Maggie❤️

Veldig sterk og fin strek da ❤️

Sterk og flott strek, kjære du- fin stigning :love7 :Heartpink :love017

14 dpo
Ikm i morgen :) og da 4+0 i morgen :) har ennå ikke tatt digital test. Så er jo ikke sikkert jeg er gravid :p
Dagens test ;) ❤️
7175F230-81B1-427A-BC4B-03625DB285DF.jpeg

En fin stigning du har hatt, og sterk strek på testen❤️✨

15dpo og ikm
Kjenner liksom ikke noe syntomer i dag heller og jeg syns testene mine blir svakere. Jeg har ikke troa på at dette går. Jeg skal ta en test til senere på litt mer konsentrert urin. Men testen på 13 dpo og 15 i dag er jo ikke noe sterkere:( blir helt knust og lei meg.
403CE0D2-4C28-4710-909F-B71F2930301F.jpeg
2B8097BC-9DA1-493E-9302-20E8D262A322.jpeg

15dpo og ikm
Kjenner liksom ikke noe syntomer i dag heller og jeg syns testene mine blir svakere. Jeg har ikke troa på at dette går. Jeg skal ta en test til senere på litt mer konsentrert urin. Men testen på 13 dpo og 15 i dag er jo ikke noe sterkere:( blir helt knust og lei meg. Vis vedlegget 401880
Jeg syns det ser fint ut, forstår at du blir bekymret da, men jeg har trua :Heartred

Jeg syns det ser fint ut, forstår at du blir bekymret da, men jeg har trua :Heartred
Takk kjære deg ❤️ man blir jo bare litt tullerusk når man holder på sånn her. Prøver å kjenne etter syntomer osv osv. men jeg er småkvalm og ømme pupper så jeg tror kanskje det er ok. Men vi får bare se ❤️ får jo ikke gjort noe fra eller til.

Jeg synes den ser bittelitt sterkere ut, men på dette punktet begynner det å bli vanskeligere å se stigning på testene i samme grad. Du kan jo be om hCG hos legen om du kjenner det gnager skikkelig. Nå får du jo ikke tatt prøve 2 før mandag, men om det dobler seg normalt da, så er det jo ingenting som tilsier at det skal være noe feil; og man kan **egentlig** slutte å teste. (Men så er det jo om man klarer det, da). ❤️

Synes den er litt sterkere, jeg :shy:

Synes den er sterkere jeg :D men vet hvor tullete en blir sånn i starten med testing, gjort akkurat det samme! Men disse ser skikkelig fine ut ❤️

Synes den er sterkere jeg :D men vet hvor tullete en blir sånn i starten med testing, gjort akkurat det samme! Men disse ser skikkelig fine ut ❤️
Ja man blir helt tullete. Jeg er skikkelig stressa kjenner jeg. Sikkert bare teit av meg :p

Ja man blir helt tullete. Jeg er skikkelig stressa kjenner jeg. Sikkert bare teit av meg :p

Det er ikke teit, det er helt normalt og de fleste av oss har vært der og kommer til å komme der :shy: denne spira har bare å bli der helt til termin❤️

Jeg synes den ser bittelitt sterkere ut, men på dette punktet begynner det å bli vanskeligere å se stigning på testene i samme grad. Du kan jo be om hCG hos legen om du kjenner det gnager skikkelig. Nå får du jo ikke tatt prøve 2 før mandag, men om det dobler seg normalt da, så er det jo ingenting som tilsier at det skal være noe feil; og man kan **egentlig** slutte å teste. (Men så er det jo om man klarer det, da). ❤️
Ja jeg ble litt bkymret☺️ men tok en til på urin nr 3 ❤️ og det roa meg litt❤️ så nå tror jeg at jeg driter i å teste mere ❤️ orker ikke stresse mer jeg! Ser ut som jeg er gravid litt til hvertfall ❤️
C676E7FE-E9F2-4B3F-8B40-2818D0BE5EB9.jpeg

Back
Topp