IKM uke 26 ☀️

4DPO. Jeg kjenner nada og niks. Ingen antydning til TR eller noe annet. Smøøører meg med tålmodighet.
Såpass tidlig at i prinsippet skal man ikke kjenne noe før hcg starter å produseres, og det er etter egget har festet seg :) selv om mange sier de kjenner noe før da , som sikkert stemmer altså:)

Når jeg ble gravid i januar og ikke viste det , kjente jeg nada. I ettertid husker jeg at keg følte meg litt sliten, og hadde mataverersjon. Men det var nok ved uteblitt mens. Tok en test kun fordi jeg var en uke på overtid, men trodde det va pga. uregelmessig menstruasjon fordi jeg akkurat hadde sluttet på p-piller :)

Håper der blir etterhvert!

Ja! :D Har du prøvd det?
Jeg prøvde det litt nå, men kom sent i gang, cd 8. Og siden el smertene ikke kom som vanlig, så stoppet jeg på cd 17. Ble litt redd at jeg fikk motsatt effekt :hilarious:
Men om det blir en neste pp, så starter jeg på cd 2 og frem til el.
Hjalp det hos deg? :D

Jeg prøvde det litt nå, men kom sent i gang, cd 8. Og siden el smertene ikke kom som vanlig, så stoppet jeg på cd 17. Ble litt redd at jeg fikk motsatt effekt :hilarious:
Men om det blir en neste pp, så starter jeg på cd 2 og frem til el.
Hjalp det hos deg? :D
Jeg kom også litt for sent i gang denne PP, men om det blir en neste PP, så satser jeg på det! Har hatt god effekt av det tidligere :D

Såpass tidlig at i prinsippet skal man ikke kjenne noe før hcg starter å produseres, og det er etter egget har festet seg :) selv om mange sier de kjenner noe før da , som sikkert stemmer altså:)

Når jeg ble gravid i januar og ikke viste det , kjente jeg nada. I ettertid husker jeg at keg følte meg litt sliten, og hadde mataverersjon. Men det var nok ved uteblitt mens. Tok en test kun fordi jeg var en uke på overtid, men trodde det va pga. uregelmessig menstruasjon fordi jeg akkurat hadde sluttet på p-piller :)

Håper der blir etterhvert!
Tror ikke jeg har kjent noe. Venter bare i spenning på noe som helst tegn, etterhvert :happy: Ja sant, jeg vil vente lengst mulig med testing:) det du beskriver føler jeg mange andre sier også. Få som aner noe som helst før en test egentlig.

kjent små stikk / murringer i dag. Og håper jo som hver syklus det er noe positivt på gang der. Har ikke pleid å kjenne dem murringene før jeg nærmer meg 3-4 dager før ikm. Og noen ganger kjenner jeg ikke noe spesielt.

Nå er det cirka 1 uke til ikm og er veldig spent og synes denne tiden frem mot evt ikm eller noe annet føles som evigheter :schocked028 :schocked028

Noen som har begynt å test her, eller nærmer det seg for noen med å begynne å teste?
Eller venter dere til ikm eller etter?

Har hver syklus veldig lyst til å teste, men streifer meg hver syklus for å gjøre det da jeg blir veldig skuffet når den bare viser negativ på negativ.
Ønsker gjerne å vente lengst mulig og da gjerne noen dager over. Men da når man venter kanskje 3 dager og vurderer å dra å kjøpe tester så kommer TR som aldri skuffer som jeg pleier å si. :dontknow

Men prøver å holde motet oppe og tenke andre baner (noe som aldri er lett når man ønsker virkelig noe)
Prøver å vente lengst mulig med testing :happy: Er bare 4dpo. Blir så lei meg hvis jeg skal starte å teste nå og då negative svar. Det klarer jeg ikke.

Serenity - 31 - B2 (første til sambo) - PP 1 - EL 14/6 - IKM 28/6

Har ikke hatt stabil syklus siden prevensjons slutt 23/5 og ikke hatt mens etter det. Testet positivt for eggløsning 14/6 så da krysser jeg fingrene for IKM er 28/6

Jeg kom også litt for sent i gang denne PP, men om det blir en neste PP, så satser jeg på det! Har hatt god effekt av det tidligere :D
Åå så godt å høre! Husker du hvordan den påvirket el tidligere? :D

Serenity - 31 - B2 (første til sambo) - PP 1 - EL 14/6 - IKM 28/6

Har ikke hatt stabil syklus siden prevensjons slutt 23/5 og ikke hatt mens etter det. Testet positivt for eggløsning 14/6 så da krysser jeg fingrene for IKM er 28/6
Hei og velkommen hit :D da er det bare å vente i spenning, håper du sitter med positiv test om 2 uker :love017

Stemmer! :love2 Så koselig! Jeg har en som blir 8 nå i sommer også. To som har veldig lyst på en lillebror/ søster:joyful: Har du flere?
Så herlig ❤️ ja, jeg har en som blir 7 senere i år. De elsker babyer og smelter av barn som er mindre enn dem :joyful::love017

Koselig! :love2 Har dere prøvd lenge på nr.3?
Vi var egentlig ferdig :hilarious: men så ble jeg gravid på pillen rett etter nyttår, endte i kjemisk. Men da ble det slutt på prevansjon og prøving på nr 3 var i gang :hilarious::love017
Dere da?

Vi var egentlig ferdig :hilarious: men så ble jeg gravid på pillen rett etter nyttår, endte i kjemisk. Men da ble det slutt på prevansjon og prøving på nr 3 var i gang :hilarious::love017
Dere da?
Samme her i grunn, var egentlig ferdig! Men jeg har følt lenge nå at noe mangler. Vi begynte egentlig å prøve i fjor høst, og lot det gå 3 PP uten hell før vi måtte gi opp fordi jeg ble innlagt (kronisk migrene). Jeg klarer allikevel ikke å falle til ro med det, så vi prøver igjen :nailbiting: Håper også at vitex skal fungere på migrenen, da det jo skal balansere hormonene :bounce

Endelig i DPO- land! Ble litt senere EL enn forventet, så kanskje jeg egentlig ikke hører til denne gruppen.. menmen :D 2 dpo nå.

På en måte deilig å vite at man har gjort det man kan denne pp, men fytti dagene sneeegler seg av gårde :dead:

Back
Topp