Håper skikkelig på at det er gladnyhet du får daNei ikke sant, jeg har timen etter jobb og før jeg skal ha 3 dager fri. Da har jeg tid til å pressesere før jeg skal tilbake på jobb dersom det går dårlig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper skikkelig på at det er gladnyhet du får daNei ikke sant, jeg har timen etter jobb og før jeg skal ha 3 dager fri. Da har jeg tid til å pressesere før jeg skal tilbake på jobb dersom det går dårlig.

Jeg også, jeg har egentlig troenHåper skikkelig på at det er gladnyhet du får da![]()

Masse lykke tilVet ikke om jeg er mest nervøs eller om jeg gleder meg til tul i morgen! Heldigvis så er timen i Oslo på kvelden så dersom det ikke går veien så kan jeg stoppe på en bar![]()

Tusen takkMasse lykke til![]()

Gleder meg til å høre hvordan det gårTusen takk![]()

Jeg blir stresset. Hva hvis jeg ikke rekker å skrive 50 innlegg? Ingen mulighet for å bli med da?2000 innlegg til skjult![]()
JodaJeg blir stresset. Hva hvis jeg ikke rekker å skrive 50 innlegg? Ingen mulighet for å bli med da?
Det er i januar forumEr det 50 innlegg i januarforum eller totalt?
Jeg hadde heller ikke noe særlig symptomer på det tidspunktet denne gangen. Har en teori om at siden kroppen nylig var gravid så "husker" den hvordan det var å ha alle de hormonene i sving så det er ikke så uvantEr 4+5 i dag (så strengt tatt termin i februar, men baby kommer i januar) og er litt bekymret. Har ikke følt noe symptomer i går og i dag, og da blir jeg bekymret for at noe er galt. Har ikke noen andre indikasjoner på at alt er ok enn at testene har hatt fin stigning. Denne tiden her altså, de første ukene, syns jeg er litt slitsomme!bedre når man har vært på ul, kjenner liv osv

Må jo bare trå til da for det er en tomanns jobb dette her.Blir deilig å få på plass da!!I dag skal Husbonden og jeg endelig få satt opp gjerde rundt hagenSnart kan hunder og EM løpe fritt rundt uten at vi trenger å bekymre oss for om de stikker av.
Men jeg er så ulidelig trøttMå jo bare trå til da for det er en tomanns jobb dette her.
Snakkes seinere, nå skal gardskjerringa ut og jobbe![]()
I dag skal Husbonden og jeg endelig få satt opp gjerde rundt hagenSnart kan hunder og EM løpe fritt rundt uten at vi trenger å bekymre oss for om de stikker av.
Men jeg er så ulidelig trøttMå jo bare trå til da for det er en tomanns jobb dette her.
Snakkes seinere, nå skal gardskjerringa ut og jobbe![]()
Godt å høreJeg hadde heller ikke noe særlig symptomer på det tidspunktet denne gangen. Har en teori om at siden kroppen nylig var gravid så "husker" den hvordan det var å ha alle de hormonene i sving så det er ikke så uvant![]()
Blir mer og mer kvalm, men er såpass håndterbart at jeg får i meg mat, drikke og klarer å jobbe fulltGodt å hørehåper alt er som det skal.. hvordan er formen din nå?
Det er en egen hcg tråd her, der har flere skrevet hvilke resultater de har fåttHva har folk fått på hcg-prøver og hvor langt på vei? Fikk 1625 tirsdag og vi tipper jeg er en plass i 5+x, er redd det er lavt men vet egentlig det er fintFår vite dagens hcg i morgen