Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er enten 4 dpo (el tester) eller 1 dpo (symptomer) så det blir evt termin 1 eller 4 januarJeg! Skulle det klaffe nå blir det 1. Januar som blir termin tross alt![]()
Ææææ jeeeg!!! Håperhåper !!!Hvem er klar til å stupe inn i en 2024 termingruppe??![]()
![]()
![]()

blei så stressa av at den ikkje var komt at eg måtte spør admin i påsken om den ikkje kom snart
eg e alt for klar! Blir nok 4.Januar her om det klaffe 
Jeg har vært annig jeg også, men jeg klarte å bevare roen i motsetning til degEndelig kom den jablei så stressa av at den ikkje var komt at eg måtte spør admin i påsken om den ikkje kom snart
eg e alt for klar! Blir nok 4.Januar her om det klaffe
![]()

Jeg!Hvem er klar til å stupe inn i en 2024 termingruppe??![]()
![]()
![]()

Håper vi sees i februar! Masse lykke tilOppstart med IVF #3 om ca to uker. Så det blir termin i starten av februar sånn ca, om den sitter hele veien denne gangen![]()

Takk det sammeHåper vi sees i februar! Masse lykke til![]()
Alle gode ting et 3 sies det! Håper det setter seg en terminspire denne gangOppstart med IVF #3 om ca to uker. Så det blir termin i starten av februar sånn ca, om den sitter hele veien denne gangen![]()
Men.. er ikke du gravid?Jeg satser på typ.. mai 23 eller noe såntsikkert så lang tid det tar å få gjort alt som skal til denne gangen for innsett også er det jo sommerstengt på klinikken
Det har jeg ingen tro på at jeg er lengerMen.. er ikke du gravid?![]()