Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, det gikk strålende, var gjort på 6 timer før vi hentet kommende storebror i barnehagen og reiste til farmor og farfar for å dele nyheten om graviditeten. Slitsom dag, men gjerdet er oppeBlir deilig å få på plass da!!
Lykke til!
Åja, er så enig! Tomta vår grenser til veien og er bygget opp med en steinmur, så det har vært festlig å løpe etter EM da han selvfølgelig alltid vil heeelt utpå kantenDet er så godt å få gjerdet inn da, så blir nok verdt innsatsen!
Men nå blir det bra
Hørtes godt utGleder meg til en lat helg!
Dette har jeg og tenkt på. Finnes bare noen få bilder av meg med mage, som ikke er selfies, og det er litt trist.Holder på å tenke ut fotografering jeg vil gjøre når jeg har fått skikkelig mageGjorde ikke det sist,og det angrer jeg litt på.
Vi har ei som driver med fotografering som hobby, og hun er veldig flink og tar mange fine bilder. Så tenker å bruke henneDette har jeg og tenkt på. Finnes bare noen få bilder av meg med mage, som ikke er selfies, og det er litt trist.
Hva slags ideer/tanker har du? Profesjonelle eller ta de hjemme?

Åh, så heldigVi har ei som driver med fotografering som hobby, og hun er veldig flink og tar mange fine bilder. Så tenker å bruke henne![]()

så himmla godt.
Det hørtes herlig fantastisk utTusen takk til du som tipset om den salamien vi kan spise. Kjøpte to pakker idag. En er allerede borteså himmla godt.
Etter fødsel og 1,5 mnd på sykehus med forrige så spiste jeg to hjemmelagde brød og over 10 pk med jubelsalami på under 1,5 uke.![]()

Jeg har ikke helt bestemt meg enda, så ser litt på bilder til inspirasjonÅh, så heldig
Her er personen med fotografhobbyen meg
Har du kikket på gravidshoots for inspirasjon? Når tenkte du å ta bilder? Liten søt mage eller sprekkeferdig
Sist tok vi noen søte magebilder rundt uke 28 etter at magen poppet.

Går an å spise vanlig salami og om den er varmebehandlet. Ble endel ostesmørbrød med salami på meg i perioderTusen takk til du som tipset om den salamien vi kan spise. Kjøpte to pakker idag. En er allerede borteså himmla godt.
Etter fødsel og 1,5 mnd på sykehus med forrige så spiste jeg to hjemmelagde brød og over 10 pk med jubelsalami på under 1,5 uke.![]()
Jeg liker best kald med smør og agurkGår an å spise vanlig salami og om den er varmebehandlet. Ble endel ostesmørbrød med salami på meg i perioder![]()
Kan du melde deg som sjåfør? Eller si at du går på en antibiotica/penicilin kur?Skal i utdrikkingslag i morgen og aner fortsatt ikke hvilken unnskyldning jeg skal ha for ikke å drikke! Er 7+5 i morgen og har lyst å holde det hemmelig en stund tilså gode tips tas hjertelig i mot
![]()
Skal man ta med drikke selv, blir det servert eller er det på ett utested?Skal i utdrikkingslag i morgen og aner fortsatt ikke hvilken unnskyldning jeg skal ha for ikke å drikke! Er 7+5 i morgen og har lyst å holde det hemmelig en stund tilså gode tips tas hjertelig i mot
![]()
Lurte på å skylde på noe medisiner ja eller bare at jeg er dårlig/har vært syk nettoppKan du melde deg som sjåfør? Eller si at du går på en antibiotica/penicilin kur?![]()
Skal ta med drikke selv. Vi er veldig mange, så håper det er flere som er edru og ikke blir så mye snakk rundt detSkal man ta med drikke selv, blir det servert eller er det på ett utested?
Da kan du jo kjøpe alkoholfridrikke som ser ut som vanligSkal ta med drikke selv. Vi er veldig mange, så håper det er flere som er edru og ikke blir så mye snakk rundt det![]()
Ikke dumt! tusen takkDa kan du jo kjøpe alkoholfridrikke som ser ut som vanligeventuelt tømme alkoholfri vin på en vanlig vinflaske
![]()