Skravletråd

Blir deilig å få på plass da!! :love017
Lykke til!
Tusen takk, det gikk strålende, var gjort på 6 timer før vi hentet kommende storebror i barnehagen og reiste til farmor og farfar for å dele nyheten om graviditeten. Slitsom dag, men gjerdet er oppe :D
Det er så godt å få gjerdet inn da, så blir nok verdt innsatsen!
Åja, er så enig! Tomta vår grenser til veien og er bygget opp med en steinmur, så det har vært festlig å løpe etter EM da han selvfølgelig alltid vil heeelt utpå kanten:hilarious: Men nå blir det bra:joyful:

Holder på å tenke ut fotografering jeg vil gjøre når jeg har fått skikkelig mage :angelic: Gjorde ikke det sist,og det angrer jeg litt på.

Holder på å tenke ut fotografering jeg vil gjøre når jeg har fått skikkelig mage :angelic: Gjorde ikke det sist,og det angrer jeg litt på.
Dette har jeg og tenkt på. Finnes bare noen få bilder av meg med mage, som ikke er selfies, og det er litt trist.
Hva slags ideer/tanker har du? Profesjonelle eller ta de hjemme?

Dette har jeg og tenkt på. Finnes bare noen få bilder av meg med mage, som ikke er selfies, og det er litt trist.
Hva slags ideer/tanker har du? Profesjonelle eller ta de hjemme?
Vi har ei som driver med fotografering som hobby, og hun er veldig flink og tar mange fine bilder. Så tenker å bruke henne :angelic:

Vi har ei som driver med fotografering som hobby, og hun er veldig flink og tar mange fine bilder. Så tenker å bruke henne :angelic:
Åh, så heldig :love7
Her er personen med fotografhobbyen meg:hilarious:
Har du kikket på gravidshoots for inspirasjon? Når tenkte du å ta bilder? Liten søt mage eller sprekkeferdig:hilarious:
Sist tok vi noen søte magebilder rundt uke 28 etter at magen poppet.

Tusen takk til du som tipset om den salamien vi kan spise. Kjøpte to pakker idag. En er allerede borte :angelic: så himmla godt.
Etter fødsel og 1,5 mnd på sykehus med forrige så spiste jeg to hjemmelagde brød og over 10 pk med jubelsalami på under 1,5 uke. :hilarious:

Tusen takk til du som tipset om den salamien vi kan spise. Kjøpte to pakker idag. En er allerede borte :angelic: så himmla godt.
Etter fødsel og 1,5 mnd på sykehus med forrige så spiste jeg to hjemmelagde brød og over 10 pk med jubelsalami på under 1,5 uke. :hilarious:
Det hørtes herlig fantastisk ut :D :Heartred

Åh, så heldig :love7
Her er personen med fotografhobbyen meg:hilarious:
Har du kikket på gravidshoots for inspirasjon? Når tenkte du å ta bilder? Liten søt mage eller sprekkeferdig:hilarious:
Sist tok vi noen søte magebilder rundt uke 28 etter at magen poppet.
Jeg har ikke helt bestemt meg enda, så ser litt på bilder til inspirasjon :love017

Går an å spise vanlig salami og om den er varmebehandlet. Ble endel ostesmørbrød med salami på meg i perioder ;)

Skal i utdrikkingslag i morgen og aner fortsatt ikke hvilken unnskyldning jeg skal ha for ikke å drikke! Er 7+5 i morgen og har lyst å holde det hemmelig en stund til:) så gode tips tas hjertelig i mot :D

Skal i utdrikkingslag i morgen og aner fortsatt ikke hvilken unnskyldning jeg skal ha for ikke å drikke! Er 7+5 i morgen og har lyst å holde det hemmelig en stund til:) så gode tips tas hjertelig i mot :D
Kan du melde deg som sjåfør? Eller si at du går på en antibiotica/penicilin kur? :)

Skal man ta med drikke selv, blir det servert eller er det på ett utested?

Skal ta med drikke selv. Vi er veldig mange, så håper det er flere som er edru og ikke blir så mye snakk rundt det:)
Da kan du jo kjøpe alkoholfridrikke som ser ut som vanlig :) eventuelt tømme alkoholfri vin på en vanlig vinflaske :)

Back
Topp