Drømmen er komplett❤️

5/6 dpo

Ingen tegn til symptomer, men så er det jo så tidlig ennå.
Måtte ta en titt på de gamle testene fra da jeg venta lillebror. Så at jeg fikk positiv test på cd 22 den gangen. Så prøver å ta test på cd 22 denne gangen også, sånn ca 10 dpo.
Foreløpig har jeg ingen følelser av noe, men blir spennende å se om det blir en eller to streker til uka :love017

Ønsker deg en fin pinsehelg!:flower
 
8/9 dpo

Inne her for å melde fra om ingen helt merkbare symptomer. Hvis jeg fortsatt ikke har symptomer på onsdag, vurderer jeg å heller teste på torsdag istedet for.
Har ikke noe følelse av at jeg er gravid nå, så spørs om det ble no klaff denne måneden. Time will show:)
 
10 dpo og….

Tok en test på morgenurin og tror du ikke to streker lyste mot meg! :woot::love017
Jeg er jo faktisk gravid! Hadde ikke følelse av det denne gangen så er lettere i sjokk!:hilarious:
Det her var uventa, jeg som trodde jeg kjente meg selv så godt:joyful:
Får vel begynne på noe folat og sånt som kommer i posten snart:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • IMG_6704.jpeg
    IMG_6704.jpeg
    981,6 KB · Visninger: 48
Gratulerer!
 
10 dpo og….

Tok en test på morgenurin og tror du ikke to streker lyste mot meg! :woot::love017
Jeg er jo faktisk gravid! Hadde ikke følelse av det denne gangen så er lettere i sjokk!:hilarious:
Det her var uventa, jeg som trodde jeg kjente meg selv så godt:joyful:
Får vel begynne på noe folat og sånt som kommer i posten snart:smiley-angelic001

Åhhh, gratulerer ❤️❤️❤️
 
10 dpo og….

Tok en test på morgenurin og tror du ikke to streker lyste mot meg! :woot::love017
Jeg er jo faktisk gravid! Hadde ikke følelse av det denne gangen så er lettere i sjokk!:hilarious:
Det her var uventa, jeg som trodde jeg kjente meg selv så godt:joyful:
Får vel begynne på noe folat og sånt som kommer i posten snart:smiley-angelic001
Så ufattelig kjekt :woot: gratulera så masse ❤️
 
Gratulerer så mye med spiren :wav :love017 :smiley-bounce012:dance011:cool05:gen014:blob9:binkybaby
 
Gratulerer :Heartred
 
13 dpo og ikm

Det ble ny test i dag bare for å sjekke stigning og testene stiger fint foreløpig❤️ :smiley-angelic001 Kommer til å teste noe frem til uke 5+ eller til teststreken er sterkere enn kontrollstreken og til jeg får 3+ på digital. Føler dette slik som sist, gir en grei indikasjon av hvordan ståa er. Ved en feil de hadde gjort fikk jeg ikke folat i posten, så må kjøpe i dag. De oljene som jeg prata om tenker jeg å droppe hvertfall nå i første omgang.
Har en god følelse for denne gangen sånn her og nå :love017

Ha en nydelig helg!❤️
 

Vedlegg

  • IMG_6723.jpeg
    IMG_6723.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 33
Last edited:
15 dpo (3+6)

Regner etter menstermin siden det er det jeg er vant til og alt blir satt opp fra den datoen hos lege, jordmor og sykehus.
I morgen er jeg mere gravid ‘for real’ siden jeg begynner på uke 4. Tida frem til 4 uker går alltid så tregt, har jo visst om at jeg er gravid i 5 dager alt :hilarious:
Foreløpig føler jeg meg mer eller mindre gravid, blir fortere sliten/trøtt og er noe småkvalm, litt sterkere luktesans.
Fikk en fin test på morgenen. Skjønner meg ikke helt på det fokuset på tlf, virker som trøtt person med slørete blikk= ufokusert kamera:joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_6754.jpeg
    IMG_6754.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 28
Åå gratulerer så mye :love7 ❤️❤️
 
15 dpo (3+6)

Regner etter menstermin siden det er det jeg er vant til og alt blir satt opp fra den datoen hos lege, jordmor og sykehus.
I morgen er jeg mere gravid ‘for real’ siden jeg begynner på uke 4. Tida frem til 4 uker går alltid så tregt, har jo visst om at jeg er gravid i 5 dager alt :hilarious:
Foreløpig føler jeg meg mer eller mindre gravid, blir fortere sliten/trøtt og er noe småkvalm, litt sterkere luktesans.
Fikk en fin test på morgenen. Skjønner meg ikke helt på det fokuset på tlf, virker som trøtt person med slørete blikk= ufokusert kamera:joyful:
Er 15dpo da etter EL beregning, at med EL er du egentlig 4+2? :) så kjekt at du blei gravid så kjapt :woot: kor gamal er din eldste?
 
Er 15dpo da etter EL beregning, at med EL er du egentlig 4+2? :) så kjekt at du blei gravid så kjapt :woot: kor gamal er din eldste?
Ja, eller 16 blir det vel kanskje i dag. Men liker best å forholde meg etter menstermin siden alt måles etter det:)
Ja, er superheldig! Føler meg rolig på at dette går veien❤️
Eldste fyller 3 år i juni❤️
Og med deg? Føler du en ro over denne graviditeten?
 
Ja, eller 16 blir det vel kanskje i dag. Men liker best å forholde meg etter menstermin siden alt måles etter det:)
Eldste fyller 3 år i juni❤️
Ja heilt enig, kjekkere å bli satt lenger frem enn tilbake ☺️
Det blir 3 tette då, tenk så utrulig kjekt for dei :D
 
Back
Topp