festeblødning :hilarious: (At det skal være så vanskelig å gi opp håpet!) Men å forvente å bli gravid når syklusen nærmer seg 90 dager, og jeg vanligvis har regelmessige sykluser på 25-27 dager er vel å håpe på litt for mye. Sånn sett er det greit å sette strek og håpe på at kroppen er tilbake mot normalen nå til oppstart av ny runde!

Noen som har noen symptomer? Hadde lott stikniger i livmoren ene dagen, ellers ikke noe. Sikkert for tidlig om det skulle være noe, er 8 DPO

Kan slim være tegn på graviditet? Prøvd å Google dette da jeg fikk slim 3 dpo. Men er selvsagt alt for tidlig tegn på graviditet. Haha. Spennende

Ahh.. I dag er testene blenda. Tror testene jeg tok i går var fra et dårlig parti :depressed: Får se i morgen..

Fikk akkurat vite at eksen min har gjort sin kjæreste gravid. De begynte å rote i mai og nå er altså hun gravid med et uhell. Kjenner at det er faktisk skikkelig urettferdig. Hvis det ikke har klaffet denne prøveperioden, så kommer jeg til å hive meg rundt for å sjekke hva som er galt med meg, for jeg ble ikke gravid med eksen heller på de 4 årene jeg var uten prevensjon i det forholdet. Ikke at vi prøvde, men det er rart at det ikke ble flere. Om jeg ikke var sikker på at noe er galt med meg fra før...:confused:

Back
Topp