IKM uke 19 ❤️

Jeg håper ila helga senest mandag kanskje. Men vi får se. Mine har også brukt å svinge, ig kan gå fea klar negativ til positiv neste dag. Men så vet jeg jo ikke hvordan det blir ift letrozol kur, hvordan utslag det kan få.
Men det er litt gøy å følge med da. Hvordan ligger du ann?
Blir spennende å følge med på, håper for deg den kommer i helgen :smiley-angelic001
5158BEA6-3C2B-40FA-B430-B80EDFCBD10B.jpeg

her ser det stabilt og lavt ut:joyful: Håper på positiv tidligst onsdag. Ettersom LH toppen min er på bare noen timer tipper jeg eggløsningen er seinest dagen etter. Men vet jo ikke:confused005

Jeg tenker sånn nå: denne runden skal det klaffe. Nå skal jeg ha baby, og jeg skal ha januarbaby! Det skal klaffe for oss nå :smiley-angelic001 Det har jeg bestemt meg for!
Håper å tenke litt veldig optimistisk skal hjelpe. Skal gå all in denne pp :hilarious:

Jeg tenker sånn nå: denne runden skal det klaffe. Nå skal jeg ha baby, og jeg skal ha januarbaby! Det skal klaffe for oss nå :smiley-angelic001 Det har jeg bestemt meg for!
Håper å tenke litt veldig optimistisk skal hjelpe. Skal gå all in denne pp :hilarious:
Jeg er helt enig! Jeg er bare i PP3, men føler at det er en hel evighet! Nå synes jeg at det må klaffe. Positive tanker :Heartred:Heartpink:Heartblue

Krysser fingrene for alle her:Heartred

Jeg er helt enig! Jeg er bare i PP3, men føler at det er en hel evighet! Nå synes jeg at det må klaffe. Positive tanker :Heartred:Heartpink:Heartblue

Krysser fingrene for alle her:Heartred
Jeg skal ha januarbaby, ferdig snakka :hilarious: :smiley-angelic001 Det er mottoet mitt denne pp, måtte pp8 bli den siste:smiley-angelic001:angelic:
Krysser fingra for alle! Håper dette blir en ikm gruppe med masse positive tester :Heartred:joyful:

Så svak i går, veldig positiv i dag :love017 Så får jeg se når tempen stiger og hvor mange dager positiv jeg får el testene. Som regel har jeg positiv test 2-3 dager og egget slipper den dagen testen er negativ
IMG_6949.jpeg

Vet faktisk ikke hvorfor jeg har skrevet 21/4 som el dag, stemmer ikke med premom en gang :dance018men uansett så kom ikke el på CD14 sånn som sist syklus denne gangen (CD14 idag) kan endre når jeg vet når el har vært :)

Jeg skal på fest i kveld. Usikker på hva jeg skal gjøre ift om jeg skal drikke allohol eller ikke. Dilemmaet går litt på det at vi har prøvd lenge nå, og i dag fikk jeg positiv el test. Jeg tror (i mitt hode) at jeg fucker opp hele greia hvis jeg drikker. Nå har endelig letrozol gitt effekt, fått positiv test og greier.
Det gjør meg ingenting å drikke alkoholfritt. Men, ja, hva gjør man? :hilarious:

Jeg skal på fest i kveld. Usikker på hva jeg skal gjøre ift om jeg skal drikke allohol eller ikke. Dilemmaet går litt på det at vi har prøvd lenge nå, og i dag fikk jeg positiv el test. Jeg tror (i mitt hode) at jeg fucker opp hele greia hvis jeg drikker. Nå har endelig letrozol gitt effekt, fått positiv test og greier.
Det gjør meg ingenting å drikke alkoholfritt. Men, ja, hva gjør man? :hilarious:
Jeg personlig hadde holdt meg fra alkohol. Vet ikke om det har noe å si, men vet jeg hadde stressa for mye over om det hadde. Om du skjønner :)

Følg magefølelsen. Dersom du kjenner på at du blir stressa el. ved å drikke alkoholholdig drikke, dropp det og kjør alkoholfritt :)

Det er en uke til eggløsning og jeg har fått litt slim idag :oops: Jeg som knapt nok har noe de mest fruktbare dagene. Er kjempe spent på å se hvordan dette utvikler seg de neste dagene. Kanskje grapefruktjuicen hjelper! :wideyed:
Nå må torsdag komme fort så vi kan legge aksjer!!

Det er en uke til eggløsning og jeg har fått litt slim idag :oops: Jeg som knapt nok har noe de mest fruktbare dagene. Er kjempe spent på å se hvordan dette utvikler seg de neste dagene. Kanskje grapefruktjuicen hjelper! :wideyed:
Nå må torsdag komme fort så vi kan legge aksjer!!
Årh så gøy! Håper det kommer masse:D

Jeg personlig hadde holdt meg fra alkohol. Vet ikke om det har noe å si, men vet jeg hadde stressa for mye over om det hadde. Om du skjønner :)
Følg magefølelsen. Dersom du kjenner på at du blir stressa el. ved å drikke alkoholholdig drikke, dropp det og kjør alkoholfritt :)
Jeg kjørte alkoholfritt, og føler jeg har god samvittighet med det :angelic:

Jeg har veldig mye el slim i dag, altså, skikkelige mengder. Tror nesten ikke jeg har hatt så mye før som jeg har nå. Og det stikker skikkelig i høyre siden. Spent på morgendagens test, om peaken kommer da. Vi la aksjer i går også er planen å legge aksjer i morgen :hilarious:

Teststreken er like sterk som kontrollstreken, så da er den jo fortsatt positiv selv om den blir svakere? For tempen gikk ikke opp i dag, så jeg antar at el blir i dag da.. blir ikke klok på dette :hilarious:
IMG_6983.jpeg

Teststreken er like sterk som kontrollstreken, så da er den jo fortsatt positiv selv om den blir svakere? For tempen gikk ikke opp i dag, så jeg antar at el blir i dag da.. blir ikke klok på dette :hilarious:
Vis vedlegget 403990
Ja, men jeg ville sagt (uten at jeg er helt sikker) at den nederste ikke er positiv? Hvertfall ikke ut i fra bildet, men det er ikke alltid like tydelig på bildet som i virkeligheten. Testene fra CD12 og CD13 ser alle positive ut :)

Back
Topp