Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidligst fredagNår tenker dere å starte med testingen? Håper jeg klarer å holde meg til søndag, men stygt redd for at jeg fortsetter å teste daglig selvom jeg vet det enda er altfor tidlig![]()
Allerede begyntNår tenker dere å starte med testingen? Håper jeg klarer å holde meg til søndag, men stygt redd for at jeg fortsetter å teste daglig selvom jeg vet det enda er altfor tidlig![]()
ingen strek enda, men bare 9 dpo då. Så selvom jeg mistet litt troen, så er det fortsatt bittelitt håp om at det kan komme strek etterhvert.Om du klarer å hente til IKM så blir jeg imponert! Jeg er altfor utålmodig til detTidligst fredagMen har lyst til å vente til ikm
Det er fremdeles tidlig. Har sett at det er mange som ikke får strek før dpo 11 og 12, og til og med senere enn det. Krysser fingrene for at du får en fin strek i løpet av noen dager!Allerede begyntingen strek enda, men bare 9 dpo då. Så selvom jeg mistet litt troen, så er det fortsatt bittelitt håp om at det kan komme strek etterhvert.
Ja det skjønner jeg! Aldri vært borti det før, så har ingen erfaringEnig, det er så koselig å ha noen å drøfte med! Jeg henger meg veldig opp i spottingen min og blir nervøs for det, og da er det veldig fint å kunne blåse ut om det her
Synes det høres ut som du har hatt eggløsning da ja!
Haha er så redd for å bli skuffa av skyggestrek eller kjemisk!Om du klarer å hente til IKM så blir jeg imponert! Jeg er altfor utålmodig til det
Det er fremdeles tidlig. Har sett at det er mange som ikke får strek før dpo 11 og 12, og til og med senere enn det. Krysser fingrene for at du får en fin strek i løpet av noen dager!
Jeg har som tidligere nevnt masse stikking og lignende i nedre del av magen i dag. Er nesten konstant. Håper at det tyder på at noe er på gang, men har egentlig ikke så mye håpEr jo bare 6 dpo også..
Det skjønner jeg godt. Har egentlig ikke tenkt så mye over kjemisk.. Men uansett så vet jeg at jeg ikke klarer å vente. Har lyst å ta allerede nå (igjen)Haha er så redd for å bli skuffa av skyggestrek eller kjemisk!

Ja har vært supert trøtt og små uggen. Så håper veldig at det kan være tidligere tegn. Krysser fingrene for oss beggeOm du klarer å hente til IKM så blir jeg imponert! Jeg er altfor utålmodig til det
Det er fremdeles tidlig. Har sett at det er mange som ikke får strek før dpo 11 og 12, og til og med senere enn det. Krysser fingrene for at du får en fin strek i løpet av noen dager!
Jeg har som tidligere nevnt masse stikking og lignende i nedre del av magen i dag. Er nesten konstant. Håper at det tyder på at noe er på gang, men har egentlig ikke så mye håpEr jo bare 6 dpo også..
Ja har vært supert trøtt og små uggen. Så håper veldig at det kan være tidligere tegn. Krysser fingrene for oss begge![]()
Men er lov å håpe det er noe på gangJa føler det er annerledes trøtt enn vanlig. Men er jo så lett å leite etter tegn i disse dpo dager. Så håpet vil nok være her helt til evt Ikm kommer.Merket selv det å være trøtt. Om det er andre grunner vet jeg ikke endaMen er lov å håpe det er noe på gang
Forrige graviditet klarte jeg å holde meg helt til IKMNår tenker dere å starte med testingen? Håper jeg klarer å holde meg til søndag, men stygt redd for at jeg fortsetter å teste daglig selvom jeg vet det enda er altfor tidlig![]()
håper samme nå, men redd det ikke går
Kan jo alltids være at egget slapp sent hos deg og at dere endte opp med å treffe bra allikevelJa.. Og teknisk sett så er sjansen at vi kjenner noe allerede ekstremt lav
Jeg tviler egentlig sterkt på at jeghar blitt gravid denne gangen. Hadde ikke sex før det var nesten gått 36 timer siden positiv eggløsningstestMen uansett innbiller jeg meg at jeg har symptomer, hahaha. Innbilningskrafen er sterk hos meg!
Krysser fingrene for deg! MA er utrolig vondtSynes det er overraskende koselig med denne gruppa! Hjelper meg og ikke havne helt nervøs modus mtp om jeg blir gravid eller ikke, men heller spent på resten sine vegnehåper på masse babystreker neste uke!
Selv er jeg alikevel litt bekymret for om det ble en reel eggløsning. Siden MA i april hadde jeg den første mnd utrolig mye mensensmerter og stikkinger uten at jeg havnet i syklus. Nå kjenner jeg på det samme igjen.
Men gyn sa at egget var så stort at det var stor sannsynlighet for at det slapp, og jeg hadde 2 dager med sterke eggløsningstester før den ble neg igjen. el-slim og smerter på høyre eggstokk. Da må jo egget ha sluppet? Håper virkelig det![]()

Haha søt!Det skjønner jeg godt. Har egentlig ikke tenkt så mye over kjemisk.. Men uansett så vet jeg at jeg ikke klarer å vente. Har lyst å ta allerede nå (igjen)![]()
Ja , Tusen takkKrysser fingrene for deg! MA er utrolig vondt![]()

Samboeren er en sånn type at han ikke liker å snakke om ting før det faktisk har skjedd noe, så føler meg litt ensom med alle tankene..Håper på det! Står jo endel forskjellige tidspunkt for når egget slipper etter positiv test på ulike siden, så det er jo en sjanse for at vi traff. Og det tar vel ikke så lang tid før en sædcelle finner veienKan jo alltids være at egget slapp sent hos deg og at dere endte opp med å treffe bra allikevel![]()

Åå, så dumt at eggløsningen ikke kommer i gangHadde virkelig troen på positiv el test i kveld, jeg blir gaaaal
Jeg merker at når egget skal slippe fra høyre side, så blir jeg skikkelig dårlig. Er såå kvalm i dag, rett før jeg brekker meg av alt -lukt, mat osv. Så er jeg super irritert, kort lunte, gråter lett. Helt ko-ko!
Derfor trodde jeg testen skulle bli positiv også, men neida. Ny dag i morgen med dette humøret
Da blir el tidligst cd 22 (torsdag)
Vis vedlegget 408335

Krysser fingrene for positiv test i morgenHadde virkelig troen på positiv el test i kveld, jeg blir gaaaal
Jeg merker at når egget skal slippe fra høyre side, så blir jeg skikkelig dårlig. Er såå kvalm i dag, rett før jeg brekker meg av alt -lukt, mat osv. Så er jeg super irritert, kort lunte, gråter lett. Helt ko-ko!
Derfor trodde jeg testen skulle bli positiv også, men neida. Ny dag i morgen med dette humøret
Da blir el tidligst cd 22 (torsdag)
Vis vedlegget 408335