IKM uke 25☀️

Kom hjem fra jobb og tenkte jeg skulle ta en test for å sjekke hvordan Smilereader sine graviditetstester er. Og ja, ikke å anbefale ihvertfall:sick009 skal lese resultatet innen 5 min, og tre minuttet uti, så den slik ut!!
Og jeg er 6 dpo nå liksom:facepalm:

Vet ikke om det synes på bilde, men jeg ser ihvertfall strek. Og det skal jo være umulig så tidlig!! :banghead:
AFE7A8ED-EFA2-4303-9F0B-197370F05E2B.jpeg

ADD32B38-3B73-4A99-9C7D-49C86FAEEE16.jpeg

Kom hjem fra jobb og tenkte jeg skulle ta en test for å sjekke hvordan Smilereader sine graviditetstester er. Og ja, ikke å anbefale ihvertfall:sick009 skal lese resultatet innen 5 min, og tre minuttet uti, så den slik ut!!
Og jeg er 6 dpo nå liksom:facepalm:

Vet ikke om det synes på bilde, men jeg ser ihvertfall strek. Og det skal jo være umulig så tidlig!! :banghead:
Vis vedlegget 407654
Vis vedlegget 407655
Jeg ser jo det du ser :facepalm:

7dpo i dag, og har så syyykt lyst å teste. Eneste testene jeg får tak i her er metode eller rfsu, og de er så dårlige :meh:og testene jeg har bestilt i posten har enda ikke blitt sendt. Dette blir tålmodighetsprøve :hilarious: tipper jeg går på en smell å kjøper metode før testene kommer i posten :hilarious:

Jeg var på do nettopp og hadde plutselig en god del slim med litt blod i! Jeg hadde det da jeg ble gravid i 2017 også, så er jo lov å håpe at det var en festeblødning!:shy: Jeg er bare 3-4 dpo i dag, så får nok ikke positiv test før tidlig lørdag om det har klaffet, men tar første test på fredag!

Jeg var på do nettopp og hadde plutselig en god del slim med litt blod i! Jeg hadde det da jeg ble gravid i 2017 også, så er jo lov å håpe at det var en festeblødning!:shy: Jeg er bare 3-4 dpo i dag, så får nok ikke positiv test før tidlig lørdag om det har klaffet, men tar første test på fredag!
Kan ikke være festeblødning 3-4 dpo. Embryoet blir ikke til en blastocyst og klekker ikke før 5/6 dpo

Kan ikke være festeblødning 3-4 dpo. Embryoet blir ikke til en blastocyst og klekker ikke før 5/6 dpo
Det kan skje så tidlig som 4 dpo, men det er ikke normalen :D Det er en liten mulighet for at jeg er så mye som 5 dpo i dag, men jeg vil heller tippe at jeg er rundt 4, men kanskje på plussiden mot 5.

CD 21 og potensielt 8 dager til IKM. Forrige graviditet testa jeg positivt 5 dager før IKM, så jeg kan i teorien kanskje se noe på test fredag/lørdag. Kjedelig å vente, selv om jeg har vært «flink» til å ikke henge noe særlig på forumet enn så lenge :angelic:
Flere som tester snart?

Det er dessverre umulig. Noe positivt med å gått igjennom flere IVF runder.Vis vedlegget 407718
Men er ikke dette bare en pekepinn på utvikling av blastocyst? Vet at det er veldig usannsynlig å få festeblødning på dag 4 altså, er godt mulig det har vært en forsinket EL- blødning! Men har forstått det sånn at implantasjon kan forekomme tidligst 4dpo hos inntil 4% av oss, slik at det er en viss mulighet for å få festeblødning så tidlig?

Om jeg hadde el første dagen med maksimal på CBFM (noe jeg faktisk tror jeg hadde), så er jeg 7dpo. Men nå har i hvertfall testetøsa tørka støv av testene og satt i gang.

Røsker og river godt nedi der også, så håper jo virkelig at det skal bli en spire denne gangen som sitter til termin❤️ vanskelig for å tro det, men må så absolutt håpe❤️

Det er ihvertfall skygger på alle tre testene:hilarious: sånn bare for at jeg ihvertfall må fortsette å teste fremover:playful: men disse er alle tidlig tester, og jeg får dessverre som regel skygger på de…men lov å håpe fremover:)
22008EFB-77A1-4202-8148-9741413E0A78.jpeg

Men er ikke dette bare en pekepinn på utvikling av blastocyst? Vet at det er veldig usannsynlig å få festeblødning på dag 4 altså, er godt mulig det har vært en forsinket EL- blødning! Men har forstått det sånn at implantasjon kan forekomme tidligst 4dpo hos inntil 4% av oss, slik at det er en viss mulighet for å få festeblødning så tidlig?
Aldri hørt om. Da må i såfall el skjedd tidligere, for det skal nok ikke gå an…da må en morula feste seg da, og det skal ikke gå an.

Nå har ikke jeg sett eller lest noe om dette da, så ingen regler uten unntak sikkert. Men jeg har vondt for å tro at det går an:rolleyes:

Last edited:
Back
Topp