Antar de fleste har begynt å gå opp i str nå
Har en litt lang og slank frøken født sent i mars, så nå må 50 pakkes vekk.
Beholder dere alt til evt. nestemann (hvis dere hadde barn fra før, hva gjorde dere)? Føler det blir så mye å ta vare på i de neste par årene
Vurderer å bare beholde noen favoritter. Noen tips til et smart system for å oppbevare det?
Syns vi har så bra bruktmarked her til lands, har kjøpt mye brukt selv, så lurer på om vi bare skal donere vekk det meste, også kjøpe mer brukt igjen neste gang. Vet ikke om jeg orker å selge.
Oppdaget forresten i dag at forskjellige butikker har helt forskjellige str på klærne, så her kunne vi jo gått opp i str tidligere, hvis ikke den bodyen som lå øverst i bunken var større enn de andre i 56..
Har en litt lang og slank frøken født sent i mars, så nå må 50 pakkes vekk.Beholder dere alt til evt. nestemann (hvis dere hadde barn fra før, hva gjorde dere)? Føler det blir så mye å ta vare på i de neste par årene
Vurderer å bare beholde noen favoritter. Noen tips til et smart system for å oppbevare det?Syns vi har så bra bruktmarked her til lands, har kjøpt mye brukt selv, så lurer på om vi bare skal donere vekk det meste, også kjøpe mer brukt igjen neste gang. Vet ikke om jeg orker å selge.
Oppdaget forresten i dag at forskjellige butikker har helt forskjellige str på klærne, så her kunne vi jo gått opp i str tidligere, hvis ikke den bodyen som lå øverst i bunken var større enn de andre i 56..

Da vil jeg sikkert heller bare bli kvitt det meste nå. Vi har det ganske kjønnsnøytralt, men er ikke mye vi er kjempe glad i siden mye av det har vi ikke akkurat plukket ut selv