IKM uke 23 ✨

Morgendagens test :Heartred ble litt skuffa over at den var så svak på morgen urinen også. Håper det klamrer seg fast og at jeg får sterkere strek uttpå morgendagen:nailbiting::Heartred nå kjenner jeg angsten for at trplutselig skal komme.

Vedlegg

• AB21D23D-18F4-428D-9DC8-55F366B718B6.jpeg
    AB21D23D-18F4-428D-9DC8-55F366B718B6.jpeg
    299 KB · Visninger: 128
Morgendagens test :Heartred ble litt skuffa over at den var så svak på morgen urinen også. Håper det klamrer seg fast og at jeg får sterkere strek uttpå morgendagen:nailbiting::Heartred nå kjenner jeg angsten for at trplutselig skal komme.
Kor mange dpo? :)

Har ikke snøring :hilarious: Vi skulle ikke prøve aktivt mere nå i sommer, så ikke tatt EL test denne runden:facepalm: men om EL fant sted når jeg tror den gjorde (tidligere enn vanlig) så er jeg mellom 9-12 dpo en plass..
Håper den utvikler seg då :woot: er du vande med at hCG stiger såpass mykje iløpet av kun nokre timer hos deg at du vil få sterkere strek?

Håper den utvikler seg videre:Heartred Synes jo den er litt sterkere enn igår, eller?

Lest mange her som sier morgenurin ikke er bra å teste på, at den blir sterkere med urin nr. 2. vet ikke om du har noen erfaring med det?

Håper den utvikler seg då :woot: er du vande med at hCG stiger såpass mykje iløpet av kun nokre timer hos deg at du vil få sterkere strek?
Det har variert veldig fra graviditet til graviditet. Med siste barnet fikk jeg ikke positiv test før jeg var 6 uker påvei, men første fikk jeg positiv 3 uker etter mens. De gangene jeg har mistet tidlig har d vært sein stigning.

Håper den utvikler seg videre:Heartred Synes jo den er litt sterkere enn igår, eller?

Lest mange her som sier morgenurin ikke er bra å teste på, at den blir sterkere med urin nr. 2. vet ikke om du har noen erfaring med det?
Synes faktisk den jeg tok i går ser litt sterkere ut enn den på morgenurinen jeg :nailbiting: Jo har erfart at urin nr 2 gir bedre utslag. Men nå har jeg bare 3 tester igjen, så tenker jeg tar en ny i 3 dager for og følge med:Heartred

Vedlegg

• 2608CAA4-D4AB-4765-A650-05DA709C0B17.jpeg
    2608CAA4-D4AB-4765-A650-05DA709C0B17.jpeg
    100 KB · Visninger: 91
  • A897B332-C1EF-40B7-9092-F89B710B4CCF.jpeg
    A897B332-C1EF-40B7-9092-F89B710B4CCF.jpeg
    379,9 KB · Visninger: 87
Back
Topp