Skjønner! Blir spennende å se om det kommer to streker når du beslutter deg for å teste10/11 DPO...Men har av tidligere erfaring hatt lav hcg, så det har ikke vist seg før nært TR![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner! Blir spennende å se om det kommer to streker når du beslutter deg for å teste10/11 DPO...Men har av tidligere erfaring hatt lav hcg, så det har ikke vist seg før nært TR![]()

Kor mange dpo?Morgendagens testble litt skuffa over at den var så svak på morgen urinen også. Håper det klamrer seg fast og at jeg får sterkere strek uttpå morgendagen
nå kjenner jeg angsten for at trplutselig skal komme.
Har ikke snøringKor mange dpo?![]()
Vi skulle ikke prøve aktivt mere nå i sommer, så ikke tatt EL test denne runden
men om EL fant sted når jeg tror den gjorde (tidligere enn vanlig) så er jeg mellom 9-12 dpo en plass..Håper den utvikler seg dåHar ikke snøringVi skulle ikke prøve aktivt mere nå i sommer, så ikke tatt EL test denne runden
men om EL fant sted når jeg tror den gjorde (tidligere enn vanlig) så er jeg mellom 9-12 dpo en plass..
er du vande med at hCG stiger såpass mykje iløpet av kun nokre timer hos deg at du vil få sterkere strek?Håper den utvikler seg videreMorgendagens testble litt skuffa over at den var så svak på morgen urinen også. Håper det klamrer seg fast og at jeg får sterkere strek uttpå morgendagen
nå kjenner jeg angsten for at trplutselig skal komme.
Synes jo den er litt sterkere enn igår, eller?Det har variert veldig fra graviditet til graviditet. Med siste barnet fikk jeg ikke positiv test før jeg var 6 uker påvei, men første fikk jeg positiv 3 uker etter mens. De gangene jeg har mistet tidlig har d vært sein stigning.Håper den utvikler seg dåer du vande med at hCG stiger såpass mykje iløpet av kun nokre timer hos deg at du vil få sterkere strek?
Synes faktisk den jeg tok i går ser litt sterkere ut enn den på morgenurinen jegHåper den utvikler seg videreSynes jo den er litt sterkere enn igår, eller?
Lest mange her som sier morgenurin ikke er bra å teste på, at den blir sterkere med urin nr. 2. vet ikke om du har noen erfaring med det?
Jo har erfart at urin nr 2 gir bedre utslag. Men nå har jeg bare 3 tester igjen, så tenker jeg tar en ny i 3 dager for og følge med
Wauw, viljestyrke!Ca 9 dpo i dag. Dro bort for helga i dag uten å teste, så blir spennende på søndagHåper, håper
![]()

Hehe, har testet tre ganger allerede, men det har jo vært alt for tidligWauw, viljestyrke!Krysser fingrer for 2 fine streker på søndag
![]()

Haha, uansett flink som drar bort uten tester daHehe, har testet tre ganger allerede, men det har jo vært alt for tidlig
Satser at at noen dager testpause gjør susen![]()

Ja, det er jeg faktisk enig iHaha, uansett flink som drar bort uten tester da
Årh, får så lyst til å teste alt for tidig jeg også![]()
tenkte det var like greit, da må jeg vente 5Ja, det er jeg faktisk enig itenkte det var like greit, da må jeg vente
Hvor mange dpo er du nå da?![]()

AbsoluttKlarte ikke holde meg til i morgen med ny testmen føler det er bra stigning bare siden i morges?!
![]()

Og den var selvfølgelig helt blenda

Oi, gratulererKlarte ikke holde meg til i morgen med ny testmen føler det er bra stigning bare siden i morges?!
![]()
hvor mange dpo?Så gøy at du har begynt og testeJada, testetøsa sprakk idag, 6 dpoOg den var selvfølgelig helt blenda
Vis vedlegget 406920
Spent på testen din idag @PrøverLykkeNr3
Andre som har begyndt å teste?