Tenker at det er fullt mulig at kroppen din ikke helt fikk til el og prøver på nytt. Eneste måten å vite at man har hatt el er jo å tempe eller teste progresteron. Så el-tester kan jo også bli positive flere ganger igjennom en syklus dersom kroppen ikke helt får til el på første forsøk.Tror kroppen min tuller litt med meg?
Våknet av sterke el smerter natt lørdag-søndag. Ikke tatt el tester denne mnd da jeg liksom skulle prøve å ikke stresse rundt el. Etter dette fikk jeg hvit utflod, men veldig kjapt etterpå. Søndagen liksom. Utfloden har å vært hvit loation som den pleier å bli etter el. Men i dag kom det masse slim sammen med utfloden. Kunne strekkes kjempelangt! Lurer på om el er forsinka? Men kan el komme 2-3 dager etter el smerter? Sånn skikkelig el smerter. Fikk ikke sove igjen fordi det gjorde så vondt liksom. Skjønner meg ikke på kroppen min nå. Tror jeg må starte med el tester igjen fra neste mnd. Men smertene har alltid stemt med el testene, så rart hvis det ikke skulle stemne denne mnd? Men kom masse strekkbart slim nå. På papiret liksom. Kan dette være en annen type slim? Eller bomma helt
Så vi får legge inn aksjer og se hva som skjer fremover, men å rykke tilbake til 1 DPO føles som å tape i stigespillet - du rykker stadig tilbake til start
), så jeg har gitt de opp for denne runden, satser på at temp gir meg et svar innen noen dager
Ser dere?
Får se i morgen..