Symptomer?

Noen som har mye smerter i magen? Typ «mensenlignende» smerte med litt stikkinger. Her kommer det å og går hele tiden. Noen ganger er det veldig vondt, før det brått forsvinner igjen og dukker opp senere
Ja, samme her. Noen ganger er det som om det er menssmerter, og så veksler det mellom murringer og «strekninger».

Førstegangsgravid her. Er i 5+3 tror jeg.
Ømme og vonde bryster. Kan ikke ligge på magen eller gå/sove/dusje uten bh. Brystene mine er store fra før og dette er ekstremt slitsomt. Lite matlyst, litt kvalm og uggen. Men det rareste symptomene (synes jeg selv) er at jeg er såå tett i nesen og nyser hele tiden. I tillegg blir håret mitt fett etter TO dager. Før kunne jeg gå 5-7 dager før jeg dusja det. Helt grusomt

Skal på tidlig ultralyd på fredag (5+6) og gruer meg veldig.
Sliter med det samme :dead: Blør neseblod, er så tørr og tett i nesa.. puppene er stein harde og vonde. Håret mitt blir også fortere fettete, og med økt luktesans så blir jeg uvel av min egen hår lukt:hilarious: går mye i tørrsjampo:angelic:

Andre dagen på sofaen, null energi og føler meg «syk»:bag: Vært så fint vær denne uken, så tenkte at det er godt ikke vi er i juni nå og ikke får vært ute❤️

Sliter med det samme :dead: Blør neseblod, er så tørr og tett i nesa.. puppene er stein harde og vonde. Håret mitt blir også fortere fettete, og med økt luktesans så blir jeg uvel av min egen hår lukt:hilarious: går mye i tørrsjampo:angelic:
Litt «godt» å høre det ikke bare er meg.. jeg har hatt litt mindre symptomer idag faktisk. Så jeg håper det er positivt å ikke betyr MA pga mindre symptomer. Dusja håret idag. Det var alt jeg orka etter jobb.

Førstegangsgravid her. Er i 5+3 tror jeg.
Ømme og vonde bryster. Kan ikke ligge på magen eller gå/sove/dusje uten bh. Brystene mine er store fra før og dette er ekstremt slitsomt. Lite matlyst, litt kvalm og uggen. Men det rareste symptomene (synes jeg selv) er at jeg er såå tett i nesen og nyser hele tiden. I tillegg blir håret mitt fett etter TO dager. Før kunne jeg gå 5-7 dager før jeg dusja det. Helt grusomt

Skal på tidlig ultralyd på fredag (5+6) og gruer meg veldig.
Har også så sinnsykt tett nese! Høres ut som vi har like symptomer og er like langt ikke noe å grue seg til tidlig ultralyd. Ikke er det vondt heller. Må få bestilt meg tidlig ul jeg og snart, men skal vente til etter 6+0 i tilfelle hjertet ikke har begynt å slå mellom 5+0 og 6+0. Vet du forresten hva du må betale for UL? Er så lenge siden sist jeg gjorde det

Litt «godt» å høre det ikke bare er meg.. jeg har hatt litt mindre symptomer idag faktisk. Så jeg håper det er positivt å ikke betyr MA pga mindre symptomer. Dusja håret idag. Det var alt jeg orka etter jobb.
Jeg har sittet og tenkt på det samme. Kvalmen har vært helt borte i dag og så vidt kjent noe i livmora. Blir så engstelig av ingenting, men tok ny test og den er jo veldig positiv så. Men klarer ikke la være å være engstelig likevel..

Er det flere som får liiit lyserosa på papiret? Jeg har fått det fra og til i en uke nå, og blir redd etter MA i forrige svangerskap. Det står jo flere plasser at det er vanlig å blø litt, så tenker jo at det kan være helt normalt, men fint å høre om det er flere som opplever dette
Har opplevd at det går bra med litt blod til og ned mye og også dårlig har hatt to MA tidligere ønsker deg masse lykke til:) også leste jeg her om dagen at 1 av 3 opplever blødninger så veldig vanlig..

Har også så sinnsykt tett nese! Høres ut som vi har like symptomer og er like langt ikke noe å grue seg til tidlig ultralyd. Ikke er det vondt heller. Må få bestilt meg tidlig ul jeg og snart, men skal vente til etter 6+0 i tilfelle hjertet ikke har begynt å slå mellom 5+0 og 6+0. Vet du forresten hva du må betale for UL? Er så lenge siden sist jeg gjorde det
Jeg får det hos fastlegen min, så aner ikke. Kan gi deg tilbakemelding på fredag

Jeg har sittet og tenkt på det samme. Kvalmen har vært helt borte i dag og så vidt kjent noe i livmora. Blir så engstelig av ingenting, men tok ny test og den er jo veldig positiv så. Men klarer ikke la være å være engstelig likevel..
Tok også test idag, haha… jeg må bare smøre med tålmodighet.
Når det er sagt. Hadde klitorisorgasme Idag og da kjenner jeg det veldig i livmora. Flere?

Betaler 1000kr hos den private jordmoren jeg går til. Tror det er en ganske vanlig pris men har og sett andre ha priser opp mot 2000 :nailbiting:

Ømme bryst, trøtt, sliten, lett tungpust, tisser mye, kvalme, murringer i magen og fortsatt litt brun utflod :dead:

Tok også test idag, haha… jeg må bare smøre med tålmodighet.
Når det er sagt. Hadde klitorisorgasme Idag og da kjenner jeg det veldig i livmora. Flere?
Det er vanlig, fordi livmoren trekker seg sammen da. Orgasme kan faktisk bli ubehagelig etterhvert fordi det trigger kynnere.

noen som egentlig ikke har så mye symptomer? Hatt litt kvalme i ny og ne, mest «mensensmerter» og litt oppblåst men bortsett fra dette ingenting. Så merker ikke stort til at jeg er gravid

Back
Topp