Ja

Ja det har jeg hørt

Skjønner den. Men selv velger jeg å stole på det, da jeg fikk se selv og de virka så skråsikre. Typen min å var helt siden start så sikker på jente. Så ble mer og mer «virkelig» for meg å at det er ei jente som gjemmer seg i magen. Men har faktisk ikke skjedd feiltolkning hos noen av de jeg kjenner, verken familie eller venner.

Så dermed ble overrasket at det skjedde deg. Men så klart er ikke fremmed for at det kan skje. Interessant å høre din historie, kjekt å ha i bakhodet.

Men godt det, da er det høyst sannsynlig, og mindre tvil.
Men må oppleves som et sjokk da man får «annet» kjønn en det man har fått høre. Men koselig er det uansett kjønn, er bare som gravid er det godt å vite ved tanke på planlegging. Viktigste er at barnet er frisk og har det bra.
Ah skjønner. Da har du veldig god magefølelse Her trodde jeg mer det var gutt, og hadde liksom ikke sterk nok følelse av noe. Var nok mye grunnet så mange gutter på samboerens side av familien. Men vært gravid en gang tidligere og da hadde jeg sterk følelse av jente, men det vet jeg ikke da ting endte så trist.
Men glad for å høre din historie. Ah. Skjønner den. Så er nok jordmødre forskjellig med når de lar seg sjekke/ ikke.

Det er jo helt klart forståelig.