TakkOi, gratulererhvor mange dpo?
jeg aner faktisk ikke, men om jeg skal tippe, så vil jeg anta mellom 11-14 dpo nå.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkOi, gratulererhvor mange dpo?
jeg aner faktisk ikke, men om jeg skal tippe, så vil jeg anta mellom 11-14 dpo nå.Der er noe!Herregud… noen som ser denne? Alt mellom 9 og 12 dpo![]()
Så fin! Si ifra når du vil settes på gravidSå gøy at du har begynt og testeher er dagens test, så langt ser det fint ut
![]()

Ser en antydning til noe på den øversteHerregud… noen som ser denne? Alt mellom 9 og 12 dpo![]()
Jeg ser noe på den øverste her jaHerregud… noen som ser denne? Alt mellom 9 og 12 dpo![]()
Vil se en helt mørk strek nr 2 før jeg tør og si meg gravidSå fin! Si ifra når du vil settes på gravid![]()

Dette er nok en begynne de babystrekÅ herregud… nå er den tydeligere! Og mye mer rosa her jeg ser den med øynene mine
så gøy!!Ja det tror jeg faktisk at der er.. heldigvis er apoteket her oppe i morgen så jeg får kjøpt meg en digital, håpe at det slår utDette er nok en begynne de babystrekså gøy!!
Var sterkere enn min første strek
![]()

Krysser fingre! Ser iallfall ut som at noe er på gangJa det tror jeg faktisk at der er.. heldigvis er apoteket her oppe i morgen så jeg får kjøpt meg en digital, håpe at det slår ut![]()
Gøy!!!Fikk denne nå i kveld! Enten er det skygge eller så er det begynnelsen på noeAldri fått skygge før da, og ikke på den idag tidlig heller. Håpe håpe
Vis vedlegget 406950
Håper det utvikler seg til babystrek

Håper det blir til babystrek på oss begge!Gøy!!!Håper det utvikler seg til babystrek
Fikk ikke så ulik test i ettermiddag jeg og! Jeg og håper det utvikler seg. Men jeg tror det er skygge hos meg, for jeg får det ganske ofte![]()

Jeg er ikke sikker, mellom 5 og 7 kanskje, altfor tidlig å teste, men jeg er så utålmodigHåper det blir til babystrek på oss begge!
Hvor mange dpo er du?

Haha, sammeJeg er ikke sikker, mellom 5 og 7 kanskje, altfor tidlig å teste, men jeg er så utålmodig
Hva med deg?![]()
Jeg er bare 6 dpo, kan være 7 også.Godt det ikke bare er jegHaha, sammeJeg er bare 6 dpo, kan være 7 også.
Kanskje det er håp for oss begge når vi har nesten lik test?!Synes det er håp for oss begge! Blir spennende å se i dagene fremoverGodt det ikke bare er jeg![]()
Kanskje det er håp for oss begge når vi har nesten lik test?!
De tidligtestene er sykt følsomme da, så kan jo gi utslag på at vi har litt hcg til vanlig og![]()

Da tenker jeg det er mindre sjanse for at din er skyggeSynes det er håp for oss begge! Blir spennende å se i dagene fremover
Ja vet.. jeg vet at jeg hadde under 0,3 i hcg 24 april da. Meen forsøker å ikke ha for mange forhåpninger likevel.