IKM uke 19 ❤️

Nettopp! Du må bare kjøre på :cool: Det er definitivt verdt å prøve.

Ja, kan hende. Aner ikke når jeg ikke har prøvd:dontknow Skal definitivt få ned et glass om dagen i en ukes tid uansett. Jeg er veldig motivert til å lykkes! Jeg har lite EL slim, så det burde merkes godt om det virker :)
Anbefaler å ta et lite glass, og bare «shotte» det, hvis du ikke liker det. Det gjorde jeg første pp jeg drakk det. Nå sitter jeg å koser meg med et glass til frokost, synes det er godt. Men man venner seg på det.

Anbefaler å ta et lite glass, og bare «shotte» det, hvis du ikke liker det. Det gjorde jeg første pp jeg drakk det. Nå sitter jeg å koser meg med et glass til frokost, synes det er godt. Men man venner seg på det.
Takk for tips! Skal prøve litt forskjellige metoder for å få det ned. Har vanskelig for å se for meg at jeg blir å like det på noe tidspunkt :depressed:
Jeg synes det er supert å høre at det funker for andre. Da får jeg håp også :happy:

Starta i dag testinga etter el. Dette blir spennende :angelic:
IMG_6838.jpeg

Jeg er invitert på fest neste helg, og lurer på hva dere hadde gjort, det er alkohol inni bildet, jeg er midt mellom el og ikm da, kan jeg drikke liksom? Hva hadde dere gjort?

Jeg er invitert på fest neste helg, og lurer på hva dere hadde gjort, det er alkohol inni bildet, jeg er midt mellom el og ikm da, kan jeg drikke liksom? Hva hadde dere gjort?
Jeg personlig holder meg fra alkohol fra eggløsning til mensen dukker opp, men det er fordi jeg har erfart at jeg har det best med det. Og fordi jeg er litt hysterisk:angelic: Jeg tror egentlig det skal gå helt fint å drikke litt frem til positiv test. Så mitt råd er å kjenne på hvordan du tror du vil ha det etterpå om du tar noen glass, om du vil ha det helt fint med det; kjør på:)

Last edited:
Sistesjanse-41- B3 (sambo sitt 1)-PP6- EL 29-30 april- EL 13-14 mai.

skal oppdatere datoer når jeg vet. Skal teste med el-tester denne perioden. har kjøpt cb sine digitale. :)

Nammen - 29 - b1 - pp6 - el 26/04 - IKM 7/5

Vært på utredning og starter med progesteron etter el så håper jo at IKM egentlig blir i slutten av uke 19 :)

Sistesjanse-41- B3 (sambo sitt 1)-PP6- EL 29-30 april- EL 13-14 mai.

skal oppdatere datoer når jeg vet. Skal teste med el-tester denne perioden. har kjøpt cb sine digitale. :)
Nammen - 29 - b1 - pp6 - el 26/04 - IKM 7/5

Vært på utredning og starter med progesteron etter el så håper jo at IKM egentlig blir i slutten av uke 19 :)

Velkommen til dere:Heartred

Jeg skrev deg opp under d. 8 :) Progesteron skal forlenge lutealfasen eller hvordan?
Det er håpet! Har lutealfase på 9-10 dager nå, så et eventuelt befruktet egg går mest sannsynlig bare til grunne. Så nå krysser jeg fingrene! Ble anbefalt ivf om det ikke klaffer snart

Det er håpet! Har lutealfase på 9-10 dager nå, så et eventuelt befruktet egg går mest sannsynlig bare til grunne. Så nå krysser jeg fingrene! Ble anbefalt ivf om det ikke klaffer snart
Skjønner. Håper det gjøre susen med progesteronen :)

Jeg har selv en sånn «regel» at jeg ikke drikker alkohol mellom el og mens. Men tror man bare må finne ut hva som passer best for seg selv :angelic:

Jada, begynt å teste etter eggløsning idag på CD7:wacky: Pleier ikke å få Peak før på CD 14/15 så egentlig all for tidlig.. Men jeg synes jo egentlig bare det er gøy og har en milliard tester, såå why not?:joyful:
F3F11D7C-52B6-4253-ABAC-F154FAABB9E9.jpeg

0,1 på Premom, så det er som vanlig og det er bra! Håper jo eggløsningen kommer til tiden, eller egentlig helst litt seinere enn vanlig:smiley-angelic001

Jada, begynt å teste etter eggløsning idag på CD7:wacky: Pleier ikke å få Peak før på CD 14/15 så egentlig all for tidlig.. Men jeg synes jo egentlig bare det er gøy og har en milliard tester, såå why not?:joyful:
Vis vedlegget 403615
0,1 på Premom, så det er som vanlig og det er bra! Håper jo eggløsningen kommer til tiden, eller egentlig helst litt seinere enn vanlig:smiley-angelic001
IMG_6864.jpeg

Min test fra i går. Jeg begynte også litt tidlig, men det er fordi jeg hat tatt dobbel dose av letrozol, så vil være på den sikre siden :angelic:

Jeg har også lyst til å begynne å teste, for det er veldig tilfredsstillende på et vis å gjøre det. Det er kanskje fordi man vet at det nærmere seg EL da.. Jeg fikk nye tester i posten tidligere denne uka, så jeg er veldig klar!

Jeg vet også at det er ingen vits å begynne å teste før på mandag for min del. Egentlig kunne jeg sikkert ventet til neste torsdag også. Det ser jo ut til at jeg har en såpass stabil syklus at jeg nesten kan stille klokka etter den, så jeg får prøve å tøyle meg! :shy:

Back
Topp