Æææ! 2024 er kommet!!

Det har jeg ingen tro på at jeg er lenger :hilarious:
Blør masse så jeg ser på meg selv som ikke gravid til det motsatte er bevist :smiley-angelic006
Å neei! Så trist ❤️ sjekker du om hcg synker med tester da? Eller skal du måle?

Å neei! Så trist ❤️ sjekker du om hcg synker med tester da? Eller skal du måle?
Har ikke en eneste test å sjekke med, med vilje. Jeg blir steike sinnsyk av dette så jeg kan ikke ha tester i hus....
Skal ta blodprøve i dag og muligens imorgen eller fredag.

Har ikke en eneste test å sjekke med, med vilje. Jeg blir steike sinnsyk av dette så jeg kan ikke ha tester i hus....
Skal ta blodprøve i dag og muligens imorgen eller fredag.
Jeg skjønner det! Hvem hadde ikke blitt, det er jo tortur å ikke vite.
Håper du får svar på blodrøvene raskt ❤️

Jeg skjønner det! Hvem hadde ikke blitt, det er jo tortur å ikke vite.
Håper du får svar på blodrøvene raskt ❤️
Hun skulle ringe meg når det første tikket inn, så skal jeg ta neste litt tidligere enn vanlig(imorgen, under 24t etter) bare for å se om det synker eller øker... det har jo litt å si ifr oppfølging og at jeg får bearbeidet det fortere.

Hun skulle ringe meg når det første tikket inn, så skal jeg ta neste litt tidligere enn vanlig(imorgen, under 24t etter) bare for å se om det synker eller øker... det har jo litt å si ifr oppfølging og at jeg får bearbeidet det fortere.
Om den synker så får du raskt svar på det ihvertfall. Håper hun ringer det i morgen tidlig, ikke gøy å bare gå å vente❤️

Hvem er klar til å stupe inn i en 2024 termingruppe?? :love017 :excited001 :smiley-bounce016:smiley-bounce022:happy093:greet025:happy093.:signs003
Hadde det klaffet her så hadde terminen min blitt 31.12.2023.

Men, etter uttak av spiral og venter på svar på en prøve så må jeg vente til prøvesvar er kommet først før vi kan sette i gang. Så da HÅPER jeg at det blir januar 2024 som gjelder:smiley-bounce016

Klaffer alt med både el og sånt denne gangen vil termin bli 19.januar! Hadde vært gøy med januarbaby da ingen andre i familiene våre har bursdag i januar :hilarious: :joyful:

Håper også å joine januar eller februar 2024! Går på østrogen nå og innsett neste uke om endometrium klarer å tykne litt før fredag. Har to embryo på frys :)

4 DPO i dag. Kraftige smerter i magen og korsryggen. Spotta lyserosa i sta og nå var det brunt. Aldri opplevd før, så nå krysser jeg fingrene :Heartred Om det blir noe, så er termin 10 januar:happy093

4 DPO i dag. Kraftige smerter i magen og korsryggen. Spotta lyserosa i sta og nå var det brunt. Aldri opplevd før, så nå krysser jeg fingrene :Heartred Om det blir noe, så er termin 10 januar:happy093
Er det ein ting som aldri vil være likt her inne så er det terminbestemmelser :hilarious: eg er 8dpo og får termin 3.januar :confused013:hilarious:

Er det ein ting som aldri vil være likt her inne så er det terminbestemmelser :hilarious: eg er 8dpo og får termin 3.januar :confused013:hilarious:

Jeg er og 4 dpo 19./4. og får eventuelt termin 8. januar. Med eggløsning 14.4 :p

Back
Topp