Å neei! Så tristDet har jeg ingen tro på at jeg er lenger
Blør masse så jeg ser på meg selv som ikke gravid til det motsatte er bevist![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å neei! Så tristDet har jeg ingen tro på at jeg er lenger
Blør masse så jeg ser på meg selv som ikke gravid til det motsatte er bevist![]()
Har ikke en eneste test å sjekke med, med vilje. Jeg blir steike sinnsyk av dette så jeg kan ikke ha tester i hus....Å neei! Så tristsjekker du om hcg synker med tester da? Eller skal du måle?
Min forrige baby ble til på pp 5. Hadde da 3 kjemiske på rad, før han satt.Etter 3 kjemiske på rad så er jeg så klar for 2024 baby! Håper det klaffer neste runde nå![]()
![]()
Håper det klaffer denne gangen for oss. Det blir dobbel letrozol kurMin forrige baby ble til på pp 5. Hadde da 3 kjemiske på rad, før han satt.

Jeg skjønner det! Hvem hadde ikke blitt, det er jo tortur å ikke vite.Har ikke en eneste test å sjekke med, med vilje. Jeg blir steike sinnsyk av dette så jeg kan ikke ha tester i hus....
Skal ta blodprøve i dag og muligens imorgen eller fredag.
Hun skulle ringe meg når det første tikket inn, så skal jeg ta neste litt tidligere enn vanlig(imorgen, under 24t etter) bare for å se om det synker eller øker... det har jo litt å si ifr oppfølging og at jeg får bearbeidet det fortere.Jeg skjønner det! Hvem hadde ikke blitt, det er jo tortur å ikke vite.
Håper du får svar på blodrøvene raskt![]()
Om den synker så får du raskt svar på det ihvertfall. Håper hun ringer det i morgen tidlig, ikke gøy å bare gå å venteHun skulle ringe meg når det første tikket inn, så skal jeg ta neste litt tidligere enn vanlig(imorgen, under 24t etter) bare for å se om det synker eller øker... det har jo litt å si ifr oppfølging og at jeg får bearbeidet det fortere.
Er det jeg også menteOm den synker så får du raskt svar på det ihvertfall. Håper hun ringer det i morgen tidlig, ikke gøy å bare gå å vente![]()
Hadde det klaffet her så hadde terminen min blitt 31.12.2023.Hvem er klar til å stupe inn i en 2024 termingruppe??![]()
![]()
![]()

CD21 og 6/7dpo Håper så inderlig på januarbaby
Er det ein ting som aldri vil være likt her inne så er det terminbestemmelser4 DPO i dag. Kraftige smerter i magen og korsryggen. Spotta lyserosa i sta og nå var det brunt. Aldri opplevd før, så nå krysser jeg fingreneOm det blir noe, så er termin 10 januar
![]()
eg er 8dpo og får termin 3.januar 

Er det ein ting som aldri vil være likt her inne så er det terminbestemmelsereg er 8dpo og får termin 3.januar
![]()
4 DPO i dag. Kraftige smerter i magen og korsryggen. Spotta lyserosa i sta og nå var det brunt. Aldri opplevd før, så nå krysser jeg fingreneOm det blir noe, så er termin 10 januar
![]()