Heia heia eggetEndelig har jeg el smerter!! Håper bare ikke de skal være her 1 uke før el skjer!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia heia eggetEndelig har jeg el smerter!! Håper bare ikke de skal være her 1 uke før el skjer!![]()
Ooh kronisk migrene hørtes forferdelig ut!! Er det noe hjelp å få?Samme her i grunn, var egentlig ferdig! Men jeg har følt lenge nå at noe mangler. Vi begynte egentlig å prøve i fjor høst, og lot det gå 3 PP uten hell før vi måtte gi opp fordi jeg ble innlagt (kronisk migrene). Jeg klarer allikevel ikke å falle til ro med det, så vi prøver igjenHåper også at vitex skal fungere på migrenen, da det jo skal balansere hormonene
![]()
jeg sluttet på pillen i januar 2021 for å gjøre kroppen klar til prøving i april, men mannen var ikke helt klar, så vi bestemte oss for å utsette det. I mens skjedde livet, og vi bestemte oss for at vi var ferdig. Men når jeg uventet ble gravid på pillen, så ble jeg så lykkelig!! Og ønsket om en nr 3 var veldig sterk! Kjenner som deg, vi mangler noe 
Ikke så nøye med det, jeg er ikke en gang i dpo landEndelig i DPO- land! Ble litt senere EL enn forventet, så kanskje jeg egentlig ikke hører til denne gruppen.. menmen2 dpo nå.
På en måte deilig å vite at man har gjort det man kan denne pp, men fytti dagene sneeegler seg av gårde![]()

Ja, håper det hjelper! Som du sier, gleder meg til følelsen av å være komplettOoh kronisk migrene hørtes forferdelig ut!! Er det noe hjelp å få?
Håper vitex hjelper på migrenen også
Jeg har alltid ønsket meg minst 4 barn, og da jeg fikk disse to, så ønsket jeg meg 5-6jeg sluttet på pillen i januar 2021 for å gjøre kroppen klar til prøving i april, men mannen var ikke helt klar, så vi bestemte oss for å utsette det. I mens skjedde livet, og vi bestemte oss for at vi var ferdig. Men når jeg uventet ble gravid på pillen, så ble jeg så lykkelig!! Og ønsket om en nr 3 var veldig sterk! Kjenner som deg, vi mangler noe
nå når jeg ser på de to vi har, så kjenner jeg ett lite verk i hjertet på at vi mangler den siste
gleder meg til følelsen av å være komplett
![]()
Takk, dere ogsåJa, håper det hjelper! Som du sier, gleder meg til følelsen av å være komplett
Håper det klaffer for dere snart! Fikk du EL?

Babyplan er rimelige! De har allikevel lett får å vise skygger, og kan derfor være litt upålitelige om man tester tidlig. Ellers er make sure gode tester, men de koster også en del merDere som har vært lege i gamet/vært i gamet før, hvilke rimelige tester anbefales å bestille?Babyplan?

Takk!Babyplan er rimelige! De har allikevel lett får å vise skygger, og kan derfor være litt upålitelige om man tester tidlig. Ellers er make sure gode tester, men de koster også en del mer![]()

Velkommen!Litaa90 - 32 - B1 - PP 1- EL 18.6 (?) - IKM 2.7 (?)
Tror jeg hører til her, da vi plutselig endelig er i gang å prøver
Haha herlig5/6 dpo i dag. Jeg har allerede rukket å ta 3 tester, og det er så latterlig… har bare en tidligtest igjen, og den skal spares til torsdag, da er jeg 7-8 dpo, og det er mulighet for å se noeEllers har jeg litt murringer, men det er ikke uvanlig. Altså ingen spesielle symptomer på en mulig graviditet
![]()
det er ikke lett å være testetøs, den tålmodigheten altså 

Det lurer jeg på også. Har en tidlig strimmeltest fra babyplan, noen vanlig strimmel fra makesure og så digitale CB (tidlig/vanlig). Men aner ikke hvilke jeg skal begynne med når jeg skal teste. *hvis jeg får testet i det heletattDere som har vært lege i gamet/vært i gamet før, hvilke rimelige tester anbefales å bestille?Babyplan?
håper ikke tr kommer.Haha, du er ikke alene! Jeg er også 6DPO og har begynt med tester5/6 dpo i dag. Jeg har allerede rukket å ta 3 tester, og det er så latterlig… har bare en tidligtest igjen, og den skal spares til torsdag, da er jeg 7-8 dpo, og det er mulighet for å se noeEllers har jeg litt murringer, men det er ikke uvanlig. Altså ingen spesielle symptomer på en mulig graviditet
![]()
Sist jeg kjøpte tester klarte jeg selvsagt å kun kjøpe vanlige istedenfor tidligtesterav babyplan, så har nok ikke sjanse til å se noe som helst på en stund..
Det er det som er så kjipt… symptomer finner vi som regel uansett! Med førstemann hadde jeg ingen symptomer, og vi hadde egentlig tenkt at vi skulle ta pause fra prøvingen, men så var jeg selvfølgelig gravidHaha, du er ikke alene! Jeg er også 6DPO og har begynt med testerSist jeg kjøpte tester klarte jeg selvsagt å kun kjøpe vanlige istedenfor tidligtesterav babyplan, så har nok ikke sjanse til å se noe som helst på en stund..
Har hatt merkelige stikkinger i lysken de siste dagene, men mistenker sterkt at jeg bare innbiller meg det![]()

Åå, det er alltid like spennende! Vi får krysse fingreneHaha herligdet er ikke lett å være testetøs, den tålmodigheten altså
Tenk så gøy, til helgen kommer det kanskje noen gravidtester her inne!!![]()

Ja.. Og teknisk sett så er sjansen at vi kjenner noe allerede ekstremt lavDet er det som er så kjipt… symptomer finner vi som regel uansett! Med førstemann hadde jeg ingen symptomer, og vi hadde egentlig tenkt at vi skulle ta pause fra prøvingen, men så var jeg selvfølgelig gravid![]()