IKM uke 19 ❤️

At jeg gadd å teste 5 timer etter sist test... nå må jeg faktisk roe ned hvis ikke kommer jeg til å gjøre meg selv bekymret... fremdeles 11dpo
20230509_153749.jpg

Jeg tok CB ultraearly idag, som ble negativ (litt forventet). Var kanskje to timer siden sist jeg var på do. Hvor lenge mellom dobesøk bør jeg vente før jeg tar ny test?

Vedlegg

• 375F3FC3-84E0-4B65-AE28-F7BFEFC80AA5.jpeg
    375F3FC3-84E0-4B65-AE28-F7BFEFC80AA5.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 56
Dagens test 10 dpo og stigningen i styrke (den første er tatt i forgårs kveld, de tre midterste i går, og den siste i dag) :) ❤️ nå er det bare å håpe det holder, da jeg de siste 2 år med prøving har hatt 2 kjemiske, 1 sa og 1 ma. I tillegg er jeg snart 41 år, og fått vite at amh er på 0,4 og kvaliteten også er dårlig (noe med fsh??)….
Håper dette er terminspiren:Heartred er iallfall en veldig fin test idag:)
Skal jeg sette deg på gravid?

Noen grunn til at du tror det blir en ny SA? Eller bare ren bekymring fra sist? :Heartred
Jeg har tre tidligere svangerskap hvor to endte i SA, så jeg føler ikke statistikken er på min side :nailbiting: har ikke de sterkeste testene heller.

Jeg har tre tidligere svangerskap hvor to endte i SA, så jeg føler ikke statistikken er på min side :nailbiting: har ikke de sterkeste testene heller.
Åååh, det er kjipt da… har aldri opplevd det, så kan ikke forestille meg hvordan det er :Heartred
Men jeg føler meg ekstra bekymret denne gangen enn forrige svangerskap, aner ikke hvorfor. Føler på alt som skjer med kroppen og analyserer det.. nå stikker det godt i begge sidene, og jeg blir automatisk redd det er noe galt. Og så klarer jeg ikke å huske hvordan det var sist..

Åååh, det er kjipt da… har aldri opplevd det, så kan ikke forestille meg hvordan det er :Heartred
Men jeg føler meg ekstra bekymret denne gangen enn forrige svangerskap, aner ikke hvorfor. Føler på alt som skjer med kroppen og analyserer det.. nå stikker det godt i begge sidene, og jeg blir automatisk redd det er noe galt. Og så klarer jeg ikke å huske hvordan det var sist..
Jeg husker st jeg hadde mer murring og stikking I det svangerskapet som gikk bra, enn i de som gikk dårlig :D

Det er håp! Da sønnen min ble unnfanget fikk vi også bare tio en runde, og det var den dagen el testen ble negativ igjen! Jeg var sikker på at det var for sent og hadde null håp. Men det gikk! :D og det var etter 11 måneders prøving og 1 SA.
Nå steg håper enda mer :laughing002 Skal vente til fredag/12 dpo å teste. Gi meg styrke!

Nå steg håper enda mer :laughing002 Skal vente til fredag/12 dpo å teste. Gi meg styrke!
Jeg er ikke personen til å gi styrke for å ikke teste, jeg sprekker alltid aaallt for tidlig selv om jeg tidligst har fått positiv test 10dpo :hilarious:

Back
Topp