IKM uke 23 ✨

Herregud… noen som ser denne? Alt mellom 9 og 12 dpo :bag:

Vedlegg

• C9BBF838-C051-4A0D-B45E-ADABF1759DD0.jpeg
    C9BBF838-C051-4A0D-B45E-ADABF1759DD0.jpeg
    1 MB · Visninger: 149
Fikk denne nå i kveld! Enten er det skygge eller så er det begynnelsen på noe:nailbiting: Aldri fått skygge før da, og ikke på den idag tidlig heller. Håpe håpe:smiley-angelic001
Vis vedlegget 406950
Gøy!!! :hello2 Håper det utvikler seg til babystrek:Heartred

Fikk ikke så ulik test i ettermiddag jeg og! Jeg og håper det utvikler seg. Men jeg tror det er skygge hos meg, for jeg får det ganske ofte :arghh:

Gøy!!! :hello2 Håper det utvikler seg til babystrek:Heartred

Fikk ikke så ulik test i ettermiddag jeg og! Jeg og håper det utvikler seg. Men jeg tror det er skygge hos meg, for jeg får det ganske ofte :arghh:
Håper det blir til babystrek på oss begge!:smiley-angelic001:Heartred
Hvor mange dpo er du?

Godt det ikke bare er jeg :hilarious: :joyful: Kanskje det er håp for oss begge når vi har nesten lik test?!

De tidligtestene er sykt følsomme da, så kan jo gi utslag på at vi har litt hcg til vanlig og :oops:
Synes det er håp for oss begge! Blir spennende å se i dagene fremover:happy:

Ja vet.. jeg vet at jeg hadde under 0,3 i hcg 24 april da. Meen forsøker å ikke ha for mange forhåpninger likevel.

Synes det er håp for oss begge! Blir spennende å se i dagene fremover:happy:

Ja vet.. jeg vet at jeg hadde under 0,3 i hcg 24 april da. Meen forsøker å ikke ha for mange forhåpninger likevel.
Da tenker jeg det er mindre sjanse for at din er skygge :D Blir skikkelig spennende!

Jeg føler meg egentlig sikker på at det er bare skygge jeg ser hos meg. Men vi er jo fortsatt så tidlig at det er håp uansett skygge eller ei nå :hello2

Back
Topp