Ikm uke 17 ☆

Spennende! :D

Mine er svakere nå :smiley-ashamed004 Så EL har nok vært her. Måtte kjøpe noen el-tester på normal bare for å sjekke. Østrogenet er visst høyt ennå da, men klarte å resette monitoren så den fanget ikke opp LH nivået:rolleyes:
Åå så spenndende!! Nå må det bare klaffe for oss! Jeg har bestilt aksjelegging i kveld, haha

Takk, jeg gjør det. Kjekt å se :D

Og vi ligger veldig likt an:woot:
9C42BD86-7015-498D-AE7E-6B3FB21D5F76.png

Er denne positiv? Ville dere tatt en til i kveld eller vente til i morgen? Vet ikke hvor lang topp jeg har, men jeg skal fortsette å teste. :)
Jeg hadde regnet den der som positiv ja! Ville kanskje tatt en til av nysgjerrighet men om jeg var nesten tom for tester ville jeg spart en per dag til de to neste dagene :)

Jeg hadde regnet den der som positiv ja! Ville kanskje tatt en til av nysgjerrighet men om jeg var nesten tom for tester ville jeg spart en per dag til de to neste dagene :)
Jeg kjøpte en 10 pakkning i dag, så jeg kjører på:hilarious: spennende å se!

Fint å se at folk er fruktbare om dagen! Her er det CD 29 og dødt, så jeg gikk like gjerne ut med en kompis og drakk øl. På en torsdag. Og jeg skal opp 05.30. :hilarious: Ser mer og mer ut som at vitsen med IKM 18 blir en realitet, ja, men fortsatt tre dager igjen!

Denne er tatt på utvannet urin, teller den ikke da?
Screenshot_20230413_223437_Premom.jpg

Det skal ikke ha noe særlig å si har jeg skjønt. Kan godt hende LH er på vei nedover igjen :happy:
Oh joy :gen014 symptomene på el har minsket i kveld, synes jeg. Men el skjer i morgen etter det jeg har forstått? Så er jeg 1 dpo på lørdag?

Oh joy :gen014 symptomene på el har minsket i kveld, synes jeg. Men el skjer i morgen etter det jeg har forstått? Så er jeg 1 dpo på lørdag?

Jeg og har mye mindre slim ikveld enn igår kveld. Men mye eggløsningssmerter ikveld.

Jepp! Jeg regner 1 dpo på lørdag tenker jeg :woot:

Back
Topp